Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Akon (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 13:09   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akon (VG)



Nå har han visst tapt store penger på å ha danset seksuelt med denne jenten.

Men helt ærlig; når man er på en klubb for 18+, kan man ikke da forvente at de som er der er 18?

Og helt ærlig; ser denne jenta ut som hun er 14? Jentas far raser mot Akon, men burde han ikke holdt sin datter litt bedre i ørene?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 14:07   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akon (VG)

Hun var 14 år og burde jo ikke vært på den klubben i det hele tatt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 14:19   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Akon (VG)

Kan ikke skjønne at Akon kan klandres for dette.

Merkelig antrekk på en 14 årig prestedatter. Hadde jeg hatt en datter på 14 hadde ikke jeg latt henne få gå i sånne klær, og heller ikke latt henne gå på en klubb for voksne.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 14:23   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akon (VG)

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kan ikke skjønne at Akon kan klandres for dette.

Merkelig antrekk på en 14 årig prestedatter. Hadde jeg hatt en datter på 14 hadde ikke jeg latt henne få gå i sånne klær, og heller ikke latt henne gå på en klubb for voksne.



Og jeg synes ikke at man kan forvente at alle menn (eller damer for den saks skyld) går rundt og spør de de vil danse/kline med om hvor gamle de er. Det får da være måte på.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 14:25   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akon (VG)

Så lenge det er 18 årsgrense på den klubben, så har jo ikke 14 åringer der noe å gjøre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:06   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akon (VG)

Jeg er villig til å vedde på at prestepappaen ikke visste hverken hvordan hun var kledd eller hvor hun var.

Ellers er det litt vanskelig, det der. Ja, hun kler seg som hun er eldre enn hun er, hun oppfører seg nok som hun er eldre enn hun er, og hun synes sikkert det er veldig kult at Akon trodde hun var eldre enn hun var.

Sexy dansing, jah, det får så være. Såpass bør en 14-åring takle som setter seg selv i den situasjonen. Når det er sagt, så bør det ikke gå så veldig mye lenger før en godt voksen mann faktisk oppdaterer seg på alderen til den unge jenta.

Been there. Det er ikke alltid like lett å takle der og da, eller i etterkant, at man blir tatt for å være eldre enn man er. Ihvertfall ikke som fjortis full av hormoner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:22   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akon (VG)

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kan ikke skjønne at Akon kan klandres for dette.

Merkelig antrekk på en 14 årig prestedatter. Hadde jeg hatt en datter på 14 hadde ikke jeg latt henne få gå i sånne klær, og heller ikke latt henne gå på en klubb for voksne.

Tenkte akkurat på det samme.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:27   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akon (VG)

Hvem er Akon? :ikkeoppdatertpåkjendiser:

En 14-åring kan se ut som alt fra 12-20 år, derfor er det viktig med skikkelig alderskontroll på slike steder. Jeg måtte vise bevis på at jeg var 14 da jeg var det, for alle trodde jeg var eldre.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 01:45   #9
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Akon (VG)

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hvem er Akon? :ikkeoppdatertpåkjendiser:

Akon er en sanger.
Blandt annet synger han Smack that med Eminem, en sang som jeg ikke husker hva heter med Gwen Stefani, ++
Han er blitt veldig populær i det siste.



Ang det som har skjedd, så mener jeg at Akon har sitt på det tørre.
Han hadde konsert på en sted med 18 års grense og kan ikke straffes for noe som utestedet har gjort. Nettopp å ikke gjøre jobben sin ved inngangen.

Prestepappaen burde heller ta seg en prat med sin kjære datter. Det er hun som har gjort noe "galt" her i mine øyne, ikke Akon.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 08:27   #10
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akon (VG)

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kan ikke skjønne at Akon kan klandres for dette.

Merkelig antrekk på en 14 årig prestedatter. Hadde jeg hatt en datter på 14 hadde ikke jeg latt henne få gå i sånne klær, og heller ikke latt henne gå på en klubb for voksne.

Her er det bare å signere.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 08:35   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akon (VG)

Pfft. Jenta ser jo ikke akkurat ut til å bli holdt med tvang, der hun utagerer i frimerketoppen sin. Utseendemessig er det svært lite fjortis over henne også. Nei, her er det nok prestemannen som har en jobb å gjøre på hjemmebane, Akon kan ihvertfall ikke klandres for dette.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 09:03   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akon (VG)

Skjønner ikke hvorfor Akon får skylden? Visste pappa hvor datteren var og i hvilket antrekk? Vakter på konserten burde vel ha gjort en grundigere jobb? Sexy dans, ja, det var jo 18-årsgrense der han holdt konserten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 09:09   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akon (VG)

Ja, dette er virkelig å ta det feil. Det er datteren som var på klubb med 18 års grense helt bevisst i det antrekket han burde ta en prat med. Noe så tåpelig av prestefaren, egentlig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 09:16   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Akon (VG)

Det så ikke ut som om denne prestedatteren hadde det så innmari grusomt akkurat. Men når pappa fant det ut var det kanskje greit å si at hun angret?

Akon kan ikke skyldes for at jenta ikke har mer vett, og enda mindre for at foreldrene til jenta ikke har kontroll på hva hun driver med.
Han var på en klubb med 18 års grense, og det bør tilsi at alle som er der er over 18 år.
Og dørvaktene burde fått seg en smekk. Hun hadde absolutt ingen ting på et sånt sted å gjøre.
Hvis denne prestefaren skal rase mer, så får han rase litt i forhold til datteren sin, og holde henne stramt i ørene en stund - til hun blir 18.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no