Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 21:55   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Jepp, snakker om FotoKnudsen.

I helgen bestilte jeg julekortbilder. Julekortet har jeg fått hjelp til, og jeg ordnet med bestilling, fikk grønt smilefjes bak bildet (som viser at det er ok), og aner fred og ingen fare.

Bildene kom raskt, men de hadde kuttet motivet nederst på bildet. Rart i grunn, for vanligvis kutter de toppen på hodet..

Nuvel. Jeg sendte mail til kundeservice onsdag morgen. Ingen svar, så jeg sendte ny mail på torsdag kveld. Fortsatt ingen svar.

Her er bildet og resultatet, ironisk nok lastet opp fra FK.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.

Sist redigert av Stine-mor : 14-05-11 kl 23:33.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:57   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Jeg sendte fire mail til kundeservice der i fjor om noe lignende. Jeg har fortsatt ikke fått svar.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:02   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Pokker, det begynner å haste litt. Jeg vil ikke betale for dette, og kortene vil jeg gjerne ha ut!

Purret igjen, så får jeg ringe til mandag.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:27   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Elitefoto har god kvalitet og god service.

Vistaprint har halv pris på julekort for tiden.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:31   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Jeg ville bare bestilt nye kort et annet sted og tatt klagingen til Fotoknudsen med den tiden det tar. En får gjennom klager til slutt der. Siste gangen for noen år siden når jeg bestilte derfra opplevde jeg det samme. De ordnet opp, men julekortene ble romjulskort. Det hadde jeg aldri giddet og vente på.

Siste 3 årene har jeg brukt nfoto.no og der blir kortene akkurat som en ser dem i malene. Ikke noe kutting av noe slag annet enn det en justerer selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:53   #6
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Hm, prøver Eurofoto siden jeg har en konto der fra før. Opprettet forøvrig en konto på EliteFoto, men der ble det kuttet også, selvom det ikke var like ille.

Har bildet mitt helt feil format, tro?

Problemet på Eurofoto er at det står at det passer best til 13x15, men jeg ser ikke resultatet..

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:00   #7
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Så irriterende!

Bestill en annen plass, og ta klagen med FotoKnudsen senere.

ps Flotte bilder, skjønne unger

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:07   #8
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Jeg la inn bestilling på nfoto i går kveld, og fikk mail i dag om at kortene er produsert, pakket og sendt.
Bortkastet å bruke mye tid og krefter på FK nå, tror jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 15:00   #9
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Svarer ikke på telefon heller.
La igjen nummeret mitt til slutt, men ringer de tilbake? Nei.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 16:19   #10
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Og etter å ha sendt en skikkelig sint mail, ringte de plutselig, og nå skal de ordne opp. Mon tro om jeg får ny regning.

Jeg har i mellomtiden bestilt et annet sted, så nå får jeg maaaange julekort.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no