Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Barn hjemme alene i 4 dager

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-17, 13:36   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Ok, men da har naboen litt oppsyn med dem da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 13:40   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Nei, det er ikke greit. En 16-åring skal ikke ha så mye ansvar i flere dager.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 14:10   #23
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager.

Opprinnelig lagt inn av johnmo, her.

Jeg synes ikke det er greit. Dette er snakk om en helt normal 16årig gutt, å selv om han hadde vært moden for alderen ikke skulle behøve å være ansvalig for søsken. Han tenker ikke på om minsten har på seg nokk klær eller om en behøver å dra til legen vis han har feber og spyr. Å hva vis det brenner, å han kom seg ut selv,men søskene hans brann inne? Vilken skader psykisk ville han måtte levd med.....di var jo hans ansvar. Det var en nabo som skulle passe på at di minste kom seg på skolen og besteforeldre er bortreist!

Han er ikke ansvalig for søsken, han passer dem en kort periode.
Gå 40-50 år bakover i tid så er dette helt normale tilstander og det ble skikkelig folk av dem også.
Det fordrer en backup ved sykdom, men den hadde de tydligvis i naboen.
En syvåring bør virkelig greie å kle på seg nok klær helt på egenhånd.
Problemet Norge i dag er ikke at barn får for mye praktisk ansvar altså.

Som sagt, jeg ville ikke gjort det, men jeg synes ikke argumentene dine er særlig gyldige. Huset kan brenne når som helst, men sannsynligvis brenner det aldri.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 14:31   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av johnmo, her.

Å hva vis det brenner, å han kom seg ut selv,men søskene hans brann inne?

Hvis man tenker sånn, kan jo en 16-åring aldri være barnevakt for yngre barn.

Jeg synes ikke det er så helt hårreisende. Det finnes 16-åringer som bor alene med babyene sine. Det er selvsagt ikke optimalt, men det er sånn. Jeg tror det vil gå helt greit at en 16-åring passer en 7-åring pg en 11-åring i noen dager.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 15:32   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Det Floksa og Input sa. I alle fall hvis ungene har vist seg å være noenlunde til å stole på, og går med på det selv.

Brenne kan det også gjøre mens ungene er hjemme fra skolen før foreldrene kommer hjem fra jobb. Joda, det kan selvsagt skje, men man kan ikke tenke slik hele tiden, da blir man gal. Sannsynligheten er liten. Blir en av dem syke ringer de nok naboen. Og en 7-åring er da virkelig stor nok til selv å kjenne om han/hun fryser, og ha vett på å ta på seg mer klær.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 15:39   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Enig med Input. Som 16-åring bodde jeg på hybel, og det gjør sekstenåringer i dag også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 15:47   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Og en 7-åring er da virkelig stor nok til selv å kjenne om han/hun fryser, og ha vett på å ta på seg mer klær.

Ja, det håper jeg virkelig. Jeg har en 6-åring og jeg legger meg ikke opp i hva han kler på seg, utover å fortelle ham/vise ham værmeldinga.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 15:52   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg synes det er ekstremt egoistisk å dra på "kjærestetur" og la ungene være hjemme alene uten tilsyn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:03   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Uvanlig i dag, men ikke uansvarlig mener jeg. Var barnevakt for unger hele helger da jeg var 16, og ungene var mye mindre enn 7 år gamle.

Dessuten finnes mange 16 år gamle foreldre i verden.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:23   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Jeg synes det blir helt håpløst og si at bare fordi det finnes 16 åringer som er foreldre så er det helt greit at en 16 åring er alene hjemme med småsøsken. Eller begrunne med at man passet barn en helg alene selv når man var 16 år.

Det er helt sikkert 16 åringer som fint kan være hjemme alene med søsken uten at det er noe problem, men i dag lever vi i et samfunn hvor informasjon kommer ut i løpet av sekunder. Det er bare å sende en snap så vet alle vennene at man er alene hjemme.

Men det er min mening.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:25   #31
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det blir helt håpløst og si at bare fordi det finnes 16 åringer som er foreldre så er det helt greit at en 16 åring er alene hjemme med småsøsken. Eller begrunne med at man passet barn en helg alene selv når man var 16 år.

