Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-17, 12:06   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.699
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Folk som får lillefingeren og så tar hele hånda. Vi har stilt opp med litt kjøring, henting og overnatting for noen av venninnene til minsta, og nå forventes det at vi gjør det. Jeg mener, jeg kan godt ha noen venninner her i vinterferien fordi det er vanskelig å få det til å gå opp med jobb og barnepass, men da vil jeg bli spurt. Og så føles det ekkelt at jeg satte ned foten og sa nei.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 18-02-17, 21:58   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som får lillefingeren og så tar hele hånda. Vi har stilt opp med litt kjøring, henting og overnatting for noen av venninnene til minsta, og nå forventes det at vi gjør det. Jeg mener, jeg kan godt ha noen venninner her i vinterferien fordi det er vanskelig å få det til å gå opp med jobb og barnepass, men da vil jeg bli spurt. Og så føles det ekkelt at jeg satte ned foten og sa nei.

Men så slepp du å gå og vere sur halve ferien fordi du sa ja, og du sette ei grense for deg sjølv. Hurra for det!!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 18-02-17, 22:02   #3
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.699
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men så slepp du å gå og vere sur halve ferien fordi du sa ja, og du sette ei grense for deg sjølv. Hurra for det!!!

I KNOW! (i ekte Monica-stemme)

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 04-03-17, 00:19   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.955
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At det er så kjehedelig å strikke kjole til lillesøster (nesten 40 cm glattstrikk på 2,5 mm pinne).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no