Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva koster det å klippe seg?
Kort hår: Under 500,- 30 25,00%
Langt hår: Under 500,- 32 26,67%
Kort hår: 500-750,- 27 22,50%
Langt hår: 500-750,- 33 27,50%
Kort hår: 750-1 000,- 9 7,50%
Langt hår: 750-1 000,- 13 10,83%
Kort hår: Over 1 000,- 3 2,50%
Langt hår: Over 1 000,- 5 4,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 17:14   #41
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg betaler 695,- for klipp av hår, det er samme pris for kort og langt hår der jeg går. Ganske teit egentlig, nå sparer jeg og det tar 10 min å ta tuppene på håret som er et stykke forbi skuldrene, mens de gangene jeg har endret frisyre totalt fra langt til kort bruker de jo mye lengre tid.
Jeg farger/striper hver gang jeg er hos frisøren også, så tilsammen blir det ganske så dyrt siden det fort går 1000 kr ekstra til stripingen. Det hjelper heldigvis å ikke ha kort hår lenger, det er stor forskjell på frisørbesøk hver 6.-8. uke og hver 3.-4.mnd som jeg gjør nå.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:22   #42
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Frisør i Oslo, ingen fancy frisørsalong, betaler ca 500 for klipp, langt hår.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:37   #43
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg har en venninne som er frisør så jeg får halv pris hos henne. For full klipp og farge betaler jeg 800,- og jeg har langt hår.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 17:40   #44
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg svarte feil.
Jeg betalte 585.- kroner sist jeg klippet meg.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 19:28   #45
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Kort/Halvlangt hår, ca 500. Krysset av for under 500 og kort hår.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 19:29   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Var hos frisør i går, betalte 640 kr. Kort klipp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 19:44   #47
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

650 for bare klipp.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:09   #48
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg stemte kort hår, mellom 500,- og 700,-, for jeg betaler 550,- for k u n klipp. Jeg vet også at denne frisørsalongen er litt dyrere enn de andre på stedet, så jeg vil tippe at det koster en hundrings mindre de andre stedene.

  Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:25   #49
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg betaler 510,- for klipp, vask og hodebunnsmassasje. Jeg tror det er samme pris uansett hårlengde, for jeg betalte ikke noe mer da jeg hadde kort hår.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:35   #50
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.044
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

530,-(kort hår, aner ikke hva langt koster)

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:51   #51
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg vet ikke hva det koster for bare klipp, for jeg farger alltid håret når jeg klipper det. Men for klipp av kort hår og farge betaler jeg ca 1000 kr, så jeg er sikker på at bare klippen koster under 500 kr. Dette er en liten, privateid salong, altså ikke del av noen kjede. Eierne er i nær familie med meg, men jeg får ikke - og ønsker ikke - noen form for rabatt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:04   #52
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Er det vanlig å skille mellom kort hår og langt hår på klippepris, altså? Det gjør de ikke på de salongene jeg går på.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 17:50   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Mellom 400 og 500.

Var hos frisøren i går, farget ettervekst, la i striper og klippet. 1254 kom det på.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:47   #54
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

For 500,- får jeg klipp og føn. Har langt hår, betalte ikke noe mer da jeg var kort.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:51   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Jeg gjør alltid mer med håret enn å bare klippe det når jeg er hos frisøren, og har ikke undersøkt hva hver av operasjonene koster. Jeg synes det er dyrt. Betaler 1500-2000 hver gang jeg er hos frisøren, men det pleier å inkludere noen produkter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:52   #56
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Betalte ca. 1000 sist gang med klipp (stusset tuppene) og farging.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:19   #57
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Betaler 450 for klipp enten det er langt eller kort.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:39   #58
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Sist jeg var hos frisøren klippet jeg og stripet. Jeg betalte 2100,-.

Nå får jeg det heldigvis gjort på jobben.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 11:13   #59
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva koster det å klippe seg hos frisør der du bor?

Husker jeg arrangerte et u-lag, der jeg pimpa meg selv og brura. Jeg holdt på å miste pusten da regningen på brura for klipp og farge alene kom på over 2k, i 2006. Det var første og siste gang den frisøren ble avlagt et besøk, for å si det sånn.

Normalt koster en klipp 6-700,- der jeg går, og for full pakke har jeg aldri betalt mer enn 1 400,-.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no