Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-14, 16:49   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Oi, knallfin! Hvor er den fra?

HM. Billig, men både truse og topp satt faktisk fint på, utrolig nok.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 16:50   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis du går på en av de skikkelige undertøysbutikkene, så har de også badetøy. Da finner du alt av cupstørrelser fra A-K.

De er dessverre ofte ikke så gode på små størrelser, er min erfaring.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 17:00   #23
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Den blå var knallfin, Kanina! Hvorfra?

Heldig du var med kjøpet, Kokosbolle! Jeg hadde meg en skikkelig bomtur da jeg var innom HM (og flere andre) for en liten stund siden i samme ærend. Håper de jeg har bestilt (som endelig er kommet inn på lager og sendt) sitter så bra på meg som de gjør i hodet mitt

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 17:41   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De er dessverre ofte ikke så gode på små størrelser, er min erfaring.

Samme er min erfaring. Jeg har gått ut fra slike butikker uten at de har greid å finne størrelsen min engang.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 18:37   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Kokos: lekker!! Bling er bra!

Den blå jeg viste, er fra Seafolly. Jeg ønsker meg den i knall grønn! Men tror den koster 700 for overdel og 500 for underdel. Helt vanvittig.

Denne har jeg, fra Boden (jeg har marineblå med paisley-mønster). Den er paddet, dvs sånn litt stivt formet stoff, og sitter pent på meg i str 10. Den kommer også i en del mønstre.
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...nto-Bikini-Top

Jeg har krympet fra E til C/B-cup. Jeg savner ikke puppene, men det er vemodig at jeg ikke kan bruke bikiniene mine mer, som var både dyre og fine. Trenger derfor veldig å trøste meg med nye bikinier.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 18:41   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De er dessverre ofte ikke så gode på små størrelser, er min erfaring.

Det kommer an på undertøysbutikken. Er de spesialisert på store størrelser, har de veldig lite i små cup-størrelser. Men steder som har f.eks. Prinsesse Tam-Tam, f.eks., har vel også små størrelser.

Jeg sliter med tilsvarende i buksestørrelser. Har kjøpt en ny Levis-bukse, og i min lille størrelse skulle man tro de hadde 30 i benlengde i sortimentet, men neida, man må visst være langbeint modell for å finne bukse som passer. Jeg endte med å bestille opplegging.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 19:06   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det kommer an på undertøysbutikken. Er de spesialisert på store størrelser, har de veldig lite i små cup-størrelser. Men steder som har f.eks. Prinsesse Tam-Tam, f.eks., har vel også små størrelser.

Jeg sliter med tilsvarende i buksestørrelser. Har kjøpt en ny Levis-bukse, og i min lille størrelse skulle man tro de hadde 30 i benlengde i sortimentet, men neida, man må visst være langbeint modell for å finne bukse som passer. Jeg endte med å bestille opplegging.

Jeg ender opp med å kjøpe et lass bukser når vi er USA. 30 i benlengde er sjeldent her.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 19:17   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det kommer an på undertøysbutikken. Er de spesialisert på store størrelser, har de veldig lite i små cup-størrelser. Men steder som har f.eks. Prinsesse Tam-Tam, f.eks., har vel også små størrelser.

Nja - har ikke funnet noe der heller, men det skyldes jo også at jeg er gnien og heller velger kjedebutikkene (med Cubus som ny favoritt, de går ofte ned i 65 også) når disse passer bedre OG koster en brøkdel av prisen. Alminnelige undertøysbutikker har ofte dårlig utvalg i min størrelse, i alle fall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 20:59   #29
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den blå jeg viste, er fra Seafolly. Jeg ønsker meg den i knall grønn! Men tror den koster 700 for overdel og 500 for underdel. Helt vanvittig.

Denne har jeg, fra Boden (jeg har marineblå med paisley-mønster). Den er paddet, dvs sånn litt stivt formet stoff, og sitter pent på meg i str 10. Den kommer også i en del mønstre.
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...nto-Bikini-Top

Synd den er så dyr. Fant en nyyydelig tilsynelatende helt perfekt, men med pris på 1100,- per del utgår det med høye kneløft.

