Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-15, 06:40   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg flytter snart, og har planer om å bli boende der.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 06:45   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi kjøpte nytt hus utenfor byen for tre år siden, men jeg har hele tiden visst at jeg vil flytte igjen når ungene har flyttet. Jeg vil bo i en lettstelt leilighet nær offentlig transport, med plass til besøk, men ikke plass til "alle" på besøk på en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 07:10   #23
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi kjøpte dette huset for 10 år siden, har bygget på, trives veldig godt og blir nok boende til vi blir pensjonister. Men etter det tror jeg at jeg vil ha noe mindre, enklere og lettholdt, slik at det blir mer tid til andre ting og at jeg kan reise litt uten å måtte tenke på å få renset takrennene. Tror jeg. Men slik som det var for farmor, og som jeg ser med egne foreldre og svigerforeldre, så er Huset stedet de finner roen og slapper av. Det ser ikke ut som det blir enklere å rive opp rota med åra. Da farmor til slutt solgte huset sitt da hun var 80 så falt hun litt sammen, og hun fant aldri gleden i sin nye leilighet for hun døde.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 07:25   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, definitivt ikke. Mannen og jeg skal ikke bo i et så stort hus når ungene flytter. Da skal vi ha en sentrumsnær leilighet med oppvarmet garasje i kjelleren og heis opp i toppetasjen og stor takterrasse. :deterlovådrømme:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 07:35   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, jeg vil da ha mindre boareal, mindre fyringskostnader, få frigjort kapital og vi skal ikke være det ene gamle paret som sitter igjen der alle barnefamilier vil bo.

Kanskje blir vi egoistiske og legger all kapital i liten leilighet på Ullevål Hageby, har ikke hatt råd til å kjøpe der tidligere. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 07:41   #26
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg vil bo her jeg bor resten av livet. Huset har 1 etasje med nesten livsløpsstandard, så det er jo mulig. Samtidig er det jo mye jobb med et hus også. Men jeg drømmer om det!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 07:57   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, det kan jeg ikke drømme om. Jeg vet ikke en gang om jeg blir boende på samme plass. Drømmen er å flytte vekk herifra når ungene er så store at de klarer seg selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:00   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi kan fint bo her til livet ender, men ser for meg at vi flytter til noe mindre etterhvert.

Dette er noe jegvet vil by på problemer her i huset, for jeg vet at mannen kommer til å ville bosette seg i en liten leilighet midt i byen så snart ungene er ute v huset. Der er ikke jeg...

Jeg vil for det første ha en bolig som jeg kan ta i mot barn med familier i, og ikke ti ville hester får meg ned til byen i en leilighet.

Jeg pleier å tulle med dette og si at når den dagen kommer, så selger vi her og flytter til hvert vårt sted... Jeg litt landlig til, med god plass, og han ned i byen. Det verste er at det ikke er tull fra min side en gang

Hos oss er det motsatt. Mannen vil flytte mer på landet enn vi allerede bor, jeg vil flytte mot byen. Jeg skal ikke bæres ut herfra. Vi vurderer stadig å finne hus med kjeller, men når skolekretsen ikke skal forandres, bor vi greit på våre 120 Kvm og altså....

