Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du om kvelden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 23:53   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg jobber etter barna har blitt lagt. Ellers er det tv-titting, rydding, organisering, klesvask og masse andrenkjedelige greier. Og av og til strikker jeg faktisk. Altfor sjeldent...
I kveld har vi ryddet og vasket siden lillebror har hatt omgangssyken og jeg liker å fikse litt etter en slik runde. Bare gulvene igjen, og de tar jeg i morgen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 23:55   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Å kjede meg er noe jeg ikke har gjort på flere år, tror jeg. Har ikke tid til sånt. Kvelden har altfor få timer til å gjøre alt jeg skal rekke over om jeg er hjemme. Jeg er ute et par kvelder i uka, ellers går kveldene med til matpakker, finne frem klær til dagen etter, klesbretting, ta kjøkkenet (kan aldri legge meg fra rotete kjøkken) og annet forefallende. Setter meg altfor ofte ned foran pcen også og skal bare "sjekke noe" og vips, så har det gått to timer og jeg burde vært i seng for lenge siden!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 00:00   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

På kveldene har jeg tatt meg fri fra alt av husarbeid og slikt. Da er det tid for tv, pc, strikking og total avslapping. Kort og godt litt ego-tid. Kan ta litt klesvask, men sjeldent mer enn det ja.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 00:02   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

De få minuttene jeg har alene har jeg begynt med farvelegging og zendoodling - bare for å koble ut hjernen. Så når det var Juventus- Real Madrid kamp i dag stengte jeg kjøkkendøren og fikk 1,5 time i min egen boble.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 01:01   #25
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De få minuttene jeg har alene har jeg begynt med farvelegging og zendoodling - bare for å koble ut hjernen. Så når det var Juventus- Real Madrid kamp i dag stengte jeg kjøkkendøren og fikk 1,5 time i min egen boble.

Egen boble ja...

Jeg har blitt veldig "flink" til å gå inn i denne boblen om kveldene, selv med mann og barn rundt meg. Når jeg parkerer i sofaen med strikkingen og tv, så eksisterer ikke verden rundt meg Jeg kobler helt ut. Deilig for min del, men en smule frustrerende for de andre. De snakker til meg, og jeg hører de ikke. Ikke før de nærmest roper til meg, og jeg kommer med et fårete HÆ??

Har man ikke egentid, så lger man seg egentid

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 07:12   #26
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Går tur, trener hund, leser, (når det vonde øyet mitt tillater det) strikker, ser tv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 07:21   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Til vanlig rydder jeg litt, forbereder kanskje noe av middagen til dagen etter og trener. Hvis jeg ikke skal noe av det, legger jeg meg når poden legger seg. Det er så godt å legge seg kjempetidlig og lese eller spille noe på telefonen. Nå er jeg litt satt ut av spill med dårlig rygg, så nå legger jeg meg stort sett alltid når poden legger seg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 07:37   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg skulle ønske jeg hadde tid til å kjede meg.

Her leges minsten i halv syv-tiden, så er det lekser med de to største, eller oppvask om den ikke er tatt enda, litt forefallende. Så blir det litt pc-tid før størsta skal til pers, men hun fikser seg jo selv. Så unner jeg meg en episode av ettellerannet på tv før jeg legger meg selv i halv ti-tiden. Jeg elsker fredagene, for det er den kvelden jeg kan sitte lenge oppe. Da kan jeg dille på pc og tv så lenge jeg vil, og jeg kan sove lenge morgenen etter.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 07:49   #29
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg elsker kveldene og synes aldri de er lange nok. Kjeder meg har jeg ikke gjort på årevis. Etter barnas sengetid går de siste timene stort sett med til: lesing, se på TV/film, surfe på nettet, forum, det hender vi spiller noe, skravle med mannen, spille Quizkampen eller Hay Day, strikke, hekle, kose med kattene ++.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:09   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Kjedet deg?? :sjokkert:

Enten legger jeg sammen/på plass/henger opp klær.
Eller så trener jeg (går/løper i nabolaget og på fjellene),
eller strikker mens jeg ser på britisk krim.

Noen perioder er preget av sesongrelaterte oppgaver som julegavehandel, hagearbeid eller bursdagsforberedelser, da må jeg prioritere hardt. Det å kjede seg er i hvert fall det minst sannsynlige jeg kommer til å gjøre de nærmeste 100 årene.

Åja, forresten, jeg har en jobb som krever at jeg ganske ofte må bruke tid på kveldene også.
Men det er sjelden at hele kvelden ryker til det. F.eks. 2 timer jobb og 1 time strikking, trening eller klesvask går jo fint.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:10   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Samme som de fleste andre her:
- Matlaging
- kjøring og henting til diverse
- En del dugnadsjobbing (feks trinnkontakt, litt varierende hvilke ting jeg tar på meg)
- Hjelpe til med lekser
- hobby (strikking, hekling, sying)
- TV-titting
- boklesing

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:39   #32
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Nei, jeg kjeder meg ikke. Den potensielt kjedelige delen er når jeg må ligge i ro på et rom med barn som skal sovne, men da har jeg gjerne selskap i ei bok, dere eller liknende dill på telefonen.

