Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Trump-land?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-17, 17:56   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

På ESTA-søknaden. Men jeg mener det var frivillig å oppgi?

Ja, jeg oppga det ikke. Nettopp fordi det var frivillig, og jeg så ikke helt poenget. Da får de heller spørre meg. Jeg har ingenting å skjule.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 17:57   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg slapp inn uten problemer, så jeg vil tro det går greit for de fleste av dere. Jeg både ser halvsuspekt ut fra rasemessig perspektiv, hadde stempel fra land i Midt-Østen i passet, og oppga både Twitter- og Facebook-informasjon til tross for uttalt Trump-motstand. Jeg er nesten skuffa over hvor lett de tok på det i Immigration.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 18:10   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Vi bestilte USA ferie før det tok helt av med Trump og innreiseforbud og whatnot, og det er ikke med lett hjerte vi drar. Sønnen og jeg har allerede vært en tur der i vinter også, og det var rett etter demonstrasjonene.

Vi håper jo at mannen stilles for riksrett innen neste sommer, for vi er ikke videre interessert i å støtte opp om et Trump-styrt land. Men jeg følger interessert med i argumentene for og i mot her inne i tråden.

Miljømessig så blir det jo heftig med tanke på at dere allerede har flere turer på timeplanen. Men å dra over dammen for å oppleve fornøyelsesparker ser jeg absolutt ingenting i veien med. Det er på lik linje med andre opplevelser man oppsøker utifra interessene man har. Folk drar jo langveis for å oppleve konserter, sportsarrangement, restauranter, festivaler, kulturelle begivenheter og hvahardu. Dere definerer selv hva som er viktig for dere, og mange av parkene i US kan jo ikke sammenliknes med hva man finner i Europa. På en annen side så ville jeg nok heller lagt en lengre ferie enn en ukes ferie hvis man først skal dra i parker, samt at det er lang reise.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 18:12   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Hæ? Spør de om sånne ting altså? Nei, nå blir jeg nervøs for det også. Jeg er så dårlig på reisenerver.
Men ikke for det. Da vi var i Sør Spania i 2011 så tok vi hurtigbåt over til Marokko og da måtte vi fylle ut et skjema. Mannen skrev at han var Carpenter og av det så ble han ropt opp når vi kom ombord på båten og stod i en kø for de som måtte forklare seg mer utfyllende. De var ganske brutale og hardhendte der så vi overlever vel.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 18:23   #25
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hæ? Spør de om sånne ting altså? Nei, nå blir jeg nervøs for det også. Jeg er så dårlig på reisenerver.
Men ikke for det. Da vi var i Sør Spania i 2011 så tok vi hurtigbåt over til Marokko og da måtte vi fylle ut et skjema. Mannen skrev at han var Carpenter og av det så ble han ropt opp når vi kom ombord på båten og stod i en kø for de som måtte forklare seg mer utfyllende. De var ganske brutale og hardhendte der så vi overlever vel.

Hva galt har snekkere gjort?

Til HI så synes jeg det virker mer fornuftig å ta en lengre reise neste år, og la det være hovedferien slik mange nevner. Både av miljøhensyn og for å få mer igjen for turen.

Vi snakker om USA-tur på et eller annet tidspunkt, om noen år. Jeg må innrømme at jeg har foreslått at vi venter lengst mulig og håper på ny president i 2020...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 20:15   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Med to utenlandsturer på planen allerede synes jeg også det kan være fornuftig å vente. Han vokser jo ikke fra berg- og dalbaner til neste år, og jeg synes tre flybaserte ferieturer på et år er mye.

Ellers er jeg jommen ikke sikker. Jeg er skeptisk til å dra på ferie til Trump-styrt USA, men så har ikke USA vært noe aktuelt feriemål for oss tidligere heller, og blir det neppe med det første. Det er mange andre steder vi heller vil dra. Jeg var imidlertid på konferanse i Texas i fjor og skal kanskje til Florida i år, så helt konsekvent er jeg ikke.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 20:18   #27
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Er det noen spesiell grunn til at dere ser på akkurat Universal? Det er kult der altså (jeg har vært der og har samme forhold til berg- og dalbaner som dere), men det finnes jo mye bra i Europa også. Jeg antar grunnen til at du spør er at det ikke kjennes helt rett ut, og da kan det jo være en god grunn til å lytte til den magefølelsen.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 20:47   #28
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Altså, jeg skal til Erdogan-land, så jeg syns du er helt innafor med Trump-land.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 21:38   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Hva galt har snekkere gjort? .

