Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-20, 11:55   #361
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Fem dager på Savalen kan ikke akkurat sammenliknes med 14 dager i Østerrike og Italia. Det er skikkelig dritt at det ikke går, men vi har jo ikke noe valg. Jeg synes det er lettere å svelge at vi ikke får dratt nå pga korona enn det var å ikke kunne dra noe sted når mannen var arbeidsledig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 12:14   #362
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Vi har ikke klart å planlegge noe ferie ennå. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har lenge hatt lyst til å dra til Røst. Men det blir vel langt fra Trondheim tror jeg. Kan man ta Hurtigruta nå? Til Bodø? Vi tenker og at vi bør ta en tur hjem til mine foreldre og bror med familie, men vi skal nok ikke bo hos mamma og pappa (over 80 og begge med hjertesvikt) og bror har katt som Frøkna er så allergisk mot at hun får åndenød og panikk. Så da må vi kanskje leie en hytte eller noe, men høres ut for meg som veeeeeldig mange skal innom min hjembygd i år, så det gjør meg litt usikker på det hele... Mulig vi rett og slett bare blir hjemme og tar noen småturer. Stokkøya frister f.eks.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 12:44   #363
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

I går kjøpte jeg hengekøyer, så vi skal sikkert ha noen netter lokalt i skogen også. Ungene jublet da jeg nevnte det i går. Vi har ny terrasse, får sikkert varme og sol og bor slik til at vi har strender og holmer 5 minutter unna.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 13:20   #364
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Kan man ta Hurtigruta nå? Til Bodø?

Akkurat nå er det svært begrensede seilinger, men fra midten av måneden skal de gradvis sette inn flere skip i normal rute. Det fylles dog fort opp; vi skulle bare tenke oss om et par dager, og da var det fullbooket på to av de tre mulige dagene vi kunne reise på. Særlig om man skal ha med bil bør man nok være litt kjapp, da det visstnok er bare tre av skipene som seiler i sommer som har bilplass.

På den positive siden er jeg overrasket over hvor billig det er å ta hurtigruta i sommer; vi betalte 6100,- for fire personer i familielugar, inkl. frokost og bil, fra Ålesund til Bodø (altså to netter). Hadde neppe blitt noe rimeligere med drivstoff og hotell for to dager, så det var jo fint.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 13:45   #365
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.


Ungdommene gleder seg, det gjør ikke mor/svigermor. Jeg vil ha sol, strand, sjø, bok, podkast, varme, restauranter og paraplydrinker. Ikke grå vestlandssommer med 12 grader, vind og regn. For jeg vedder en femmer på at dette møkkaåret topper hele driten med en pissesommer.

Vi skal være hjemme i sommer, 007, og blir det fint hos oss og regn hos dere får du vurdere noen dager som værflyktning hos meg. Du får ta det som en turne på sør- og østlandet og besøke FP-ere langs hele kyststripa.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 13:47   #366
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi skal være hjemme i sommer, 007, og blir det fint hos oss og regn hos dere får du vurdere noen dager som værflyktning hos meg. Du får ta det som en turne på sør- og østlandet og besøke FP-ere langs hele kyststripa.

Det hadde jaggu meg vært noe!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 07:56   #367
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det hadde jaggu meg vært noe!

Ja, gjør det. Du kan jo dra på rekreasjonstur hvor du tar inn på utvalgte fp-for-anledningen-hvilehjem. Jeg har sommerhus en drøy time sør for Nenne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 08:41   #368
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg er fortsatt skikkelig skeptisk så vi blir hjemme. Jeg tror smitten tar seg opp nå fremover så vi satser på dagsturer. Bor i Oslo så vi har nok å finne på.
Jeg må ikke bort lengre. Har det utrolig fint på terrassen og liker å være hjemme.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 09:16   #369
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Om noen her trenger overnatting på Sørlandet og reiser med flere familier kan jeg tipse om dette:

https://www.finn.no/reise/feriehus-h...kode=181727509

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 09:34   #370
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg er fortsatt skikkelig skeptisk så vi blir hjemme. Jeg tror smitten tar seg opp nå fremover så vi satser på dagsturer. Bor i Oslo så vi har nok å finne på.
Jeg må ikke bort lengre. Har det utrolig fint på terrassen og liker å være hjemme.

Dette. Jeg synes det er så fint å være hjemme nå at det er såvidt jeg vil på hytta.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 09:42   #371
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.704
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg vil ikke være hjemme hele sommeren. Jeg er stuck på hjemmekontor på ubestemt tid så jeg må bort i ferien for å få litt feriefølelse iallefall. Har lagt noen planer for å være borte da, men skal feriere i Norge såklart.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 09:43   #372
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Vi venter spent på dagens pressekonferanse. Hvis det blir lov å dra til Island, gjør vi nok det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 10:20   #373
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg hadde egentlig glatt blitt hjemme med kortere turer med teltet f.eks om ikke jeg hadde tre unger, en svigermor, en svigerfar, tre svigerinner (to voksen og et barn) og en svoger (et barn) som alle gjerne vil at vi skal reise så vi kan møtes

Og den overhengende faren for at juli på sunnmøre er 12 grader og periodevis regn.