Det er helt sikkert 16 åringer som fint kan være hjemme alene med søsken uten at det er noe problem, men i dag lever vi i et samfunn hvor informasjon kommer ut i løpet av sekunder. Det er bare å sende en snap så vet alle vennene at man er alene hjemme.

Men det er min mening.

Det blir jo like håpløst å bastant uttale at det er egoistisk og uaktuelt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:26   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det blir jo like håpløst å bastant uttale at det er egoistisk og uaktuelt.

OK.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:28   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Folk må jo gjøre som de vil.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:30   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det blir helt håpløst og si at bare fordi det finnes 16 åringer som er foreldre så er det helt greit at en 16 åring er alene hjemme med småsøsken. Eller begrunne med at man passet barn en helg alene selv når man var 16 år.

Det er helt sikkert 16 åringer som fint kan være hjemme alene med søsken uten at det er noe problem, men i dag lever vi i et samfunn hvor informasjon kommer ut i løpet av sekunder. Det er bare å sende en snap så vet alle vennene at man er alene hjemme.

Men det er min mening.

Så du mener at 16-åringer ikke bør være alene hjemme i det hele tatt, fordi det kan formidles til vennene på snap? Når er man da stor nok til å være alene hjemme? Og hva med 16-åringer som flytter på hybel for å gå på videregående skoler med bestemte linjer (toppidretts- og lignende) langt vekk hjemmefra, hvordan kan det være forsvarlig når de ikke engang skal kunne være alene hjemme i fire dager?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:33   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Så du mener at 16-åringer ikke bør være alene hjemme i det hele tatt, fordi det kan formidles til vennene på snap? Når er man da stor nok til å være alene hjemme? Og hva med 16-åringer som flytter på hybel for å gå på videregående skoler med bestemte linjer (toppidretts- og lignende) langt vekk hjemmefra?

Ja jeg mener faktisk det. Mine unger kommer ikke til å få være hjemme alene så langt jeg kan se fremover. Jeg har hørt nok taler fra politiet på skolen jeg jobber om hva de tenker om det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:35   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja jeg mener faktisk det. Mine unger kommer ikke til å få være hjemme alene så langt jeg kan se fremover. Jeg har hørt nok taler fra politiet på skolen jeg jobber om hva de tenker om det.

Javel, men hvor gammel mener du man bør være før man får være alene hjemme over natta? Er det forsvarlig å sende ungdom ut i verden på studier på egenhånd i en alder av 19 år, hvis de aldri før har fått være alene hjemme så mye som et helt døgn?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:38   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Javel, men hvor gammel mener du man bør være før man får være alene hjemme over natta?

Hva din unge får lov til får være din sak. Mine vet jeg ikke enda. Det blir lenge til. Kanskje aldri.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:41   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva din unge får lov til får være din sak. Mine vet jeg ikke enda. Det blir lenge til. Kanskje aldri.

Jøss. Ja, jeg vet at det er min sak å bestemme over mine unger, og din sak å bestemme over dine. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om når du synes man er stor nok til å være alene hjemme, og jeg spurte samtidig om du synes det er forsvarlig å la en 19-åring flytte hjemmefra og begynne å studere uten å ha prøvd å være alene så mye som et døgn. Fordi jeg virkelig ble interessert i hvordan du tenker. Ikke hva du mener om mitt eller ditt barn, siden det ikke er de som diskuteres her, jeg tenkte mer generelt. Men for all del, du trenger ikke å svare (men du trenger heller ikke å bli nebbete).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:48   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Jeg må svare senere. Er ute med hunden, og skal bort etterpå. Men for meg er det stor forskjell på alene hjemme i huset vårt, og det å dra på tur når man er 19 år. Jeg var aldri hjemme alene når jeg bodde hjemme, men dro på sydentur etter at jeg var ferdig på vgs. Mannen hadde ingen regler og de var overlatt til seg selv mye. Det har gått bra med begge. Vi vil ikke at ungene skal være hjemme alene i huset vårt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-17, 17:51   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Er det forsvarlig å sende ungdom ut i verden på studier på egenhånd i en alder av 19 år, hvis de aldri før har fått være alene hjemme så mye som et helt døgn?

Dette her forstod jeg ikke. Mener du det er absolutt krav å ha vært hjemme alene i minst ett døgn før man kan flytte hjemmefra?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no