Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ipod touch

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 13:29   #1
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Ipod touch

Jeg er helt analfabet når det kommer til duppedingser. Men jeg fikk tafse litt på en Ipod touch her om dagen og ble litt fasinert.

Så nå lurer jeg om noen kloke hoder kan fortelle meg hvordan den funker i forhold til å se filmer på den. Hvordan får man filmene inn på den, så banalt er spørsmålet mitt.... For Itunes selger vel ennå ikke filmer i Norge?

Og hvordan er utvalget i spill?

Tårnfred bruker vanligvis og forklare meg sånt, men det er mulig dette er en potensiell julegave til han...

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:39   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ipod touch

Stort utvalg av spill og andre programmer i iTunes. iTunes selger ikke filmer i Norge, så det må en ordne selv; http://handbrake.fr/ gjør jobben hvis du har DVDene. Filmene må kodes i riktig format med Handbrake også legges de inn i iTunes og overføres på vanlig måte sammen med musikk, lydbøker og spill.

NRK har også endel tilgjengelig for lovlig nedlasting via bitorrent: http://nrkbeta.no/bittorrent/ Disse programmene er i riktig format, men det kan være lurt å krympe de ned til ipod-størrelse med Handbrake slik at de ikke tar så mye plass.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:46   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipod touch

Min mann har fått sin på forskudd, han er også teknikk-data-duppedingsfreak, og det er ikke måte på hvor bra denne touchen har visstnok. Så jeg tror du er på god vei til en bra julegave. Utvalget av diverse er bra for å si det sånn. Kjøp en med nok plass.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:48   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.787
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ipod touch

Vi har og den er i mye bruk. Men jeg synes det er dårlig batterikapasitet på dem.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no