Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-12, 10:47   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Jeg skal i bryllup om to uker i Italia. Det er et forholdsvis avslappet utebryllup og temperaturen ligger nå på mellom 25-30 grader. Junior får på seg rød short, grå kortermet skjorte og rødt slips + sandaler.

Jeg er gravid og har ikke så mange fine kjoler som passer fint lenger. Jeg har en svart halterneck fra Coast som når til kneet. Tenkte å bruke den. Den er helt enkel uten noe pynt/strass/broderier av noe slag. Tynt, men tungt stoff slik at kjolen faller fint. Dessuten litt sånn empireliv og det passer fint. Ikke så veldig mye vidde i skjørtet.

Tenkte meg ut på tilbehørshandel i dag og lurer på hva ialle dager jeg kan ha til? Jeg klarer ikke gå i tynne høye hæler i tretti varmegrader altså.

Forslag til sko, sjal, smykke, blomster, farger?

Blir noe slikt for hverdagslig?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 10:50   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Kjolen ser sånn ca sånn ut:

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 11:25   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

De skoene (og den fargen!) passer jo veldig godt til!

Et smykke med litt farge, armbånd og en søt blomst i håret.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 11:27   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Fin kjole.
Har du flate gode sko som passer til ¨så ville jeg gått med de.

Hva med noe glitrende smykker, perler eller noe. Litt dingledanglete. Gulltoner eller i solv og/eller perler.
Jeg kjøpte et søtt armebånd i "sølv" og perler på CMYK i fjor.

Pynt heller opp med smykker og gå med flate sko. Det er slitsomt nok å gå med høye heler så om du er gravid så ta på flate sko.
Kanskje hvite/lyse sko? Sandaler i sølv/metalliske? Gull? Om du har litt tid i forkant så finner du nok sko som passer i Italia også..
En sånn type, kanskje i sølv.. hvitt blir kanskje litt hardt til sort kjole?
Veldig fine og gode for gravidkropp.



Noe i den duren.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 16:57   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Tok litt til fornuften og tenkte jeg kunne bruke noe jeg har.
Disse sandalene er egentlig veldig fine:


Kjøpte en litt avlang konvoluttveske i sølv og nye øredobber. Har armbånd som matcher skoa fra før i grønt og sølv. Tenkte jeg kanskje kunne ha noen rosa blomster i oppsatt hår eller noe for å få inn litt friskere farge.

Farge på neglene? Sølv eller rosa?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 16:59   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?



Litt hæl på disse da, men har med meg flate veldig komfortable biancosandaler i sølv som jeg kan smette på utover kvelden.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 17:37   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerlig tilbehør til svart kjole i bryllup?

Kjempefine sko!

Jeg ville gått for sølv på neglelakk, men det er sikkert fordi jeg ikke er typisk rååsa. Men du kan jo ha grønne negler og?? Ift skoa?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no