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:11   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nå bor jeg i tredje etasje uten heis, så det er for folk med helsa i orden. Min neste leilighet derimot, den kan godt være eldreboligen min. Der er det heis og livsløpstandard. Men heg tror nok det blir flere flyttinger på meg. Kanskje til en annen by, hvem vet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:14   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.919
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg har tenkt å bo her til det ikke går lenger. Her er på ingen måte livsløpstandard så jeg ser for meg en leilighet med heis om det skulle bli nødvendig. Men ikke før. Jeg er veldig glad i huset og hagen min.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:36   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Det er ikke egnet for to krokete åttiåringer, det huset her. Vi har egentlig en deal om å flytte tilbake til Frogner når barna flytter hjemmefra. Jeg har ikke turt å si til mannen min at det ikke frister lenger. Nå bor vi perfekt til i forhold til fremtidige barnebarn som vil besøke oss. Med skogen i hagen og gøye gater å sykle i, epletrær og bærbusker, og ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:40   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Overhodet ikke. Vi er i 'stort hus med stor hage'-fasen nå, men ser for oss at lysten på dette går over i takt med at barna flytter ut. Lettstelt leilighet med utsikt står på planen om 15-20 år.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:49   #33
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, det tviler jeg på.
Vi bor veldig fint, kort tur til byen, turløyper rett utenfor, nærbutikk, og et bra strøk å bo i.
Men jeg tviler vel egentlig, jeg er en rastløs sjel. Og kan veldig godt tenke meg å jobbe utenfor landet en periode for eksempel. Men i den fasen vi er nå, så bor vi helt supert.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 08:59   #34
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, jeg tror ikke det. Bor fint og stort og idyllisk, men ønsker noe enklere, nyere, mindre og uten stor hage. Problemet er bare at vi bor i en liten sørlandsby og har fire barn. To av dem flytter nok ut i løpet av et par år og de kommer ikk (ihvertfall ikke alle) til å bosette seg her i nærheten. Det betyr at vi vil ha behov for plass til fremtidig besøk av barn(og barnebarn). Og det betyr igjen at vi må ha noe ganske stort uansett. Og dermed blir vi nok boende her til vi finner på noe lurt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:04   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Overhodet ikke. Bor i liten enebolig med perfekt beliggenhet nå, men planløsningen er virkelig elendig. Vi bor dessuten veldig tett. Jeg har ingen drøm om å måtte jo i enebolig, slik mange av mine venninner har. En av dem sier at hun vil kunne gå rundt huset sitt. Jeg kan like gjerne bo i leilighet.

Vi har bodd her i fem år, men er konstant på jakt. Problemet er bare at husene i området her (vi vil bo her i området mens ungene går på skole) koster husene rundt 8 millioner og trenger oppussing.

Så vi får se hva som skjer.


Sist redigert av Hyacinth : 16-05-15 kl 11:15.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:05   #36
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei når ungene flytter ut skal jeg ha leilighet med usikt og stor altan

Gidder ikke bo i et 230 kvadratmeter stort hus med 2 mål tomt ilag med mann når jeg kan bo i en passe stor leilighet å slippe å klippe trær hvert år

Hadde du spurt for 2 år siden så hadde du fått til svar at jeg aldri skulle flytte noen plasser å nå 2 år etterpå har jeg flyttet 2 ganger og var på tur å kjøpe nytt hus igjen i forige uke

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:06   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Mange jeg kjenner sier at de føler seg forpliktet til å bo i barndomshjemmet til ungene når ungene har flyttet. De vil bo slik at ungene kan komme hjem på besøk. Det er en fremmed tanke for meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:20   #38
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.663
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi kjøpte nytt hus i høst. Trives godt og har all den plassen vi trenger. Men jeg kommer ikke ull å bo her i 50 år.

Huset er stort og over to etasjer. Man må opp og ned flere ganger hver dag. Få byttes ut med noe som er lettere å holde og lettere å forflytte seg i etter hvert.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:22   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Nei, på ingen måte. Jeg bor her jeg bor av svært pragmatiske grunner, jeg trengte et hus med mange nok soverom som ikke måtte pusses veldig opp og som lå nærme nok jobb. Og som vi kunne betale. Derfor bor vi her. Vi trives godt og blir noen år, men når de to store er ute av redet kommer jeg til å forflytte meg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 09:27   #40
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Vi skal definitivt bo i skolekretsen frem til ungene er ferdig med ungdomsskolen. Jeg har en mistanke om at de blir å havne på studiespesialisering begge to (litt tidlig å konkludere, da de er 13 og 10, men det virker slik per nå) og da kanskje frem til videregående.

Etter det er jeg mer åpen. Vi har i og for seg en grei bolig, som kan fungere bra også når vi blir eldre, men personlig er jeg lite "knyttet" til huset. Jeg trives godt her og vi har det bra, men jeg har lite følelser knyttet til det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no