Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Lær meg om Twitter

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 22:16   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Lær meg om Twitter

*kremt*
Jeg ser at Noen har twitterprofil. Det er artig å følge med på. Må jeg ha egen profil da? Hvis man går inn på www.twitter.com/brukernavn, så ser jeg jo mange tweets. Men så slutter de å oppdattere seg, men jeg ser jo via andre sider at twitringen pågår. Er det fordi jeg selv ikke har profil?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 07:07   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lær meg om Twitter

Du trenger ikke egen profil, men da må du gå og se på hver enkelts profil. Du vil se alle oppdateringer der. Men har du konto selv, så vil du få en nyhetsstrøm (noe ala fb) hvor du får opp feeden til alle du følger. Og du kan jo selv tweete litt med egen konto, svare på andres meldinger osv. Det koster jo ingenting å lage konto selv, ingen som tvinger deg til å tweete heller. Men det blir mye lettere å ha kontroll etterhvert som det blir flere og flere du vil følge.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:00   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg om Twitter

Jeg har konto, men jeg sier ingenting. Jeg lagde kontoen for å følge andre. Jeg bruker kontoen sammen med Flipboard på iPad, noe som er genialt. Mange av de jeg følger legger ut linker til artikler o.l., også lager Flipboard et slags magasin av det.

Hvis du har en konto kan du også lage lister. Jeg har gjort dette med folk jeg ikke følger, men som er intresserte i samme tema, f.eks. har jeg en liste med politikere, en liste med strikkere, en liste med morsomme mennesker osv. Disse ligger også i Flipboard, så har jeg alltid noe å lese på hvis jeg kjeder meg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 20:29   #4
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om Twitter

Flipboard var jo ikke dumt....

Jeg er grønn på twitter selv, men tar det igjen på FB og FP og diverese andre web 2.0 greier....

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no