Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-18, 20:37   #1
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Ja, hvilke bøker bør jeg ønske meg til jul? Jeg liker romaner som f.eks. Du er så lys, Tante Ulrikkesvei og Så mye hadde jeg. Noen tips der ute?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 21:21   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Siste til Per Petterson: Menn i min situasjon

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 21:49   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Siste til Per Petterson: Menn i min situasjon

Den satt jeg akkurat og vurderte. Takk!!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 23:32   #4
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Alle bøkene til Marit Eikemo, men du kan godt begynne med den siste "Gratis og og uforpliktande verdivurdering".

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 00:00   #5
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Alle bøkene til Marit Eikemo, men du kan godt begynne med den siste "Gratis og og uforpliktande verdivurdering".

Takk! Det ser veldig aktuelt ut. Har ikke lest noe av henne før.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 01:15   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Eg skulle foreslå Så mye hadde jeg. Alle burde ønske seg den.

Har du lese Jenny Erpenbeck?

Eg har akkurat begynt på Swing Time av Zadie Smith. Tommelopp for den. Eg er nysgjerrig på islandske Arr, som nyleg vann Nordisk råds litteraturpris, Kinderwhore av Maria Kjos Fonn og Leksikon om lys og mørke av Simon Stranger. Det er vel dei nye bøkene eg har sett meg ut.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 07:46   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Nokon nevnte alle mine tips. Jeg ønsker meg i tillegg Snøsøstrene til Maja Lunde og Lisa Aisato.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 07:58   #8
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg skulle foreslå Så mye hadde jeg. Alle burde ønske seg den.

Har du lese Jenny Erpenbeck?

Eg har akkurat begynt på Swing Time av Zadie Smith. Tommelopp for den. Eg er nysgjerrig på islandske Arr, som nyleg vann Nordisk råds litteraturpris, Kinderwhore av Maria Kjos Fonn og Leksikon om lys og mørke av Simon Stranger. Det er vel dei nye bøkene eg har sett meg ut.

Tusen takk! Dette skal jeg sjekke ut!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 07:59   #9
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nokon nevnte alle mine tips. Jeg ønsker meg i tillegg Snøsøstrene til Maja Lunde og Lisa Aisato.

Ja, den ser nydelig ut! Jeg tror jeg må kjøpe Til ungdommen i julegave til ungdommen i familien også.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 08:17   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Har du noen du vet deler bokpreferanser med? Jeg og min søster har veldig lik smak når det gjelder bøker, og hun rekker å lese en hel del mer enn meg, så fra henne bruker jeg å ønske meg "den beste boka du har lest i år". Så får hun overraske meg. Har jeg ikke lest den (og det har jeg som regel ikke) liker jeg den alltid. Skulle jeg tilfeldigvis ha lest akkurat den får jeg alltids byttet til en annen bok.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 09:14   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalte bøker til julens ønskeliste?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Ja, den ser nydelig ut! Jeg tror jeg må kjøpe Til ungdommen i julegave til ungdommen i familien også.

Ja, den er fantastisk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no