Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva hører du på om dagen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-10, 12:48   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva hører du på om dagen?

Musikken min kjeder meg om dagen. Jeg er lei av det meste av den og trenger igjen å oppdage noe nytt.

Er åpen for nær sagt alt, sånn i utgangspunktet i alle fall ... Kom gjerne med tips til både enkeltlåter, album og artister.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 09:33   #2
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Vet ikke om dette er din type musikk, men jeg har i det siste hørt masse på Them Crooked Vultures.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:43   #3
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Gæern og morsom 80 talls pop sånn som denne. Syns det er morsom tekst på den.



(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:59   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Takk for tips! Jeg hadde ikke hørt noen av dem før. Må sjekke ut artistene litt bedre.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:01   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Det går mye i Skambankt sin siste, gitt. :ikke så veldig oppdatert ellers:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:03   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det går mye i Skambankt sin siste, gitt. :ikke så veldig oppdatert ellers:

Den er veldig bra!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:35   #7
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

The Suburbs med Arcade Fire er lett å høre på.

Ellers er F**K YOU! av Cee-Lo Green fortsatt årets låt; og jeg ser veldig frem til albumet hans i desember.



(Mulig man må være logget inn på YouTube for å se videoen?)

Ben "Ain't that some shit!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:37   #8
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Black Mountains nyeste.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:18   #9
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

The Suburbs med Arcade Fire er lett å høre på.

Ellers er F**K YOU! av Cee-Lo Green fortsatt årets låt; og jeg ser veldig frem til albumet hans i desember.


(Mulig man må være logget inn på YouTube for å se videoen?)

Ben "Ain't that some shit!" Murphy


Det er ikke F**k you med


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


du heller mente?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:29   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.882
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Akkurat nå har jeg hørt endel på Säkert! og Ingeborg Selnes' nyeste.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)



(Kilde: youtube.com)

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:32   #11
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Det er ikke F**k you med [Lily Allen] du heller mente?

Nei. Hverken tekst, melodi eller fremføring er i nærheten av å være i samme klasse som Cee-Lo Greens sang med samme tittel. Det er ikke hvert år det blir laget en så fet låt.

Ben "got lucky this year" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:35   #12
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

I dag har jeg hørt på Brandon Flowers siste (vokalisten i The Killers). Ellers hører jeg på mye klassisk, sist Brahms' Requiem.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:48   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Skunk Anansie.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:19   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Takk for tips!

Jeg er jo litt treig noen ganger, men jeg lurer på om jeg bør like Blonde Redhead? Jeg vurderer å kjøpe et album av dem, men blir ikke helt enig med meg selv om hvilket.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:28   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

The Suburbs med Arcade Fire er lett å høre på.

Den må jeg også ha, tror jeg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:39   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Og Harrys Gym, kanskje.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:12   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Jeg hører på to ting:
Alt av klassisk musikk, og Queen.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:12   #18
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Kaizers sin Philemon Arthur and the dung! Mens jeg venter spent på resten av triologien deres. Åh, jeg er forelsket i den sangen!

Bare hør her hvor fiiiin den er.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:15   #19
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Jeg synes at Meatloaf er et sikkert stikk når jeg skal høre litt go' musikk. Vet ikke hvorfor, men jeg ender alltid opp med å ha noen meatloafperioder sånn nå og da. Ja, og så mye god heavy musikk fra 80-tallet.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 10:01   #20
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.179
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hører du på om dagen?

Hører mye på denne om dagen, den er så vakker Ikke veldig typsisk for Avenged Sevenfold, men nydelig.


(Kilde: youtube.com)

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no