Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om du skulle reise på ferie, helt alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-16, 11:34   #21
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En uke på gresk øy, med mange gode bøker, en nydelig hvit strand, nok hyggelige tavernaer og gjerne en fin liten by innen rekkevidde - jeg skulle ikke kjedet meg et sekund. Storby kunne også vært bra, men ikke en hel uke.

Treningscamp med masse ukjente folk hadde vært uaktuelt som ferie.

Dette! Det skulle gått helt fint.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:39   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Klatrekurs i Lofoten hadde vært min drømmeferie alene.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:43   #23
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Klatrekurs i Lofoten hadde vært min drømmeferie alene.

DET kunne jeg også tenkt meg! Har vært på et par helgekurs utendørs, det ga mersmak.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:48   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg hadde fem dager alene for første gang på ni år i fjor. Da syklet jeg Stelvio passet fra Italia til Sveits med familie. Det var veldig avslappende, bortsett fra anstrengelsene, og hyggelig.

Da var du vel ikke helt alene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:50   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

En storby, der jeg kunne ha gått på kafeer, lest ei bok, shoppa litt, slappa av og gjort det som passer meg Kanskje Barcelona?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:51   #26
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da var du vel ikke helt alene.

Det er sant . Men det føltes som om jeg var alene når jeg var så lenge uten barn. Bare det å være kun voksne over 40 år og sette seg på fly uten barn er litt ferie.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 14-07-16 kl 11:59.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:53   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Jeg kunne tenkt meg å dra på gruppereise med innlagte fotturer. Jeg har venninne som reiser på sånt og som er veldig fornøyd. Hun har også vært på turer med yoga og tur med treningsfokus og hadde dårligere opplevelse av det. Da i overkant folk med "finne sin indre lysfontene" og kroppsfokus.
Fotturer tiltrekker seg visst andre folk og det er helt greit å bruker mesteparten av tiden helt for seg selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:54   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Den ultimate drømmen for aleneferie er er en uke alene med hest og sovepose og kaffekanne. Helst i et eller annet fjell/skoglandskap. Montana eller Colorado, kanskje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 11:56   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Jeg hadde valgt sol og varme i enten Hellas eller Spania. Gjerne et litt mindre sted og med et deilig basseng og strand. Og med lydbøker på øret og en solseng og god mat, så hadde det blitt perfekt. Jeg hører bestandig mye lydbøker når jeg drar på ferie.

Har dratt alene flere ganger. Noen ganger for å besøke venner i utlandet, men bor da på hotell allikevel. Eller drar med ei venninne. Er litt hyggelig å ha med en annen voksen å snakke med også, men drar gjerne alene også om muligheten byr seg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 12:38   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Jeg er veldig ekstrovert, og reiser i perioder mye i jobben. Å gå på restaurant alene i mange dager i strekk er ikke ferie for meg. Det er jobb.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 13:40   #31
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den ultimate drømmen for aleneferie er er en uke alene med hest og sovepose og kaffekanne. Helst i et eller annet fjell/skoglandskap. Montana eller Colorado, kanskje.

Ja! Eller kanskje ikke telt da, det tør jeg ikke alene. På ranch-ferie!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 13:56   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Passe arrangert yogacamp. Tror jeg. I Italia.

Drøm.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 14:05   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja! Eller kanskje ikke telt da, det tør jeg ikke alene. På ranch-ferie!

Ikke telt - sove under åpen himmel. Ha med hund også, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 14:55   #34
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Kunne tenkt meg både treningscamp, gå pilgrimsruta, storbyferie og "sydenferie" uten mann og barn.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 15:24   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Da hadde jeg tatt med meg hest og reist på rideleir for voksene.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 15:48   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er veldig ekstrovert, og reiser i perioder mye i jobben. Å gå på restaurant alene i mange dager i strekk er ikke ferie for meg. Det er jobb.

Jeg reiser ikke alene i jobben lengre, men jeg har gjort det før. Restaurantmiddag alene får jeg ikke til å trives med. Derfor erkeg ikke sikker på om ferie alene er noe for meg.

De gangene jeg har reist alene, så har jeg besøkt en venninne som jobber i utlandet. Dagtid på egenhånd klarer jeg helt fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 15:49   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Shit, nå begynte jeg å google ranchferie.

http://www.theranchatrockcreek.com/a...seback-riding/

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 16:58   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Helst alene på en øy i Hellas med Kindle. Strand, litt gresk salat, kald hvitvin. Topp.

Eller på rundtur med tog i England fra hage til hage. Evt på hagekurs et sted. Seile, ri eller gå i fjellet hadde også vært gøy. Neste år tror jeg kanskje at jeg skal på ferie alene en uke, forresten. Jeg har tenkt meg en uke på musikkurs. Alene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 17:15   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Etter 3 uker med 38-40 grader og høy luftfuktighet ser jeg for meg at jeg kunne hatt det fint i den norske fjellheimen på ei hytte med nogenlunde komfort med håndarbeid og bøker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 17:56   #40
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Uten tvil vintur - men arrangert, gjerne av typen sykle fra gård til gård :-)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no