Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Førstehjelp til semsket skinn *hjelp*

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 18:37   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Førstehjelp til semsket skinn *hjelp*

Kunne jo ikke dy meg og falt for fristelsen til å ha på meg de høye svarte spisse stilletthæl semsketskinn støvlettene på vei til jobb... og så har jeg fått noe på hele tuppen foran på den ene, slik at skinnet er blitt helt skinnende liksom - som om det er blankslitt. Men det er det jo ikke, det er bare kommet noe fett (?) på.

Hvordan steller jeg sånt da? Hva kan jeg gjøre for å få de bedre? Prøvde å rubbe med et håndkle, men det ble bare blankere da.

Prikker venter...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:17   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førstehjelp til semsket skinn *hjelp*

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kunne jo ikke dy meg og falt for fristelsen til å ha på meg de høye svarte spisse stilletthæl semsketskinn støvlettene på vei til jobb... og så har jeg fått noe på hele tuppen foran på den ene, slik at skinnet er blitt helt skinnende liksom - som om det er blankslitt. Men det er det jo ikke, det er bare kommet noe fett (?) på.

Hvordan steller jeg sånt da? Hva kan jeg gjøre for å få de bedre? Prøvde å rubbe med et håndkle, men det ble bare blankere da.

Prikker venter...


Jeg lurer på akkurat det samme, og kan dessverre ikke hjelpe...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 19:29   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Førstehjelp til semsket skinn *hjelp*

Jeg fikk noe "dritt" på mine semska-støvletter, og da kjøpte jeg et renseprodukt på en skobutikk. Sim-sala-bim så var støvletten som ny.

Spør på en skobutikk

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 08:37   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Førstehjelp til semsket skinn *hjelp*

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg fikk noe "dritt" på mine semska-støvletter, og da kjøpte jeg et renseprodukt på en skobutikk. Sim-sala-bim så var støvletten som ny.

Spør på en skobutikk

Nemlig ! Jeg har et par flasker "Suede Renovator" fra Boston. Funker veldig bra. Bruker etterpå AquaStop - så blir støvlettene ikke så fort skitne igjen.

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no