Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Podcast til litt små barn?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-18, 19:19   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Podcast til litt små barn?

Noen som vet om noen bra podcaster som passer til barn snart 5 år? Jeg syns det er vanskelig å finne.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 23:26   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Hva er du ute etter? Barnetime- lignende? Mine hører mye på lydbøker fra Storytel eller Fabel. Genialt for lange bilturer!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 10:25   #3
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Jeg tenkte egentlig på ting hun kan høre på er hjemme, mens hun leker på rommet f.eks. Vi kjører ikke så lange bilturer, men storytel eller fabel-abbement kan gjerne være et alternativ.

Kanskje det ikke lages så mange podcaster for barn?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 10:53   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor skal hun høre podcast mens hun leker? Har hun spurt etter det selv?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 11:33   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

I appen eBokBib kan man låne lydbøker fra bibliotekene. Ikke enormt utvalg, men de har noe for alle aldersgrupper.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 12:20   #6
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

NRK radio sine hørespill?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 14:11   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor skal hun høre podcast mens hun leker? Har hun spurt etter det selv?

Alltid en slager å kritisere spørsmålet.

Hun liker veldig godt å høre på barnesanger og se eventyr og lignende på ipaden, og da lurte jeg på om det fantes noen podcaster for barn. Det er litt artigere å leke når hun hører på noe, syns HUN. Jeg hadde ikke tenkt å tvinge henne nei.

Takk for tips om NRK radio og eBokbib - skal sjekkes ut!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 17:36   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Det var ikke kritikk, det var et spørsmål. Trist om det ikke går an å stille nysgjerrige spørsmål uten å blir beskyldt for kritikk.

Min erfaring, både fra eget barn og jobb i barnehage, er at de er så inni leken at de ikke enser det som er rundt, derfor ble jeg nysgjerrig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-18, 20:52   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Jeg fant ikke noe på nrk hørespill, og jeg tror jeg må ned og snakke med biblioteket for å skjønne meg på hvordan jeg kan høre lydbøker på ipad...

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 08:36   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Podcast til litt små barn?

Radio Super kan kanskje være OK? Mulig hun er litt liten, men mener mine har hørt på det i sin tid. Nå vil de bare høre på musikk.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no