Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-21, 10:54   #741
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Haha, det er sant. I stad falt ladekabelen til mac’en min ut og jeg bare: Men i HELVETE KAN DET VÆRE SÅ HIMLA VANSKELIG?!??! Til no one in particular. Evt kabelen.

Nyhetene: Vi stenger alt i to uker. Jeg bare:Oki.

:rasjonell kvinne:

Alt er like ille - eller ingenting å bry seg om om uansett.



Nettopp. Sånn.

Og det har ingenting å si for meg om butikkene er stengt når man er blakk allikevel. :silverlining:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 11:01   #742
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.



Nettopp. Sånn.

Og det har ingenting å si for meg om butikkene er stengt når man er blakk allikevel. :silverlining:

Jeg har jo fått det for meg at jeg må støtte opp om nærligsllivet siden jeg ikke er permittert og har lønnen min slik jeg pleier så her går det i take out-mat, matkasser, nytt sengetøy, servise på salg (når vi må spise hjemme, SÅ KAN I HVERT FALL TALLERKNENE VÆRE FINE!!) så billig er ikke denne pandemien, nei.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 11:02   #743
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hahahahaah! Kjedelig mann. Kom til meg på ranchen du.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 11:22   #744
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har jo fått det for meg at jeg må støtte opp om nærligsllivet siden jeg ikke er permittert og har lønnen min slik jeg pleier så her går det i take out-mat, matkasser, nytt sengetøy, servise på salg (når vi må spise hjemme, SÅ KAN I HVERT FALL TALLERKNENE VÆRE FINE!!) så billig er ikke denne pandemien, nei.

Jeg synes også at jeg støtter massivt opp om det svært lokale næringslivet. Men derfor har det slått meg hvor stor del av inntekten min jeg faktisk normalt bruker på reiser og restaurantmåltider.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 14:22   #745
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg blir litt sånn: når jeg treffer på folk som sparer penger av denne pandemien. Hvordan kan du SPARE penger når den eneste gleden i verden er GRISEDYR TAKE-AWAY?????!!!!?? DESSUTEN MÅ VI STØTTE DET LOKALE NÆRINGSLIVET! :luksusfellekandidat:

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 14:53   #746
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.



Jeg har alltid snakket høyt med meg selv, og pandemien gjør ikke ting bedre. Stakkars kollega som må sitte og høre meg banne over regneark: «MEN I HELVETE DA, JEG VIL KOPIERE CELLEN!!!!»

Det gjør jeg også og har alltid gjort det, til stor frustrasjon for bibliotekarer, lærere, medstudenter, kollegaer, Helten, besøkende, andre kunder i butikken osv. Jeg har prøvd å slutte, men det har jeg nå gitt opp.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 15:03   #747
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

AKS koordinatorene på skolen!!! Når du skal koordinere må du koordinere da og ikke sende 100 motstridene meldinger.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 15:19   #748
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det gjør jeg også og har alltid gjort det, til stor frustrasjon for bibliotekarer, lærere, medstudenter, kollegaer, Helten, besøkende, andre kunder i butikken osv. Jeg har prøvd å slutte, men det har jeg nå gitt opp.

U and me both. Jeg er 100% håpløs der jeg soser rundt på Rema og diskuterer handlelista med meg selv.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 19:56   #749
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg snakkker til og med høyt før jeg sovner. Halveisninn i søvnen ligger jeg og babler for meg selv. Våkner av det innimellom.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 22:02   #750
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

U and me both. Jeg er 100% håpløs der jeg soser rundt på Rema og diskuterer handlelista med meg selv.

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg snakkker til og med høyt før jeg sovner. Halveisninn i søvnen ligger jeg og babler for meg selv. Våkner av det innimellom.

Så herlig å ha noen frender på det området.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 22:04   #751
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Man snakker ikke til seg selv når man banner til Excel!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 22:09   #752
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Nei, man forsøker jo å få det HELVETES REGNEARKET til å forstå!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 22:48   #753
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Excel er det jo en viss systematikk i.

Men hvis jeg først skal rante over Office-produkter, så får du wordmaler med tabeller og kapittelnumerering RELATIVT RIMELIG av meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 23:02   #754
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Excel er det jo en viss systematikk i.

Men hvis jeg først skal rante over Office-produkter, så får du wordmaler med tabeller og kapittelnumerering RELATIVT RIMELIG av meg.

Don’t get me started. Kapittelnummerering er jo randomisering på høyt nivå.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 23:02   #755
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Excel er det jo en viss systematikk i.

Men hvis jeg først skal rante over Office-produkter, så får du wordmaler med tabeller og kapittelnumerering RELATIVT RIMELIG av meg.

De ferdigmalene er jo FULLSTENDIG UBRUKELIGE hvis man ønsker at folk skal orke å lese det som kommer ut. Jeg har heldigvis et lager av selvlagde maler jeg henter fram når jeg skal skrive noe. Men HVA POKKER er vitsen med å bruke energi på å lage noe så meningsløst som ubrukelige produkter. Attpåtil er det blitt HAKKET MER KRONGLETE å få normal kapittelnummerering i siste Officepakke. Excel går fortsatt bra, men jeg sliter skikkelig med Power Point.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-01-21, 23:10   #756
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ikke rant for høyt bare, da kan det hende arbeidsplassen din finner ut at dere skal slutte med office og microsoft-program all together, og gå fullt og helt over til GOOGLE sine erstatninger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 07:32   #757
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Google sine kontorprogrammer er omtrent den SAMME MØKKA My. Verken bedre eller værre, bare anderledes værre og bedre. Så det ville ikke spille noen rolle. Samarbeider de bedriftene om å gjøre folks arbeidshverdag så innvikla at ingen INGEN har overskudd til å klage på arbeidskår og lønn?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 08:23   #758
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ikke rant for høyt bare, da kan det hende arbeidsplassen din finner ut at dere skal slutte med office og microsoft-program all together, og gå fullt og helt over til GOOGLE sine erstatninger.

Og når man har lært seg alle variantene i google-pakken og syns den fungerer fint og alle interne prosesser er bygget rundt google, da bestemmer noen seg for å BYTTE TILBAKE TIL MICROSOFT! Etter så mange år at man har glemt hvordan Outlook virker. :argh:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 09:01   #759
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Men i HELVETE da. Har ikke klimaendringene gitt NOE positivt? Det har vært -25 hele jævla januar og er fortsatt meldt kaldt. Nå må noen GÅ! Hører dere, noen må GÅ!
Forstrinnsvis med stillongs. Og lue...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 09:33   #760
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg snakkker til og med høyt før jeg sovner. Halveisninn i søvnen ligger jeg og babler for meg selv. Våkner av det innimellom.

Jeg har også en sånn fase når jeg glir ut og inn av søvnen. Da vi var i Portugal i for vår, skulle jeg si god natt til sønnen min, men sovnet i stedet selv. Da sa jeg ting som "når vi kommer hjem, er det nok snøfritt i dokkehuset" (innendørs dokkehus fra 1980).

Støtter ellers vær-ranten til Floksa - det er riktignok bare -16 her, men det er jævlig nok. Det føles virkelig som den 76. januar i dag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no