Den fra Boden var også veldig fin, men jeg kan ikke ha slike topper lenger siden det tyter både her og der etter at jeg fikk barn. Utrolig kjedelig med alt det ekstra som har lagt seg rundt BH-linningen, for det begrenser utvalget ganske drastisk med én gang. Men nå sporet jeg litt av her.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 21:30   #30
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg forbruker så mye bikinier at jeg kan ikke kjøpe dyre greier. Og når vi er på tur så har jeg med 3-4 bikinier og de blir mye brukt til bading i både klorvann og saltvann, og når en er 1-2 uker i sydligere strøk så blir de fort slitt. Samme når en er på bading og badeland her hjemme av og til. Så da er New Yorker genial side de også har billige bikinier der som sitter bra på små pupper. Jeg har også funnet ut at halterneck er best istedenfor stropper på bikini.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 21:48   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Seafolly hadde villt mye fint! Jeg blåser litt i prisen hvis de sitter fint på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 21:58   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg har denne fra Seafolly. Fin til pupper som er litt mer slunkne enn det de var i sine storhetsdager.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 07:26   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg har surfet etter bikini til det går rundt for meg omtrent.

Fant flere ålreite, men sliter med å velge størrelse på de som går i 70 a, 75 b osv. Jeg har nå gjort en ny måling og under puppene er jeg 72-73 cm og over puppene 82-83 cm. Leser meg frem til at jeg ligger på 70A, men det går ikke, skålene blir for små i vidde. Mine pupper er mer som flate pannekaker, haha.

Denne likte jeg, men sliter med å velge str. på toppen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 12:52   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg har også "brede" pupper, Kokosbolle, og må gjerne gå opp en cupstørrelse for å få samlet alt ( ). Kanskje prøve 70b om denne er normal i størrelse?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 14:41   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Mine pupper er også brede, og for meg er det eneste som duger å gå opp i cup og ned i omkrets. Jeg har derfor mye mindre rundt enn det jeg er og mye større cup enn størrelsen skulle tilsi.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 15:09   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mine pupper er også brede, og for meg er det eneste som duger å gå opp i cup og ned i omkrets. Jeg har derfor mye mindre rundt enn det jeg er og mye større cup enn størrelsen skulle tilsi.

Takk for tips. Burde kanskje prøve 70b eller noe da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 15:26   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg er også 65/70A i følge mål i cm, men i praksis må jeg ofte ha B. Da blir typen overdel veldig avgjørende for om det ser greit ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 15:48   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mine pupper er også brede, og for meg er det eneste som duger å gå opp i cup og ned i omkrets. Jeg har derfor mye mindre rundt enn det jeg er og mye større cup enn størrelsen skulle tilsi.

Samme her. Er flat som en pannekake, men puppene er brede. Trenger derfor ofte C-cup, trass i at jeg knapt har pupper.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 17:13   #39
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Jeg har samme problemet. Veldig små pupper, men former ellers (hofter), så alt ser bare feil ut!
De overdelene som passer i koppen er for stram rundt. Jeg har bre rygg. Derfor utgår såkalte push up-bikiner med høye kneløft. Koppen spriker uansett i overkant og det ser helg korni ut. Ikke kan jeg ha trekantoverdel med padding heller, det ser også helt snålt ut.

Jeg fant en topp i fjor (eller var det forfjor?!) på Cubus som jeg liker godt. Har to bukser til. En med knyting i siden og en vanlig. Det er den på bildet vedlagt. Den sitter veldig godt, har padding som er stiv slik at jeg ikke blir helt flat og spriker ikke uansett stilling ( ).

Den blir mørk på pynten etter vask. Det kan skrubbes bort, så er den like fin. Gadd bare ikke gjøre det i dag.


Sist redigert av Avatar : 02-06-14 kl 14:02.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 20:49   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper?

Den var veldig fin, Avatar!

Jeg har akkurat samme problem. Noen bher funker i 70 cm rundt, men stort sett er det trangt og jeg må opp i 75 for å få de behagelige uten at det tyter her og der.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no