Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Wizz air?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-18, 20:20   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvordan håndterer de avvik, forsinkelser og kanselleringer? Der er jo for eksempel Ryan Air absolutt grotesk elendige og grunn nok til at jeg aldri, aldri, aldri ville reist med dem (i tillegg til andre grunner).

Det kan jeg skrive en hel bok om ettersom vi måtte tilbringe noen ekstra dager i Gdansk da hele flyplassen måtte stenge pga oversvømmelser da det regnet så enormt på kort tid. Men det var samme problem uansett om man fløy med KLM eller SAS. Samtlige passasjerer ble rammet. Vi fikk dekket hotell av flyplassen. Kjøpte nye billetter med SAS og tok det på reiseforsikringen. Wizz Air hadde ikke daglige flygninger; jeg måtte hjem og på jobb etter sommerferie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 21:37   #22
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wizz air?

De har veldig stor fleksibilitet. Du kan endre både rute, navn på billett og tidspunkt om du kjøper full flex. Du kan også reservere billetten i 48 timer for 50 kr om du ikke helt vet om du skal ha de.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 06:15   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wizz air?

Synes WizzAir er det de utgir seg for å være, firkantet lavpris med regler og ekstrakost for alt, inkl at man må skrive ut boardingkort før du sjekker inn på flyplassen. Kan sjekke inn på mobilapp, så last gjerne ned den.

Har fløyet Priority med alt av bagasje, sete og Fasttrack inkl.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 12:47   #24
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wizz air?

Vi skal fly med wizz Air nå. Syns jeg leste noe om at jeg ikke trengte å skrive ut boardingcard når jeg hadde de på appen på telefonen? Men må jeg likevel skrive de ut når vi skal sjekke inn bagasje? Har funnet ut at en ikke stappfull Fjällreven kånken går akkurat som håndbagasje.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:08   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Vi skal fly med wizz Air nå. Syns jeg leste noe om at jeg ikke trengte å skrive ut boardingcard når jeg hadde de på appen på telefonen? Men må jeg likevel skrive de ut når vi skal sjekke inn bagasje? Har funnet ut at en ikke stappfull Fjällreven kånken går akkurat som håndbagasje.

Du kan bruke boardingkort på telefonen i stedet for å skrive ut, jeg gjør ofte det når jeg reiser alene. Når jeg er sammen med mann og barn skriver jeg ut slik at det blir lettere når vi skal igjennom sikkerhetskontrollen og boarding. Det viktige er at man faktisk har sjekket inn, har boardingkort og bagasje som går innenfor målene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:10   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Wizz air?

Husk at veske også må i håndbagasjen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:12   #27
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Husk at veske også må i håndbagasjen!

Ja, så lenge man ikke har betalt for priority.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:17   #28
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Husk at veske også må i håndbagasjen!

Ja, tenkte bruke Fjällreven veska mi, som min håndbagasje. Kjekt med ei veske jeg kan bruke som ryggsekk også.


Har valgt å ikke kjøpe priority, men har reservert seter, og kjøpt bagasje utenom på meg og mannen. Greiere å bare holde styr på to store kofferter, enn 6 små, i tillegg til ungene.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:20   #29
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Du kan bruke boardingkort på telefonen i stedet for å skrive ut, jeg gjør ofte det når jeg reiser alene. Når jeg er sammen med mann og barn skriver jeg ut slik at det blir lettere når vi skal igjennom sikkerhetskontrollen og boarding. Det viktige er at man faktisk har sjekket inn, har boardingkort og bagasje som går innenfor målene.

Vet du hvordan jeg gjør det når jeg har to kofferter som skal sjekkes inn i tillegg? Jeg har sjekket inn i appen, og fått boardingcard på telefonen. Har også sendt boardingcard til mann og de av ungene med egen telefon. Reiser ikke før mandag.
En ting er å få skrevet ut boardingcard her hjemme, men det er litt vanskeligere når vi er på tur?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:36   #30
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wizz air?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Vet du hvordan jeg gjør det når jeg har to kofferter som skal sjekkes inn i tillegg? Jeg har sjekket inn i appen, og fått boardingcard på telefonen. Har også sendt boardingcard til mann og de av ungene med egen telefon. Reiser ikke før mandag.
En ting er å få skrevet ut boardingcard her hjemme, men det er litt vanskeligere når vi er på tur?

Wizz air bruker ikke automater, så man må gå til innsjekkingen som åpner 2 timer før flyet skal gå. Der scanner de boardingkort/telefon og tar i mot bagasjen.

Når vi reiser som familie har vi ofte kjøpt seter og da kan vi sjekke inn 30(?) dager før, så da skriver jeg ut boardingkort til både tur og retur hjemme.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 18:58   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wizz air?

Men sjekk inn både tur og retur nå før dere drar. Det gjorde vi for ett par uker siden. Skriv ut boardingkort begge veier før du drar hjemmefra så er det ok. Har du kjøpt seteplass til alle får du sjekket inn alle mer enn 2 dager før avreise .
Vi fløy med dem for første gang i sommer. Var veldig fornøyd vi altså

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no