Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 21:26   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Jeg har kjøpt meg en ny sommerkjole i år, og den er fra Boden.


Og så har jeg flere fra i fjor, forifjor, etc, som jeg gleder meg til å bruke igjen! Jeg skal reise allerede om halvannen uke, så det kan jo hende det blir med en kjole hjem i kofferten, f.eks. fra Spania.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:30   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tipper nok heller større skap, Nessie.


Jeg har ikke det altså. Jeg har i grunn få kjoler, særlig sommerkjoler (siden det liksom er vanskeligere synes jeg). Har solgt unna mye. Hm.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:35   #23
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

For en herlig og inspirerende tråd! Jeg har gått ned 2-3 str og har derfor gitt bort de fleste kjolene mine. Utfordringene er at jeg ikke helt vet hva som er meg nå og jeg er derfor ute etter inspirasjon.

Så langt i sommer har jeg kjøpt meg en kjole, men den må jeg fotografere selv om jeg skal vise den frem. Divakjole kalte en i gourmetklubben den da jeg hadde den på meg forrige fredag.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:41   #24
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg elsker også å finne fram sommerklærne. Men jeg har ikke fått brukt de noe særlig enda.

Min ultimate favorittsommerkjole er denne:

Fiiin! Kvar?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:41   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Hm, jeg har nesten ingen rene sommerkjoler, egentlig. Det skyldes sikkert delvis at jeg nesten ikke bruker lyse farger og finner mindre som kler meg i de kolleksjonene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:42   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Min ultimate favorittsommerkjole er denne:

Nydelig!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:43   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hm, jeg har nesten ingen rene sommerkjoler, egentlig. Det skyldes sikkert delvis at jeg nesten ikke bruker lyse farger og finner mindre som kler meg i de kolleksjonene.

Det KAN jo være årsaken hos meg og.
Nå er det heldigvis en del grønt i årets kjoler synes jeg. Men har ikke funent så mange sånn lette sommerkjoler, mest «penkjoler».

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:44   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hm, jeg har nesten ingen rene sommerkjoler, egentlig. Det skyldes sikkert delvis at jeg nesten ikke bruker lyse farger og finner mindre som kler meg i de kolleksjonene.

Denne hadde du sikkert kledd, kjenner jeg deg rett:


__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:46   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne hadde du sikkert kledd, kjenner jeg deg rett:


Jeg har sett på denne (bombe!), men jeg personlig liker en litt skarpere grønnfarge.. lys grønn til hvit hud kan nesten bli pittelitt sykelig. Men jeg elsker fasongen!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:49   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne hadde du sikkert kledd, kjenner jeg deg rett:


He-he, ja, den har jeg selvsagt vært av sted og prøvd, men da ville jeg nok hatt de omvendte fargene, faktisk. Som Nessie synes jeg den grønne blir litt for lys som basisfarge. Kjolen satt fint på, men kragen ble stående litt ut på et rart vis. Det fremgår av bildet og, og skal nok være sånn, men jeg likte det ikke. (og så minner den jo litt om fjorårets investering, skal jeg innrømme.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:52   #31
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Fiiin! Kvar?

Boden, i fjor eller forfjor. Mulig den kan finnes på ebay?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:53   #32
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Så mye fint du har bestilt, HV! Jeg burde la meg inspirere, for jeg har knapt noen sommerkjoler (men skal kjøpe en fin av deg da!).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:55   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Boden, i fjor eller forfjor. Mulig den kan finnes på ebay?

Hm, har tråla ebay på leit etter sommarkjolar av denne typen, men går meg stadig vill i mylderet.
Men me gir det eit nytt forsøk. No kan eg jo begrense søket enda meir.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 21:57   #34
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Hm, har tråla ebay på leit etter sommarkjolar av denne typen, men går meg stadig vill i mylderet.
Men me gir det eit nytt forsøk. No kan eg jo begrense søket enda meir.

Denne da?

Søker du på Boden riviera dress så finner du flere, altså.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:07   #35
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Jeg har akkurat kjøpt denne og trenger snarlig en hagefest.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:08   #36
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg elsker også å finne fram sommerklærne. Men jeg har ikke fått brukt de noe særlig enda.

Min ultimate favorittsommerkjole er denne:

Den var virkelig flott!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:12   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg har akkurat kjøpt denne og trenger snarlig en hagefest.

Tjo-hei! Jeg tror jeg må få bli med deg på en hagefest hvor det kryr av slike kjoler! Brillefin, var den.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:12   #38
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.274
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Jeg har kjøpt denne i marineblått:

Deilig stoff med fint fall. Den er prøvekjørt allerede, og jeg gleder meg til å kunne bruke den på varme sommerkvelder sydpå.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:14   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Oioi, maggypop, hvor har du kjøpt den?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:15   #40
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoletråden

Tusen takk for tips/link. Dessverre var det berre fire kjolar i min storleik, og ingen prikkete. :snufs:

Edit: den var prikkete, men brun utgår.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no