Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hekla skjerf

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 21:18   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hekla skjerf

Tenkte jeg skulle vise dere mitt aller siste prosjekt. Med høst så kommer heklelysten tilbake, og her en kveld heklet jeg dette skjerfet. Har brukt veldig lange staver slik at jeg får inn en heklarose med tråd og kule, slik at skjerfet festes sammen. Det kan knyttes på to måter, løst en gang og mer tett to ganger.



LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:19   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hekla skjerf

Kjempefint LaBanga! Og nydelig farge!!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:20   #3
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hekla skjerf

Kjempefint skjerf.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:20   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hekla skjerf

Så nydeligt skjerf.

Flink du har vært.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:30   #5
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hekla skjerf

Kjempefint skjerf!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:28   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hekla skjerf

Det var kjempefint! Heldige du som kan slikt!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:30   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hekla skjerf

Så flink du er. Veldig fint skjerf!!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:37   #8
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hekla skjerf

Utrolig fint, jeg er virkelig imponert (over at noen kan lage, og ikke må kjøpe noe slikt) - men ikke veldig overrasket, du har tross alt litt mer kunstneriske evner enn slike som meg.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:40   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hekla skjerf

Det var kjempetrøfft!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:41   #10
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hekla skjerf

Wow, så effektiv du er! Kult skjerf.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:42   #11
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hekla skjerf

Tøft skjerf, så flink du er. Fins ikke ett håndarbeid-gen i meg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:48   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hekla skjerf

Kjempefint! Skulle ønske jeg kunne hekle ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 21:50   #13
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hekla skjerf

Helt min stil.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:16   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hekla skjerf

Her er det andre sjalet jeg startet på på sykehuset, og som jeg ikke ble ferdig med fordi jeg ikke hadde mer garn.



Har allerede et likt selv, litt mindre, som jeg bruker masse for det er så deilig og mykt. Og til jul i fjor så var det mange som fikk slike sjal til jul. Lurer derfor på om jeg skal selge dette. Men hva kan man ta, tro?

I tillegg så har jeg heklet et par pulsvarmere i samme farge, de er skikkelig deilige å bruke, så nå kan kulda bare komme.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:56   #15
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hekla skjerf

Så flink du er!
Bruker også pulsvarmere nå når kulda setter inn. Kjempedeilig!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:04   #16
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hekla skjerf

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Har allerede et likt selv, litt mindre, som jeg bruker masse for det er så deilig og mykt. Og til jul i fjor så var det mange som fikk slike sjal til jul. Lurer derfor på om jeg skal selge dette. Men hva kan man ta, tro?

Kan du ikke ta utgangspunkt i garnutgiftene og utfra dette legge på utfra tidsforbruk + sjele litt til hva slikt koster i butikk?

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:58   #17
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hekla skjerf

Så flink du er! Skulle ønske jeg også kunne hekle. Kanskje du kunne hatt heklekurs for oss?

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no