Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dagens fangst

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 15:15   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Dagens fangst

I dag er den tredje dagen på under en uke jeg har funnet masser av kantarell i skogen bak huset. Jeg simpelthen elsker å gå på soppjakt, og nesten sprøstekt kantarell på ristet loff med masser av meierismør er godt for sjelen.

Renset og klar til en heftig omgang i stekepannen.


Sist redigert av Fruktflua : 12-10-08 kl 20:21.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 15:19   #2
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens fangst

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I dag er den tredje dagen på under en uke jeg har funnet masser av kantarell i skogen bak huset. Jeg simpelthen elsker å gå på soppjakt, og nesten sprøstekt kantarell på ristet loff med masser av meierismør er godt for sjelen.

Renset og klar til en heftig omgang i stekepannen.















Denne skulle selvsagt ligge på matforumet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 18:10   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens fangst

Nå gjør den det og det ser ut til å være en bra fangst.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:35   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dagens fangst

Å så deilig !

Må ut i skogen snarest vi også, på tide å lære opp familiens yngste nå
Jeg er så heldig å ha en mamma som er soppkontrollør og som villig vekk lærer meg og mine alt hun kan.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 17:17   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens fangst

Jeg blir helt vill av all kantarellen som er i skogen. Akkurat som en unge i en godteributikk.

Jeg har også sett en del steinsopp, men føler meg bare helt sikker på å spise kantareller.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no