Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg et godt strykejern

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-14, 22:35   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg et godt strykejern

Ja, nå takket strykejernet for seg, etter 11 års trofast tjeneste! (Og dette passet jo sheeempebra to dager før 17. mai.)

Kan noen anbefale et skikkelig godt strykejern? Vi stryker mye.

Pris ingen hindring, bill. merk. desperat, med skrukkete bunadsskjorter...

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:47   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg et godt strykejern

Dampgenerator. Jeg kommer aldri til å kjøpe ett strykejern igjen. Du kan stryke alt fra ull, lin og silke uten å måtte stille inn temperaturen. Og uten å stå å presse. Selv bunaden stryker jeg med denne uten klede i mellom.
Jeg har denne:
http://www.elkjop.no/product/hjem-og...-dampgenerator

Du må ha eget strykebrett beregnet for damp, men kan også stryke direkte på skjorter som henger på kleshenger.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 23:45   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et godt strykejern

Hørtes veldig smart ut, takk for tips! Dampgenerator er greia med andre ord.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:51   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et godt strykejern

Jeg har et Braun strykejern og er veldig fornøyd med det. Det har god damp og gode reguleringsmuligheter og er "tungt" nok uten at jeg må bruke ekstra kraft. Lang ledning.

Det første fikk jeg for 29 år siden. Er på mitt andre nå. Har prøvd noen andre innimellom, men har ikke vært like fornøyd.
Og i perioder stryker jeg mye, spesielt når jeg syr.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no