(Hvilket er vanskelig å forestille seg når jeg nå sitter inne og vet det r over 20 grader ute og strålende sol og meldt sånn iopp i 24-25 grader på ettermiddagen hele helgen og litt til. Men jeg vet hvor jeg borl Jeg vet det fort kan skje)

Derfor vil ungene og svigerslekta at vi skal til toten/gjøvik, og jeg vil at vi skal lenger sør, det er på det jevne altfor lite bading når vi er hos svigers. (siden jeg ikke regner bassenget ungene herjer i i hagen til svigermor som bading. for meg.) Jeg trenger det egentlig daglig, og det skjønner ikke mannen som synes at "nå har vi gjort det en gang, da er det gjort, hva mer kan vi finne på?"

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 10:29   #374
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Vi har en foreløbig plan som sier Trondheim, Geiranger, Loen, Bergen, Os. Og hjem igjen Os, Geilo, Trondheim. 18-åringene flyr Trondheim,-Bergen-Trondheim samme uke som vi er der og bor med oss i på hytten i Os.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 10:29   #375
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg er som mannen din Malama. Men ungene mine bader jo i Mjøsa hver sommer, fordi vi besøker folk i mjøsområdet. Det samme gjorde jeg, da jeg vokste opp, siden vi alltid besøkte besteforeldrene mine på Hamar om somrene. Det var mye bading på Domkirkeodden.

I voksen alder kan jeg dy meg for å bade i Mjøsa, eller andre steder også, for den saks skyld. Hvis vannet er OK (noe det aldri er i Mjøsa, etter mine krav) kan jeg alltids bade en stund, før jeg også lurer på hva mer vi kan finne på. Men Mjøsa kan jo alltids brukes for dem som er veldig opptatt av bading. Det duger i alle fall for ungene mine.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 10:52   #376
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er som mannen din Malama. Men ungene mine bader jo i Mjøsa hver sommer, fordi vi besøker folk i mjøsområdet. Det samme gjorde jeg, da jeg vokste opp, siden vi alltid besøkte besteforeldrene mine på Hamar om somrene. Det var mye bading på Domkirkeodden.

I voksen alder kan jeg dy meg for å bade i Mjøsa, eller andre steder også, for den saks skyld. Hvis vannet er OK (noe det aldri er i Mjøsa, etter mine krav) kan jeg alltids bade en stund, før jeg også lurer på hva mer vi kan finne på. Men Mjøsa kan jo alltids brukes for dem som er veldig opptatt av bading. Det duger i alle fall for ungene mine.

Mjøsa blir bading dersom vi er på båttur med svigerfar over til hans svigerforeldres hytte på andre siden av den, ellers er det bading i småvann her og der om vi er hos svigermor eller det badevannet mit i gjøvik har vi vært i sammen med svigerfar.

JEG ville helst campet ved en badestrand og kunne badet hver dag. Sånn vi er hos svigers må vi uansett REISE for å bade, og når vi har gjort det en dag er det krysset av på listen hans, mens jeg helst vil gjøre det hver dag, men det er tiltak da, når det må organsieres sånn, og ungene herjer i et basseng og har det fint og jeg... bare svetter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 10:56   #377
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg er fortsatt skikkelig skeptisk så vi blir hjemme. Jeg tror smitten tar seg opp nå fremover så vi satser på dagsturer. Bor i Oslo så vi har nok å finne på.
Jeg må ikke bort lengre. Har det utrolig fint på terrassen og liker å være hjemme.

Jeg skulle ønske at jeg kunne finne en slik glede i hjemmeferie. Jeg er rett og slett ikke skrudd sammen sånn. Jeg gleder meg til å reise bort og oppleve nye og annerledes ting. Det er ferie for meg. Ikke å være hjemme.

Og så er jeg nok litt preget av at hjemmesituasjonen er ganske trøblete med et barn som er ganske uegnet til å ha ferie i utgangspunktet og sikkert enda dårligere på å ha hjemmeferie. Vi får hjelp, men ikke så mye at det faktisk monner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 12:25   #378
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg syns ferie er å ha fri fra jobb, kunne stå opp og gjøre hva jeg vil. Så jeg trenger ikke reise og planlegge så mye. Jeg elsker å kunne impulsivt kjøre avgårde og bare finne en plass å bo på veien.
Vi bor 3 minutters gange fra sjøen så vi kan bade hele dagen om været tillater det.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 12:28   #379
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi venter spent på dagens pressekonferanse. Hvis det blir lov å dra til Island, gjør vi nok det.

Jeg håper også på dette.

Ellers blir det nok en roadtrip til vestlandet. Geiranger, Rauma, Atlanterhavsvegen. Kanskje. De jeg bor sammen med er ikke maks ivrige på det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-20, 12:33   #380
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Her blir det operasjon en eller gang , så ferien blir fortsatt på krykker. Siden jeg og mannen ikke har ferie sammen, kommer jeg meg heller ikke noe sted.
I dag er jeg ennå mer irritert på sykehuset enn jeg var forrige uke, tenk om de bare hadde fulgt opp det her , istedenfor må jeg gå ekstremt mye lenger på krykker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no