Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-15, 00:09   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Altså resten av livet?

Jeg ser stadig flere FP-ere skriver dette, at de har "landet" og skal bo der de bor for resten av livet. Er du der? I så fall: Hvorfor?

Vi kjøpte nytt hus for halvannet år siden og jeg virkelig elsker(!) huset vårt. Vi har fått det akkurat slik vi ville ha det, og med store barn har vi orden og reda i alle rom. Nabolaget er supert, vi bor i gangavstand til skole og jobb og ungene stortrives. Vi har to etasjer, men kan bo på ett plan. Og også komme oss rundt i rullestol, om så ille skjer.

Men likevel; For resten av livet? I do not think so. Vi vil kanskje ha en leilighet en gang. Kanskje i sentrum, kanskje i Oslo, kanskje i utlandet. Eller kanskje et lite småbruk -det kan jo hende at vi en dag vil like hagearbeid, og vil ha høner og kaniner og en tram å drikke kaffe på?

Huset vårt er bygget og innredet slik vi vil ha det, men vi tenkte hele tiden på at det også skulle være lettsolgt. Sånn i tilfelle. Hva med deg?


Sist redigert av 007 : 16-05-15 kl 00:20.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:11   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Det er ikke akkurat livsløpsstandard på huset vårt, så det beror vel på hvor spreke vi holder oss. Jeg kan ikke tro at det er der jeg bor når jeg er 95, for å si det slik, men planer om å skifte det ut med en annen enebolig har vi ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:12   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg kan nok godt bo her jeg bor resten av livet - faktisk er det en perfekt leilighet for meg når ungene flytter ut (nå er den egentlig for liten, men vi klarer oss). Men jeg tviler på at jeg blir. Vi er et lite, sårbart sameie med åtte enheter, og jeg ser for meg at jeg flytter inn til byen og finner meg en leilighet i et større borettslag en diffus "gang i framtiden".

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:13   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Ja, det tror jeg faktisk. Det er livsløpsstandard her, så vi kan bo på bare en etasje.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:14   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Planen er å bo i det huset vi har kjøpt nettopp til vi er pensjonister, minst.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:15   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Sånn under forutsetning av at jeg fremdeles har et langt liv foran meg: ikke på vilkår!

Når Guttungen en gang har flytta hjemmefra, skal rekkehuset over tre plan byttes ut med en lettstelt, passe stor, moderne leiliget i særdeles bysentralt strøk. Oh yes!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:15   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, når mannen ikke orker å måke den bratte bakken vår mer da flytter vi. Men det regner jeg med er minst 30 år til. Jeg vet ikke om vi kommer til å bo her så lenge, men vi har ingen planer enn så lenge. Vi har bodd her i 10 år, og har fremdeles masse vi vil gjøre her. Når det er "fint nok" så kanskje vi selger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:16   #8
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Njæi... kan jeg ikke tenke meg. Det er masse trapper og bakker her. Kona har lyst å flytte mer sentralt når ungene flytter ut, jeg har ingen sterke meninger om akkurat det - men tenker at det høres logisk ut å ha mindre bolig og frigjøre penger.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:21   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Garantert ikke. Jeg har flyttet så mange ganger fra jeg var barn at jeg har vanskelig for å slå meg til ro noen plass ser det ut til. :nomade:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:25   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Det er ikke livsløpsstandard hos oss heller, men jeg blir til de må bære meg ut, ja. Dette er Hjemme. Huset ligger på samme boligfelt som jeg er vokst opp på, og jeg kan ikke tenke meg å bo noe annet sted. (Bortsett fra kanskje Oxford, men da må jeg bli veldig rik først. ) Vi har lagt ned masse arbeid her for å få det som vi vil, vi skal legge ned enda mange timer; vi bor nær familie; vi har nok plass og perfekt beliggenhet, så får det heller være at planløsninga ikke er helt optimal. Det er godt å ha landa, synes jeg. Godt å ha min egen, lille flekk på jorda. Jeg er ikke så god på omstillinger, så jeg trenger en dønn stabil base.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:27   #11
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg tror ikke det. Jeg får sikkert lyst på leilighet etter hvert. Men i overskuelig fremtid blir jeg her i rekkehuset mitt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:40   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei. Selv om vi akkurat har flyttet inn og jeg er storfornøyd, vet jeg at dette ikke er siste stopp. Om vi ikke mellomlander på enebolig (bor i vertikaldelt halvpart nå), er både jeg og Rochermannen enige i at vi kjøper leilighet i byen med nok plass til overnattingsbesøk når vi ikke har hjemmeboende barn lengre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:41   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeps, flytter ikke ut, men må bæres ut, dement, illeluktende og totalt i omsorgssvikt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:42   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi kan fint bo her til livet ender, men ser for meg at vi flytter til noe mindre etterhvert.

