Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sære tradisjoner i deres slekt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-20, 17:44   #61
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Mine fire barn og de tre søskenbarna deres spiser julegrøt hos onkelen deres hver julaften formiddag. For å få grøt må de ha med seg grøtskjeen i sølv de fikk av onkelen da de ble født. De velger selv hvilken bolle med grøt de tar med seg til bordet. Den ene som får mandelen får 1000 kroner! De får ikke lov til å dele grøtgaven med hverandre.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 18:18   #62
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Jeg har altså ledd så mye av den gynekolog-tradisjonen i dag. Det er definitivt det særeste jeg har hørt på en stund. Litt søtt og litt creepy på samme tid.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 19:25   #63
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Apan, nå lo jeg høyt! Syklubb, bokklubb, vinklubb, og nå altså GU-klubben.


Her er det mammografiklubb. Det er nokre timar å køyre, så da slår ein seg saman. Mammografi, shopping, god mat, godt selskap.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 20:16   #64
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Mine fire barn og de tre søskenbarna deres spiser julegrøt hos onkelen deres hver julaften formiddag. For å få grøt må de ha med seg grøtskjeen i sølv de fikk av onkelen da de ble født. De velger selv hvilken bolle med grøt de tar med seg til bordet. Den ene som får mandelen får 1000 kroner! De får ikke lov til å dele grøtgaven med hverandre.

Sært og gøy.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 20:36   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dette er egentlig ikke en slektstradisjon, men jeg vil likevel nevne at jeg synes det er sært at moren min, som for øvrig nesten aldri var ute noe sted når jeg var liten (andre tider og også dårlig råd), hvert eneste år dro på fellesutflukt til gynekologen med type 5 venninner (for celleprøve etc). De hadde timer etter hverandre, ventet på hverandre på venteværelset og etterpå gikk de ut og spiste. Siden mamma nesten aldri ellers var ute og spiste, ble dette veldig voldsomt for meg . Spesielt sært ble hele greia da en av venninnene hennes ble ungdomsskolelærer for meg.

Jeg har "brutt" denne tradisjonen. Drar til gynekologen alene.

Har foreslått til gjengen min nå!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 20:37   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Har foreslått til gjengen min nå!

Ny tradisjon? Alltid fint, det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-20, 21:48   #67
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?


Du får rapportere hva det blir, Candy!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-20, 07:06   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sære tradisjoner i deres slekt?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Her er det mammografiklubb. Det er nokre timar å køyre, så da slår ein seg saman. Mammografi, shopping, god mat, godt selskap.

Det er jo en (nesten helt) miljøvennlig ting. Dere er helter.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no