Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify Wrapped 2022

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-22, 01:38   #1
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spotify Wrapped 2022

Har du lyst å dele noe av dine?

Her er noen av mine

Minutter lyttet: 44808

Antall låter: 2896

Antall artister: 1585

Top 3 låter:
Shine - Acoustic- Muse
Souvenir de Chine -Jean Michel Jarre
Blackstar-David Bowie

Top 5 Artister:
Muse ( 5 160 min)
Suede
Røyksopp
Dillon Francis
David Bowie

Overraskelse: Egentlig ikke, men for mye Kari Bremnes som jeg overhodet ikke liker. Mannen gjør og låner min Spotify
Også litt overrasket over Ballenciaga med Guttaklubben var nevnt på lista, det nekter jeg å stå inne for.

Fooled around and found love - Bryan Ferry. Ahhh. For en mann og og artist. Han har det ennå, og gjør ennå en gammel klassiker til sin på samme måte som i wrapen av Johnny and Mary med Todd Terje. Elsker.

Må nevnes: Blackstar av Bowie.
Å gi seg inni konteksten på låten er en doktorgrad verdig, men noe så sterkt, symboltungt som denne låten. Og så musikkteknisk fiffig med sine ulike lyder og taktskifter. Sett i kontekst er det helt ville virkemidler.

Guilty Pleasure: Som alltid, Pitbull (ute av Pitbullskapet forlengst).

Iflg. Spotify er jeg en løk med mange lag og en søker, særlig etter nye artister og låter.

Etter egen mening må jeg hører mer musikk, dette er el det laveste antall minutter jeg har hatt ever.
Jeg må også høre mer av flere artister, og å komme meg ut av komfortsonen med Muse, Suede og Bowie som jeg har surret i de siste 10 årene. Gidde å høre mer enn bare gjennom andre artister og låter, liksom.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 03-12-22 kl 02:17.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 10:10   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Ballinciaga ligger på andre plass hos meg. Vi bruker gjerne min mobil når vi hører på musikk i bilen, ungene styrer. Jeg har hørt litt på de sjøl og.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:14   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ballinciaga ligger på andre plass hos meg. Vi bruker gjerne min mobil når vi hører på musikk i bilen, ungene styrer. Jeg har hørt litt på de sjøl og.

Min bror, musikkelskeren nekter å vise sin liste ettersom hans tenåringsdatter også bruker hans Spotify.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:30   #4
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Highasakite ligger på min første plass, etterfulgt av Karpe, Stromae, Home og Gerry Cinnamon.
Litt spredt smak kan man si, men mest innenfor popsjangeren.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 11:44   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg hører ikke så mye på Spotify, hører heller på YouTube mens jeg jobber på PC eller Mac.
Men denne ligger på topp hos meg i år:


(Kilde: youtube.com)


Resten av lista er i samme gate. Jeg er helt klart aller mest glad i tekno og dance musikk. Heldigvis stod George Michael på lista også, for han er den jeg hører mest på i bilen for eksempel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 14:29   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jaaa! Elsker Spotify Wrapped. Gøy å se hva andre hører

Minutter lyttet: 65 417

Antall låter: 2039

Antall artister: 1116

Favorittsjangre:
Klassisk konsert
Soundtrack
Klassisk
Compositional ambient
Orkester

Top 3 låter:
Kammersymfoni i c-moll, op. 110a: II: Allegro molto av Shostakovich
Symfoni no. 3 i c-moll "Orgelsymfonien", II: Allegro moderato av Saint-Saëns
Gnossienne: nr. 1 av Satie


Top 5 Artister:
Camille Saint-Saëns (10 210 minutter)
Alexandre Desplat
Erik Satie
Howard Shore
Nicholas Britell

Lytteprofil:
Nomaden: Utforsker og lytter til musikk i bredden, men når du først finner en låt eller artist du digger, er de alltid med deg. ENLU: Exploration, newness, loyalty, uniqueness

Overraskelse: Den eneste overraskelsen er at det ikke er noe pop, rock, singer/song writer e.l. på min Best 101 tracks. Ikke noe! Og jeg hører på det også altså, men tydeligvis mye, mye mer på klassisk

Kammersymfonien til Shostakovich, hvor 2.satsen er min mest hørte i år, fikk et stort høydepunkt i år da Eldste spilte den. Og om ikke det var utfordring nok så spilte hele orkesteret uten noter! Plettfritt, vakkert, intenst og dramatisk

Det var ingen overraskelse at Saint-Saëns toppet listen i år. Jeg har gjort et dypdykk i musikken hans, og latt meg henføre - med rette. Pianokonsertene hans, spesielt nr. 5, og symfoni nr. 3 er enestående. Og så er det alltids Danse Macabre og Danse Bacchanale. Saint-Saëns spilles altfor sjeldent rundt om synes jeg.

