Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kitchen aiden min lekker olje

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 13:25   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kitchen aiden min lekker olje

Ja, det kommet altså olje ut under maskina. Ikke kjempemye, men sånn at det vises på benken når jeg løfter opp maskina. Er det noe vedlikehold på den jeg burde utføre? Skal jeg peile oljen å fylle på mer ved behov?

Kommer den til å bli ødelagt? Den virker altså helt fint nå. Tidligere har den blitt ganske varm oppå når jeg har hatt i store deiger og sånn, men jeg har tenkt at det skal være sånn, jeg. Den er ikke gammel, kjøpte den for to år siden og den brukes kanskje to ganger i uka i gjennomsnitt.

Noen som har opplevd noe lignende med sin maskin?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 12:45   #2
hera
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 88
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kitchen aiden min lekker olje

Har ikke opplevd akkurat dete, men fixya-forumet har hjulpet meg i en lignende sak - søkte og fant tråd om ditt problem: http://www.fixya.com/support/t125253-mixer_leaking_oil

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 16:12   #3
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Kitchen aiden min lekker olje

Jeg har ikke opplevd det med min maskin.

Men kom for en tid tilbake over en rekke "gjør-det-selv-videoer" på youtube, med KitchenAid som tema. Maskinen er jo i utgangspunktet en god, gammeldags mekanisk maskin, der man kan gjøre endel jobb selv. Jeg har IKKE gjort noe av dette selv, men det kan jo være verdt å ta en titt på denne videoen. Om noe skulle skjedd med maskinen hadde jeg nok vurdert å prøve, siden garantitiden uansett har gått ut på min lille hjelper.


(Kilde: youtube.com)

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 16:58   #4
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kitchen aiden min lekker olje

Takk for tips!

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no