Jeg burde nok gjøre mer husarbeid, men både mannen og jeg liker godt å spise kveldsmat og se på diverse tv-serier sammen. Vi liker egentlig å se film, men det er sjelden vi har 1,5-2 timer felles "fritid" før leggetid.

Jeg er imponert over alt der får gjort på kveldstid, selv om jeg skjønner at ikke alt skjer hver kveld.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:43   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Kjede seg? Kvelden er jo for kort! Jeg er sjelden hjemme fra jobb før tidligst klokken 18. Ofte er jeg senere en det også, for jeg trener en del på treningssenteret på jobb etter arbeidsdagens slutt, så ofte er jeg ikke hjemme før nærmere 20. Vel hjemme så gjør jeg litt forefallende, lager kanskje middag, noen ganger tar jeg meg en liten lur og ellers sitter jeg i sofaen og surfer, spiller Wordfeud eller ser en eposide av en serie eller noe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:52   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Kvelden min er fra 21 ca. og noen timer. Noen ganger blir det 21.30. Det er ikke mye tid igjen, men jeg ser ofte litt på tv, leser, rydder kjøkkenet eller gjør noe klart til neste dag. Jeg kjeder meg aldri om kveldene. Jeg bare higer etter disse timene helt i fred.

Det som skjer før 21 er full fart, så der rekker jeg knapt å tenke over hva jeg gjør.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:54   #35
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Lite tid til å kjede seg, har som regel kanskje en time med lesing/tv-titting før leggetid. Ellers blir det gjerne litt jobbing, tur med hunden, hjelpe til med lekser osv.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 08:59   #36
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg rydder (mindre enn jeg bør), legger sammen klær, trener (også mindre enn jeg bør, har treningsrom så ingen unnskyldning), ser alt for mye på tv, jobber litt, har besøk av venninner. Mannen ukependler, så i ukedagene har jeg kvelden for meg selv, elsker det, selvom det er litt kjipt at jeg ikke kan gå noe sted etter halv ti, jeg lar ikke ungene være alene når begge sover.

Så langt denne uka:

Mandag - var trøtt, sovna på sofaen. Så litt på tv. Litt jobb.
Tirsdag - besøk av venninner. Skravling og kos.
I kveld - dugnad og grillfest.

I morgen bør jeg sikkert rydde.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 09:11   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Jeg kjeder meg egentlig aldri. Unntatt på langtrukne og uinspirerende møter. Og i hvert fall aldri om kvelden, som er livets indrefilet! Jeg prater og planlegger ting med mannen, drikker vin, ser film og serier, leser og fjoller rundt på internettet. I tillegg jobber jeg ganske ofte om kveldene. Husarbeid nekter jeg plent å gjøre etter kl. 21.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 09:15   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Hæ? Kjede seg om kvelden? Jeg kunne hatt fire ganger så lange kvelder og allikevel ikke kjedet meg et sekund.

Etter jeg kommer fra jobb er det den vanlige galoppen med middag, aktiviteter, kvelds, legging og lesing. Jeg begynner allerede der med å snike inn tid til mine egne greier, la ungene hjelpe hverandre med å følge til aktiviteter, pynte seg til bursdagsfest, pakke inn gaver, lage middag osv. Jeg drar også gjerne med meg ungene, så om jeg skal ut i hagen, kler de på seg og er med ut, enten leker de ute eller er med og hjelper eller "hjelper".

Jeg er i hagen eller holder på med plantene stort sett hver eneste dag hele året, jeg baker eller lager mat, jeg leser, går en times tur med en av naboene eller trener inne, jeg øver på piano, fløyte eller sang, jeg har begynt å tegne og planlegge hager for folk sånn i det små, jeg holder på med oppussing og det tar mye tid med planlegging, jeg strikker litt og så må jeg gjøre en del veldig kjedelige ting som å vaske tøy, betale regninger, sjekke jobbmail, jobbe litt, osv.

Vin er begrenset til fredag og lørdag, jeg går altfor lite på konserter, teater og kino. Jeg driver ikke med "klubb", men nabodameskravleturgåingen er jo litt klubbete.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 09:26   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

Trener og spiller wordfeud. (Og kvelden er kort - klokka er ofte nærmere 22 før ungene omsider er helt parkert. Til gjengjeld er jeg altfor seint i seng.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 09:26   #40
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du om kvelden?

"Å kjede seg er et privilegium", sa faren min alltid. Jeg begynner å ane at han hadde rett. Jeg har aldri nok tid til alt jeg har lyst til å gjøre, særlig ikke nå når den minste er så liten at hans behov ikke kan vente særlig lenge.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no