Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-18, 22:23   #321
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tror det er en måte å vise at "vi bryr oss ikke så innmari mye om fisk" på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 22:31   #322
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Sandberg vikarierte for Listhaug da hun tok sin korte fødselspermisjon også, så det er nok midlertidig at Sandberg er justisminister.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 22:46   #323
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg lurer veldig på korleis ansvarsfordelinga internt, mellom Erna og Siv, eigentleg er. Eg mistenker at sjølv om det heiter at statsministeren vel sine statsråder, er ikkje det tilfelle i realiteten.

Det blir spennande å sjå om dei kjem opp med eit alternativ til Sandberg, eller ikkje. Eg klarer ikkje sjå føre megabit han skal fungere i ein så tung stilling.

Det er ikke noe å lure på; det er partiene i en samarbeidsregjering som selv nominerer sine statsråder. Statsministeren har selvsagt vetorett, men det skal SVÆRT mye til å overkjøre de andre partienes innstilling. Det så man jo tydelig bl.a. da Søviknes tiltrådte. Dette er ikke som et privat firma med en general manager, dette er en koalisjon.

Det er helt soleklart at justisdepartementet beholdes av FrP, det er jo en del av avtalen - hvis de ikke gjør en slags hestehandel nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 23:46   #324
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg lurer veldig på korleis ansvarsfordelinga internt, mellom Erna og Siv, eigentleg er. Eg mistenker at sjølv om det heiter at statsministeren vel sine statsråder, er ikkje det tilfelle i realiteten.

Det blir spennande å sjå om dei kjem opp med eit alternativ til Sandberg, eller ikkje. Eg klarer ikkje sjå føre megabit han skal fungere i ein så tung stilling.

Eg veit ikkje. Fiskeriminister er veldig faglig tungt, det er jo difor vi ikkje har sett så mykje til han i media i det siste. Eg hadde aldri trudd at eg skulle seie dette, men har han eigentleg gjort det så halvgale som fiskeriminister? (Sett vekk frå korrupsjon og slikt, men det må ein vel nesten forvente.) Den striden mot EU om krabbekvoter har han stått i, og sjøl om han rotar til ting her og der, så har eg ikkje sett han rote til så mykje utanfor fiskerifeltet?

Det eg eigentleg prøver å seie er at finans og fiskeri er gode postar å plassere FrP i. Der er det så mykje som er så komplekst, og så seige byråkratar, at dei har nok å ta seg til innanfor fagfeltet; dei har ikkje tid til å vere lause kanonar utanfor.

*evig optimist*

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 08:04   #325
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Hørte på radioen nå at mulig Sandberg blir permanent justisminister.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:11   #326
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er fortsatt "justis- og innvandringsminister", er det ikke? Det er antagelig viktig for FrP at det er en kraftig uttalt innvandringskritisk politiker som har den posten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:20   #327
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er fortsatt "justis- og innvandringsminister", er det ikke? Det er antagelig viktig for FrP at det er en kraftig uttalt innvandringskritisk politiker som har den posten.

Gjerne en som slår ned innvandrere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:26   #328
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.518
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg synes ikke det er noe overraskende at FrP velger Per Sandberg. De ønsker å markere at de ikke lar seg diktere og det er jo faktisk veldig forståelig. Jeg synes det er interessant at Siv Jensen nå går ut og åpner for å ta KrF inn i regjeringa. Jeg tror de er alle sammen er veldig redde for at dette prosjektet skal falle.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:28   #329
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg hadde glemt hva han var dømt for.

Denne artikkelen er jo gøyal, dette skal bli - interessant. https://radikalportal.no/2017/02/17/...ringsminister/

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:30   #330
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Han er dømt for å slått ned asylsøker i fylla og råkjøring, tror jeg? Dømt to ganger altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:56   #331
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han er dømt for å slått ned asylsøker i fylla og råkjøring, tror jeg? Dømt to ganger altså.

Har han ikkje sagt noko om at det er standarden på vegane i Norge som gjer fyllekøyring farlig, og?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 10:07   #332
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Har han ikkje sagt noko om at det er standarden på vegane i Norge som gjer fyllekøyring farlig, og?

Veiene må bli så gode at det ikke lenger er farlig å fyllekjøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 11:16   #333
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Utenlandske medier er i hvert fall ikke særlig imponerte over ny (sette)statsråd.
Han klarte seg vel greit da han var vikar for Listhaug i svangerskapsperm, men jeg må si jeg lurer litt på hvordan dette skal bli etter Sandbergs FB-post i går.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 12:12   #334
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Utenlandske medier er i hvert fall ikke særlig imponerte over ny (sette)statsråd.
Han klarte seg vel greit da han var vikar for Listhaug i svangerskapsperm, men jeg må si jeg lurer litt på hvordan dette skal bli etter Sandbergs FB-post i går.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 12:30   #335
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning



__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 12:41   #336
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er mye barnehagereferanser ute på FB nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 12:47   #337
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Frå Bjørnar Moxnes:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 21FE3C7D-DE7E-4ED5-ADDE-3D685FBD7CA4.jpg (15,0 KB, 105 visninger)
__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 12:54   #338
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er mye barnehagereferanser ute på FB nå.

Dette får jeg litt fnatt av må jeg innrømme. Det er KUN til fordel for Listhaug at man begynner å henge seg opp i slik ordbruk og vri og vrenge og gjøre masse ut av det. Det framhever bare poenget hennes om at alle er ute etter å ta henne for ett eller annet, samme hva, og samme hvilket nivå man skal legge seg på. Enten det er harselering, eller det er barnehagelærere som står fram med alvorlige ansikt i avisa og skriver indignerte innlegg og "går ut mot" henne på grunn av ordbruken.

Det er greit at man kanskje kan ta en diskusjon om å bruke uttrykket "rene barnehagen" om fora der folk oppfører seg barnslig, om det er noe som er krenkende overfor barnehagebarn eller -ansatte, generelt, men å kjøre på med det i tillegg, oppå det som egentlig er saken her, det synes jeg rett og slett blir for dumt. Og vrir dessuten fokus fullstendig vekk fra problemets kjerne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-03-18 kl 13:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 13:08   #339
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Frå Bjørnar Moxnes:

Selv om jeg ikke er tilhenger av Sylvi, klarer jeg ikke å le av all denne harseleringen fra andre politikere som burde vite bedre. De taper alt på å senke seg ned på dette nivået.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 13:11   #340
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Selv om jeg ikke er tilhenger av Sylvi, klarer jeg ikke å le av all denne harseleringen fra andre politikere som burde vite bedre. De taper alt på å senke seg ned på dette nivået.

Enig. Det er stor forskjell på hva "gud og hvermann" kan harselere med internt med sine venner, og på hvilket nivå man bør legge seg på offentlig, som politiker eller regjeringsmedlem. Og det gjelder selvsagt ikke bare Listhaug, hennes motstandere må ikke falle for fristelsen til å kommunisere på samme måte, med drøssevis av nedstettende memes i sosiale medier, selv om de er i opposisjon.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no