Av filmmusikk så har det vært mye forskjellig. Skal jeg dra frem noen så er det kanskje et par spor fra Far From The Madding Crowd av Craig Armstrong (Opening og Hollow in The Ferns), The Armstrongs av Justin Hurwitz (fra First Man), Time av Hans Zimmer (Inception) i ulike versjoner er alltid med og ikke minst We Shall Fight av Dario Marianelli (Darkest Hour) med Vikingur Ólafsson ved tangentene

Har økt antall lytteminutter med ca 2000 fra fjoråret.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 15:04   #7
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Så spennende liste, IzziCreo, du har virkelig lyttet, du.
Kanskje jeg skal bruke dine top 3 (særlig orgelsymfonien) til å få inn noe mer klassisk å lytte til.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 16:52   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ballinciaga ligger på andre plass hos meg. Vi bruker gjerne min mobil når vi hører på musikk i bilen, ungene styrer. Jeg har hørt litt på de sjøl og.

Jeg også! Sikkert ikke ment for 50-åringer, men.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 16:53   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hører ikke så mye på Spotify, hører heller på YouTube mens jeg jobber på PC eller Mac.
Men denne ligger på topp hos meg i år:


(Kilde: youtube.com)


Resten av lista er i samme gate. Jeg er helt klart aller mest glad i tekno og dance musikk. Heldigvis stod George Michael på lista også, for han er den jeg hører mest på i bilen for eksempel.

Vi har samme smak. Hører mest på youtube på jobb, går i Inna, Swedish House mafia mm.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 16:55   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Haha Izzy, jeg har også Gnossienne no 1./Satie svært høyt på listen min. Ellers er det Queens of the Stone Age som troner på toppen med "Smooth Sailing", og jeg hører på rock, klassisk, dance, pop, det aller meste egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 17:55   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Min liste er dominert av Alan Walker, Isák, Ina Wroldsen, Steve Aioki og sjangrer EDM og House, mye preget av at jeg primært hører på musikk mens jeg trener.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 21:37   #12
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg har visst ikke hørt så mye musikk i år. 1706 minutter med mye Coldplay og Bernhoft.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 22:30   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg fatter ikke hvordan Balenciaga havnet på min liste (den lange listen, ikke top 5). Det må være at jeg innimellom setter på Norway top 50 og gjør ting rundt i huset.

Jeg har lyttet i 27156 minutter, og mest på Glorie av Vinni. Neste er Røyksopp og Susanne Sundfør med if you want me. Jeg har hørt på 1097 artister, men mest på Taylor Swift.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 22:58   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Hva ER det med Ballenciaga som sniker seg inn hos nesten alle.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-22, 23:06   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Altså: Jeg har Karpe på min liste og jeg liker ikke Karpe en gang. Bortsett fra to sanger og de har jeg visst hørt på veldig mye.
Min liste består av Kaizers, Karpe, Adele og Chicago. Blandet drops, mao. Jeg hører lite på musikk og tydeligvis samme spilleliste om igjen og om igjen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 01:09   #16
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Altså, Lionel Richie er på 3.plass på min artistliste. jeg liker ikke Lionel Richie, jeg har aldri likt Lionel Richie noe særlig, selv ikke på 80-tallet. Forklaringen kan muligens være at jeg av og til spiller noen av de 80-tallslistene, men neppe så mye at Lionel Richie kan forsvare en 3.plass. Mystisk nok kan jeg ikke se at det er noe av Lionel Richie på låtlisten min heller.

Hvordan har han kapret en 3.plass?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 09:58   #17
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg har hatt et dårlig år med tanke på hvor mye jeg har hørt på musikk. 24 ulike sjangere med rock på topp, 6828 minutter og 1386 låter. Artisten jeg spilte mest har vært Tom McRae, og hans "What a way to win a war" var mest spilte sang. Flere artister jeg har hørt mye på er Duff McKagan (hørte biografien hans, måtte sette meg inn i musikken i hans solokarriere etterpå), Mark Lanegan (veldig lei meg for at jeg oppdaget han sent og ikke har sett han live), Røyksopp og Stromae.

Topp fem sanger er tre fra Tom McRae, i tillegg til nevnt ovenfor er det "End of the wolrd news" og "The boy with the bubblegun", Talk Talk sin "Time it's time" samt "Journey of the Sorcerer" fra Eagles.

Det må sies at jeg var på Tom McRae-konsert i oktober, og har brukt masse tid på å høre på musikken før og etter.

Mål for 2023 må bli mer musikk, mindre film.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 10:23   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Haha, min er helt off. Jeg har hørt på veldig mye forskjellig, så omtrent det eneste jeg har hørt på flere ganger er en treningsliste, så nå tror Spotify at jeg er enormt fan av Pitbull.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 10:40   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hva ER det med Ballenciaga som sniker seg inn hos nesten alle.

Min datter (7) synger "Dans på bordet". Både hennes brødre og jeg er lettet over at det tross alt er den hun har fått med seg.

(Vi har jobbet en hel del med Ballin i sommer/høst og det er fascinerende hvor store de ble veldig raskt - i den grad at festivalscenene de spilte på absolutt ikke var dimensjonert etter publikumsinteresse.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-22, 10:45   #20
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spotify Wrapped 2022

Jeg er litt flau over min så skal ikke poste den, men den består iallfall mest av Vidar Villa... Var på roadtrip med 20-åringen min i fjor sommer og han er blodfan så fikk litt dilla da I sommer var jeg på konsert og det var helt amazing, fantastisk, vilt gøy!
(Ja, jeg er barnslig og henger nok for mye med unge folk)

Ellers har jeg Kiefer Sutherland, Syzz og John Legend på lista mi.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no