Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 15:01   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Jeg leter etter en sjokoladekalender hvor sjokoladen ikke inneholder spor av nøtter. Hvis du allerede har kjøpt inn, gidder du å sjekke innholdsfortegnelsen og gi meg et hint?
Jeg kan ty til Smartieskalenderen, tenker jeg, men jeg vil helst ha en helt vanlig en med små sjokoladebiter i.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 15:06   #2
Suppehue
Aktiv
 
Suppehue sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 112
Suppehue er litt kul
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Vet ikke om vanlig sjokolade uten nøtter.

Alternativt er vel Dumle og Kinder uten spor av nøtter, tror jeg?

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:22   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Til og med Smartieskalenderen inneholder spor av nøtter.
Finnes det en Dumlekalender, altså?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 09:22   #4
Suppehue
Aktiv
 
Suppehue sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 112
Suppehue er litt kul
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Hmm, lurer på om ikke vi kjøpte den da vi var i Sverige i fjor.. Dumle altså... Ellers kan du kanskje lage en? Pakke inn en og en Dumle?

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:25   #5
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Jeg kan lage en, helt klart. Men hun ønsker seg en helt vanlig sjokoladekalender i tillegg til hobbypakkekalenderen hun får, og jeg har lyst til å gi henne det. Men nå har vi testet luke nr. 1 i to varianter, og det funker ikke. (Dvs at jeg har to sjokoladekalendere selv i år. )

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 23:33   #6
Tinedagny
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 2
Tinedagny har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Du må nok desverre til England. Pleier å kjøpe der til mine barn. Søk etter det på engelsk så kanskje finner du noen som sender, eller kanskje kjenner du noen som bor der som kan sende eller som skal dit. Mine barn får pakke kalender, men i fjor fikk de da sin første sjokoladekalender i pakke nr 1 og det var helt klart det beste på hele kalendern.

Tinedagny er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 23:36   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Jeg har sett dumlekalender på Mega. Men aner ikke om den er nøttefri.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 23:49   #8
Tinedagny
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 2
Tinedagny har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sjokoladekalender med nøttefri sjokolade

Jeg fant jeg fant! Gå på Amazon.com og skriv kinnerton calendar. Om du gjør det nå så får du den sikkert til 1. Desember. De har mange forsider: hello Kitty etc))

Tinedagny er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no