Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Anbefal meg en bra fotoskriver

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 22:12   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en bra fotoskriver

Overskriften sier vel sitt ?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:02   #2
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Har ingen anbefalinger, men ønsker meg også en, så jeg følger med her .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:13   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Vi har en Canon Pixma, veldig fornøyd med den. IP4600 er etterfølgeren til den modellen vi har (vår er utgått, IP4300). Pixma-serien finnes også som multifunksjon (med scanner).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 10:09   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Vi har denne og er veldig fornøyd.
Blir utrolig klare bilder. Den er mulitifunksjonell så du har kopimask. og scanner også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 10:18   #5
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Vi er veldig fornøyd med vår Canon Pixma MP800.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 10:59   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Vi har Canon Pixms MP620, altså omtrent lik den Obelix refererte til. Det var viktig for oss å ha en trådløs nettverksprinter. Har hatt den bare noen uker, men den har fine funksjoner, er enkel i bruk og ikke minst Mac-kompatibel. Og så gikk det som en drøm å installere den! (Til tross for en instruksjonsmanual på size med en telefonkatalog omtrent.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 13:10   #7
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Canon eller HP. Glem Dell, Lexmark, Epson og desslike.

Hvis du er fornøyd med kvalitet tilsvarende "vanlig" fremkalling, er hele Pixma-serien god, og de nyeste (620) veldig god. Hvis du ikke har scanner fra før er det utrolig greit med multiskriver, ikke minst at du kan kopiere CDer (etiketten, ikke innholdet) direkte over på hvite eller sølvfargede CDer.

Hvis du skal skrive ut mye svart/hvitt og stiller svært høye krav har Canon Pixma MP980 et eget grått blekk i tillegg til de andre patronene. HP har en tilsvarende løsning.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 23:09   #8
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Legger ved en link med test av fotoskrivere,kan jo være nyttig
http://www.lydogbilde.no/index.php?c...91&testid=4246

Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 23:18   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Jeg har canon pixma mp810 som er veldig bra. Hele pixmaserien er jo ok, jo høyere nummer og dyrere jo mer funksjoner.

Før hadde jeg en epson-printer, den var også veldig bra. Ulempen med den var at det var vanskelig å få tak i patroner til den, så den ble dyr i drift.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 10:33   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Har også en Canon Pixma, veldig fornøyd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 10:43   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi har Canon Pixms MP620, altså omtrent lik den Obelix refererte til. Det var viktig for oss å ha en trådløs nettverksprinter. Har hatt den bare noen uker, men den har fine funksjoner, er enkel i bruk og ikke minst Mac-kompatibel. Og så gikk det som en drøm å installere den! (Til tross for en instruksjonsmanual på size med en telefonkatalog omtrent.)

Samme her; med unntak av at Mannen slet med å få installert den på pc'en min av en eller annen grunn (Dell laptop).

Det er en drøm å kunne skrive ut trådløst og bildene blir bra.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 11:17   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

*følgermed*

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:37   #13
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en bra fotoskriver

Vi har en fra Canon som fungerer kjempebra. Billig og god.
http://www.japanphoto.no/product/fot...selphy-cp-510/

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no