Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varm jakke/ kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 22:37   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Varm jakke/ kåpe

Jeg fryser nærmest spent ihjel om dagen, og trenger en varm jakke/ kåpe!

Gjerne dun, helst sort, maks 2500 kr, og det er virkelig maks. (Vi bygger hus, jeg kan knapt forsvare en ny jakke overhodet)

North Face Parkas, er det dun? Jeg kunne kanskje tenkt meg noe i den stilen?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 23:23   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

North face parkas er i dun ja, og den en skikkelig deilig. Elsker min over alt på jord- den er jo så lett også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 23:27   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Har en glovarm parkas fra Vero Moda, med dun på innsiden. Den er sid og billig, 900 kr.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 06:44   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

North face parkas er i dun ja, og den en skikkelig deilig. Elsker min over alt på jord- den er jo så lett også

Den ser veldig fin ut, men nå leste jeg en tråd her, hvor det ser ut som den koster 4000 kr, det utgår med høye kneløft nå.

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Har en glovarm parkas fra Vero Moda, med dun på innsiden. Den er sid og billig, 900 kr.

Kjøpt den i år?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 07:42   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Jeg har denne. Kjøpt på Intersport. Skogstad Aurora. Lett å ha på og god og varm og den er nett på. Hette og pelskrage kan taes av. Den ble kjøpt for i underkant 1500 men ser jeg kunne fått kjøpt den på nett for kr. 999.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 07:53   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Den ser veldig fin ut, men nå leste jeg en tråd her, hvor det ser ut som den koster 4000 kr, det utgår med høye kneløft nå.



Kjøpt den i år?

Jepp. Har aldri vært så varm. Den går nesten til knærne.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 08:14   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Den ser veldig fin ut, men nå leste jeg en tråd her, hvor det ser ut som den koster 4000 kr, det utgår med høye kneløft nå.

Arctic parka koster 4000, men XXL har hatt den til 1500.

Men den er ikke lett, så jeg tror kanskje gnuri tenker på den vanlige North Face dunkåpen, og den kan du vel få til 1500 på G-sport nå?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 08:26   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Mexx sort dunkåpe - den er knallgod og varm med en hyggelig pris á 1 699,- hos Match. Kjempefin fasong og en herlig krage som kan strammes godt rundt ved ekstra kalde dager. Forholdsvis lett jakke også! Den er forøvrig finere irl og enn på bildet synes jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jakke mexx.jpg (49,3 KB, 9 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 08:41   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Ja jeg mener den vanlige Metropolis som de selger til ca. 1500,- på G-sport.
den er lett og varm og god

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:23   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varm jakke/ kåpe

Takk for gode tips, jeg skal ta en runde og prøve litt!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no