Dette er noe jegvet vil by på problemer her i huset, for jeg vet at mannen kommer til å ville bosette seg i en liten leilighet midt i byen så snart ungene er ute v huset. Der er ikke jeg...

Jeg vil for det første ha en bolig som jeg kan ta i mot barn med familier i, og ikke ti ville hester får meg ned til byen i en leilighet.

Jeg pleier å tulle med dette og si at når den dagen kommer, så selger vi her og flytter til hvert vårt sted... Jeg litt landlig til, med god plass, og han ned i byen. Det verste er at det ikke er tull fra min side en gang

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:47   #15
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Altså, jeg syntes det var grusomt å flytte noen usle kilometer ut av sentrum, og enda verre å flytte noen mil utenfor bygrensa.. Nåværende boform passer best for folk med barn, så jeg håper vi gir muligheten til noen andre når barna forlater redet. Vi har ikke akkurat diskutert det, det er så langt fram i tid uansett.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 00:50   #16
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg pleier å tulle med dette og si at når den dagen kommer, så selger vi her og flytter til hvert vårt sted... Jeg litt landlig til, med god plass, og han ned i byen. Det verste er at det ikke er tull fra min side en gang

Sånn kan nok vi også ende opp, bare med meg i byen.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 01:08   #17
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi kan fint bo her til livet ender, men ser for meg at vi flytter til noe mindre etterhvert.

Dette er noe jegvet vil by på problemer her i huset, for jeg vet at mannen kommer til å ville bosette seg i en liten leilighet midt i byen så snart ungene er ute v huset. Der er ikke jeg...

Jeg vil for det første ha en bolig som jeg kan ta i mot barn med familier i, og ikke ti ville hester får meg ned til byen i en leilighet.

Jeg pleier å tulle med dette og si at når den dagen kommer, så selger vi her og flytter til hvert vårt sted... Jeg litt landlig til, med god plass, og han ned i byen. Det verste er at det ikke er tull fra min side en gang

Jeg kjenner noen som gjorde det. Bare at de bodde i hver sin enorme enebolig. Hun der de alltid hadde bodd, han på drømmetomta ved sjøen. Sånn bodde de til en av dem døde.

Det er ikke aktuelt for oss, men vi er nesten pensjonister før ungene flytter hjemmefra(Far kan gå av om åtte år) og før ungene flytter kan vi ikke tenke oss å flytte.
Huset er på fire plan pluss kjeller, stor hage, mye å måke, så vi må beholde helsa skal vi bli boende.
Men drømmen er en lettstelt leilighet på et plan før vi skal inn på sykehjemmet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 02:00   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Njæ. Enten flytter vi ganske snart, eller så bygger vi ut og blir boende til Hiawata trenger større leilighet og bytter evt. denne med ham i en mindre, mer praktisk leilighet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 02:39   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

De tre første stedene vi bodde bodde vi i tre år hver. Nå har vi bodd her i elleve år og er virkelig kommet hjem. Her blir vi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 03:01   #20
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

I utgangspunktet ja. Vi tegnet huset slik at vi kan bli boende her til vi ikke er egnet til å bo hjemme lenger, og når den tid kommer ansetter vi privat hjemmehjelp for inntektene vi får fra utleiedelen Til og med bedene ute er laget i grei lukehøyde så vi bør klare å bo her til vi må bæres ut, og det er vel også håpet. Når det er sagt er ingenting skrevet i stein, og jeg skal ikke de bort fra at det kan dukke opp momenter som får oss til å vurdere annerledes, men det er i alle fall utgangspunktet.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no