Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 14:25   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Ja, FP, hva slags Kindle ønsker jeg meg? En med touch-skjerm eller en med tastatur? Noe annet jeg må tenke på?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:29   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

[quote=Harriet Vane;3057996]Ja, FP, hva slags Kindle ønsker jeg meg? En med touch-skjerm eller en med tastatur? Noe annet jeg må tenke på?[/quoteK


Kommer de med tastatur nå altså? Har du lastet ned kindle på smarttelefonen din? Jeg bruker Kindle på Iphonen min, og syns det er genialt siden telefonen er med overalt uansett, og da trenger jeg ikke lys hvis jeg vil lese i mørket .

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:31   #3
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har ikke Kindle selv, men ønsker meg veldig den nye touch. Dessverre ser det ikke ut til at den selges andre steder enn i USA, så jeg har ikke kjøpt ennå. Jeg venter til den forhåpentligvis blir tilgjengelig på det europeiske markedet.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:45   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har Kindle med tastatur og 3G og jeg er så fornøyd at jeg vet ikke hvilken ende jeg skal begynne skrytet i! Jeg kunne aldri lest på en telefon eller annen skjerm med backlight siden det sliter fælt på øynene, og man får kjøpt hendige små lamper til Kindle uansett. Har ikke prøvd annet, men er veldig fornøyd med tastatur-versjonen. Barnet mitt!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 15:02   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har med tastatur. Kjøpte før touch kom, men hadde valgt tastatur om jeg hadde kjøpt nå også. Veldig lite man trykker på den, så like greit å bruke knapper. Dessuten vil det jo kunne bli fingermerker på skjermen man skal lese på tenker jeg. Greit å ikke "fette" ned den.
Droppet også 3G og laster bare ned på trådløst når jeg har behov.

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.


Kommer de med tastatur nå altså? Har du lastet ned kindle på smarttelefonen din? Jeg bruker Kindle på Iphonen min, og syns det er genialt siden telefonen er med overalt uansett, og da trenger jeg ikke lys hvis jeg vil lese i mørket .

Kindlebrettet kan ikke sammenlignes med app'en på iphone. Poenget med kindle er jo at den ikke har lys, så den er mye bedre å lese på.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:03   #6
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg ville ha kjøpt en 6" uten tastatur (og uten 3G) hvis min gamle gikk i stykker nå. Den er billig; $109 uten reklame, $79 med reklame og spesialtilbud. Jeg ville helt sikkert kjøpt uten reklame. Den tar mindre plass uten tastatur, og jeg bruker tastaturet svært lite på min, så de få gangene jeg må skrive noen bokstaver kunne jeg sikkert greid meg med et «on-screen» tastatur, mindre størrelse er viktigere. Hvis du vil ha 3G må du ha tastaturutgaven; jeg har 3G nå, og det er naturligvis kjekt å kunne kjøpe og laste ned bøker over 3G, men det er ikke nødvendig, og jeg tror ikke jeg ville betalt de $50 det koster ekstra. Hvis du skal synkronisere hvor langt du har lest mellom Kindle, iPhone, iPad, laptop eller andre enheter må 3G alltid stå på, og da varer batteriet for kort etter min mening så jeg benytter ikke det.

Det er mulig touch-utgaven er fin, jeg er skeptisk, men den selges uansett ikke utenfor USA. Den har ikke kanpper, så man må ta på skjermen for å bla. Jeg tror ikke jeg vil ha det slik.

Ben "støtter ikke magnetkort" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:24   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Men dere sier jo forskjellige ting alle sammen!?

3G er ikke noe must, siden jeg stort sett er i wifi- land. Jeg vil ikke ha reklame. Inte alls.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:40   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har med tastatur, uten 3G og uten reklame.
Jeg er meget fornøyd.
Jeg handler stort sett alt av bøker rett fra Kindlen og da er tastatur et must. 3G synes jeg ikke var verdt prisen, jeg stapper Kindlen full av bøker før jeg drar fra wifi-land, og skulle det skorte så setter jeg opp telefonen til å kjøre wifi.

Jeg har små planer om å kjøpe likedan som jeg har til min mann.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:54   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har et lesebrett med touch (Sony) og et uten (Kindle), og jeg foretrekker helt klart lesebrett med touch. Det med touch kom på markedet etter at jeg kjøpte. Har ikke sett behovet for 3G. Nå har jeg ikke prøvd Kindle sin med touch, så jeg vet jo ikke om jeg vil like det bedre enn den uten når jeg en gang i framtiden antageligvis skaffer meg den.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:06   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

jeg har uten 3G, med knapper og tastatur. Skulle gjerne hatt touch til å søke etter bøker på amazon (som er det jeg bruker tastaturet til), men vil ikke ha det til å bla.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:47   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg liker å ha tastatur og 3G, for jeg synes en av bonusene med Kindle er at bokhandelen er med deg overalt. Men jeg ville ikke kjøpt den med tastatur nå som touchen er rett om hjørnet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:51   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg mener at 3G er et absolutt must.

Og så hadde jeg ikke kjøpt den nye kindlen uten tastatur om den var uten touch. Så mitt råd er: Om du greier å vente, så vent på touch og 3G-versjonen (den har ikke kommet ennå i den internasjonale sjappa) eller kjøp den med keyboard. Den er veldig bra den altså, ikke noe dårlig kjøp i det hele tatt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:56   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Vi sier forskjellige ting alle sammen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:05   #14
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg tror det er samme hvilken du kjøper, fornøyd blir du uansett! Men anbefaler veldig å kjøpe omslaget med innebygget LED lys i.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:12   #15
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Så lenge du er i Norge kan jo iPhone (som jeg uten videre antar at alle har) være trådløst aksesspunkt, så du kan fortsatt handle bøker mens du tar bussen uten å ha 3G på Kindle.

Ben "get an iPad too while you're at it" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:26   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg er mer sånn «vil kjøpe bøker mens jeg kjører buss på en svingete italiensk landevei».

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:38   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Så lenge du er i Norge kan jo iPhone (som jeg uten videre antar at alle har) være trådløst aksesspunkt, så du kan fortsatt handle bøker mens du tar bussen uten å ha 3G på Kindle.

Ben "get an iPad too while you're at it" Murphy

Neinei, da har man null redundans. Alt for upålitelig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:42   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Så lenge jeg har iPhone, trenger jeg ikke 3G. Jeg har hatt med tastatur og uten 3G siden april, og jeg har aldri savnet 3G.

Jeg bruker sjelden tastaturet, så jeg tror jeg ville gått for en tastaturløs utgave.

Uansett ville jeg prioritert lang batterilevetid over absolutt alt annet, så jeg ville neppe kjøpt en touch, selv om den var å få tak i her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 22:51   #19
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Signerer Teofelia på alle punkter, med unntak av at jeg har hatt min siden august i fjor.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 17:06   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg vurderer å ønske meg en slik til jul, men jeg har noen blondie spm her.


1. 3G, når boken først er lastet ned må man vel ikke ha 3G for å lese den?

2.Er det mulig å få kjøpt Kindle i Norge? *ønsker meg denne fra mannen og han er ikke bevandret i nettbutikk-verdnen, han liker best fysiske butikker hvor man kan betale med cash*.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no