Vi regnet med at det var pga yrket og at de var redde for at han skulle jobbe der?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-17, 21:50   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Vi skal jo dit.
Det ble bestemt lenge før Tump ble valg og er eneste alternativ for oss skal vi få alle ungene med uten å ramme (for mye) skolegang.
Vi flyr annen hvert år, en tur. Nor mer har jeg ikke miljøsamvittighet (eller økonomisk mulighet) til.

Bortsett fra en vag bekymring for å få komme inn, som jeg har skjønt er relativt ubegrynnet har jeg ikke lenger skrupler med å reise.
Tump er mye, men han ER ikke USA og folka der fortjener så vitterlig ikke noen boikott.

I miljøperspektiv er det tvilsomt å reise. Men jeg kan ikke bære hele byrden. Og helt ærlig. Når jeg hører at dere flyr 3-4 ganger i løpet av et år, så blir mitt bidrag helt meningsløst.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 06:51   #31
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Jeg har Trumps USA på min boikottliste, det gjelder såvel reiser dit som å handle varer fra amerikanske selskaper. Flyreiser er også noe jeg forsøker å unngå, men innrømmer det kan blir en tur (innen Europa) hvert andre eller tredje år. Hva andre gjør får bli opp til dem, jeg har såpass mange issues når det gjelder politisk, etiske, miljømessige og saker relatert til dyrevern, at jeg har mer enn nok med å følge med på egne do & dont's.

Eller, jeg har en kjepphest på jobb når det gjelder bruk av papir. Uten særlig hell.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 08:01   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Årsaken til at vi har lyst til å reise i høstferien er for 1) unngå den aller varmeste årstiden 2) et lite håp om at det er litt mindre køer til attraksjonene en tilfeldig uke i oktober (trolig en del andre nordmenn, men det er jo få andre som har ferie da).

Konsekvensen av det er at det bare kan bli en ukes tur, men sånn får det bare bli.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:09   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Men er det ikke orkanrisiko da?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:23   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Hvis berg og dalbaner er målet så er det nok like safe værmessig å dra til en park i Europa. Kortere reise og bedre utnyttelse av tid er det også. Med mindre det må være akkurat den parken.
Heide Park er ikke langt unna og har berg og dalbaner nok. Høydegrense der er 140 på de store.
Jeg skjønner at USA er kulere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:35   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvis berg og dalbaner er målet så er det nok like safe værmessig å dra til en park i Europa. Kortere reise og bedre utnyttelse av tid er det også. Med mindre det må være akkurat den parken.
Heide Park er ikke langt unna og har berg og dalbaner nok. Høydegrense der er 140 på de store.
Jeg skjønner at USA er kulere.

Det er akkurat denne parken som er greia. Parkene i USA er virkelig noe helt for seg selv. Og i Europa må han være 140 cm, og det er han ikke ennå. (Vi finner det lite sannsynlig at han vokser 3 cm innen oktober.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:36   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Høstferietid er perfekt i Florida. Fremdeles varmt og badetemperaturer, men ikke intenst. Og køene i parkene var helt overkommelige.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:37   #37
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Siden du spør, nei, jeg ville ikke dratt. Jeg ser ingen gode argumenter for en tredje ferietur med fly på ett år for en familie. Siden du startet tråden tror jeg du ser noe av det samme, men at den økonomiske muligheten gjør at lysten er stor. Det er veldig mange grunner til å la være.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:38   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Årsaken til at vi har lyst til å reise i høstferien er for 1) unngå den aller varmeste årstiden 2) et lite håp om at det er litt mindre køer til attraksjonene en tilfeldig uke i oktober (trolig en del andre nordmenn, men det er jo få andre som har ferie da).

Konsekvensen av det er at det bare kan bli en ukes tur, men sånn får det bare bli.

Fornuftig! Flott årstid å dra dit på. Fremdeles varmt, men lite folk. Om dere er der rundt Halloween kan dere dra til Universal på kvelden på Horror Nights.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:40   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men er det ikke orkanrisiko da?

Sesongen starter i juni/juli og varer til litt før jul. Gode sjanser for kraftige regn-og tordenbyger, men de varer som regel bare noen timer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 09:43   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Kan det forsvares etisk? Absolutt ikke. Kan dere ha lyst nok til at dere gjør det likevel? Absolutt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no