Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-20, 15:51   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Svigermoren min vil kjøpe navnefestantrekk til babyen, og hun ser visst for seg å bruke litt mer penger enn det jeg hadde gjort, og hun vil gjerne at vi går sammen en lørdag for å kjøpe det.

Jeg har null peiling, så er det noen som vet om noen fysiske butikker hvor vi får kjøpt noe fint? Babyen er nesten et halvt år, men hun er veldig liten, så hun bruker fremdeles klær i str. 56/62. Det må derfor være en butikk som også har de minste størrelsene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 15:53   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Fru Lyng, om den fortsatt eksisterer. Vet det var dyrt der iallefall. Sikekrt lurt å google først.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 15:56   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg tenkte også å svare Fru Lyng. Men når jeg ser nettsidene deres nå så blir jeg jammen usikker.

Det er en butikk på Byporten som også har litt finere babytøy.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:01   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Ja, ser ut som om Fru Lyng bare har håndklær, sengetøy og slikt?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:04   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Name IT, ja den på Byporten er dyr. Kjøpte ullpysj til minsta for noen få år siden 400 kr pr del.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:07   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg vil tro at noen av butikkene på Steen & Strøm eller Egertorget har merkeklær i babystørrelse?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:08   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Tante pose, ligger på Cc vest.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:08   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Junior barneklær har nok også noe.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:09   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Tidligere var det ganske mye på Steen og Strøm. Flere butikker med type klær jeg aldri kjøpte. Jeg var der litt på Polarnopyret, som er den butikken jeg liker aller best, men det er sikkert ikke noe sånt din svigermor ser for seg. Men da så jeg at det var mye annet der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 16:23   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg husker ikke hvor den er, men jeg var i en barneklesbutikk som het Martine(?). Der var det merkeklær, mye fint, men dyrt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 18:03   #11
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg husker ikke hvor den er, men jeg var i en barneklesbutikk som het Martine(?). Der var det merkeklær, mye fint, men dyrt.

Lille Martine? Jeg trodde det bare var i Trondheim, men finnes visst i Oslo også.


Sist redigert av Cauchy : 04-09-20 kl 18:07. Årsak: Retter etter googling
Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 18:49   #12
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Lille Martine? Jeg trodde det bare var i Trondheim, men finnes visst i Oslo også.

Ikke helt - Martine Barneklær heter visst butikken i Oslo. Prisene er hinsides, men det er kanskje passende i ditt tilfelle, Input?

Hvis det blir litt vel dyrt, så vil jeg anbefale Polarn O. Pyret. Jeg syns de har nydelige klær.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 19:19   #13
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke helt - Martine Barneklær heter visst butikken i Oslo. Prisene er hinsides, men det er kanskje passende i ditt tilfelle, Input?

Hvis det blir litt vel dyrt, så vil jeg anbefale Polarn O. Pyret. Jeg syns de har nydelige klær.

Aha. Da kan jeg anbefale Lille Martine hvis den i Oslo er lik den i Trondheim. Ligger visst i Paleet.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 19:27   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Har Polarn o Pyret skikkelige finklær? Tenker at babyen her skal ha et antrekk tilsvarende dåpskjole, et én-gang-i-livet-antrekk som man kan spare på og la gå videre om ønskelig. Så jeg ville prøvd et sted hvor man selger dåpskjoler o.l. uten at jeg er kjent med hvilke butikker som har det.


Sist redigert av -ea- : 05-09-20 kl 10:31.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 19:41   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg tenker på Polarnn o Pyret som gladklær med enn penklær. Jeg liker merket godt, så det handler ikke om det.

Jeg tenker også på Fru Lyng som et sted med litt dyrere og mer klassiske klær. Dog lenge siden jeg var innom der.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 19:52   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg tror Fru Lyng på Steen&Strøm eller Junior på Storo har det dere ser etter. Det har alltid vært noen unike på Grünerløkka, men det har vært mer dyre danske merker. Også på Sprell Grünerløkka.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 19:58   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Polarn O Pyret er jo sånn «fine hverdagsklær»-butikk. Tante Pose på CC-vest og Lille Martine (som iallfall åpnet en avdeling i Oslo for er års tid siddn) er sånne butikker du får kjøpt dyre festdrakter og jålete kjoler med det lille ekstra. Ville dratt i en slik butikk👍🏼

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 21:09   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Dere har helt rett - Polarn O. Pyret har kanskje litt ekstra fine klær som kan brukes til hverdags, men ikke helt navnedagsantrekk. Jeg lot meg forvirre litt av at Input ikke spesifikt ba om "dåpskjole".

Og jeg visste faktisk ikke om Lille Martine. Så merkelig at to butikker har så like navn.

Lille lam har en helt nydelig dåpskjole som kanskje kan passe og er arvbar? (Hvis den typen kjole er aktuell.)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 21:19   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg tror det var Martine, og ikke Lille Martine jeg var på. Og der så jeg babylue til over 1000 kr, så jeg vil si det var dyre klær... Men de hadde mye fint og sikkert mye navnedagstypisk. Jeg var ikke så mye i babyavdelingen, vel og merke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 21:40   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Babyshop har pleid å ha en del finere merker.

Jeg synes jo lillelam kjole eller noe sånt hadde vært mer enn fint nok til er lite knøtt.
Nøstebarn klærene som er finstrikket er fine.

Men så hater jeg tyll og dill. Enkle fine plagg i rolige farger synes jeg er nydelig.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no