Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger gardinhjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 19:36   #1
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Spørsmål

Trenger gardinhjelp

Her er et par dårlige bilder av spisestue/stuen vår (beklager alt rotet. Vi har nettopp flyttet inn).

Jeg skal ha gardiner på alle de vinduene ved terrassedøren og på de to vinduene på veggen ved siden av. (sorry, dårlig forklart) Alt i alt 4 vinduer.
Vi har bestilt utvendige persienner på alle vinduene, men de har ikke kommet enda. Så de gardinene jeg skal ha trenger ikke å skjerme for sol eller innsyn.




Her er kjøkkenøya som du ser litt av på det øverste bilde.


Har sett litt på disse panelgardinene og opphenget (kvartal) på IKEA.
De gjør det mulig å ha en bue i vinduet i hjørnet.




Hva synes dere?

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 19:39   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Den leiligheten ber om panelgardiner og den du viste frem er flott. Jeg ville kombinert med en eller to til som har andre farger (en venninne av meg har tre på hver side).

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 19:41   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Jeg er enig med Nooria.

Kjøkkenet ditt likte jeg veldig godt. Stolene var knalltøffe!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 19:58   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Hva med lamellgardiner?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:02   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Jeg hater panelgardiner! :står frem: Synes lameller er stygge som høgg også, men jeg er kanskje bare gammeldags? Jeg ville nå hatt lengder på hver side og i hjørnet, helt tradisjonelt altså. (og jeg ville valgt RØDE gardiner )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:06   #6
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Jeg hadde hatt noen lyse, lette gardiner. Det tror jeg blir finest.

Digger spisestua di - den er helt lik min, bare at jeg har svarte stoler.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 20:15   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Jeg ville valgt lette, hvite gardiner - noe tynt, nesten gjennomsiktig

Det ser ut til at du får det kjempefint! Du lar oss vel få se bilder når gardinene er på plass?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:31   #8
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Lyse panelgardiner. Trur eg... De du viste fram var fine.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:19   #9
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Takk for svar!
Jeg går nok for de panelgardinene jeg la inn bilde av.
Kan legge inn bilder når alt er opp jeg, men ting tar litt tid

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:21   #10
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Trenger gardinhjelp

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Hva med lamellgardiner?

Jeg hadde tenkt å ha lamellgardiner, men jeg tror jeg fort vil bli leil alle disse "lengdene" pluss at jeg har sett for meg at det kan se litt rart ut med persienner på utsiden og lamellgardiner inne (horisontale striper ute og vertikale inne), men jeg aner ikke.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no