Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

:snill:-smileyen ...

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 10:37   #81
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: :snill: smilyen..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg prøvde nå iallefall.

Stemmer det, men du er den eneste. Så deg er jeg selvsagt fremdeles snill mot.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 10:39   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :snill: smilyen..

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Stemmer det, men du er den eneste. Så deg er jeg selvsagt fremdeles snill mot.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 11:15   #83
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Etter å ha lest denne tråden, har jeg vel egentlig funnet ut at det er best å ikke bruke smiley'er overhodet i frykt for å "tråkke" noen på tærne.

Jeg har nå alltid benyttet smiley'er i tråd med det de heter - dvs. for meg er faktisk snill.

Mandarin: Du er som sagt ikke alene .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:06   #84
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Hvis det eneste man gjør galt her i verden er å bruke en smiley som heter "snill" i betydningen "snill", så syns jeg det er greitt ...
*storsinnet på morgenkvisten*

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:08   #85
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: :snill: smilyen..

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Stemmer det, men du er den eneste. Så deg er jeg selvsagt fremdeles snill mot.

Ikke bli slem mot meg heller da Ryli. Jeg har også mistolket denne smileyen, og når du har brukt den har jeg tolket den slik du har ment den. Og absolutt aldri ledd av deg.

Her skal den omtalte smileyen bety: Please, vær så snill.

Huff, så tungvint det skal bli å bruke smileyer heretter.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:10   #86
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Kanskje vi snart kan konkludere med at det er vi som bruker den som snill som faktisk har rett. Begrunnelsen kan være at en feil blir ikke riktigere selv om den blir gjentatt til stadighet over lengre tid.
Tror jeg åpner en poll på dette jeg.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:20   #87
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hvis det eneste man gjør galt her i verden er å bruke en smiley som heter "snill" i betydningen "snill", så syns jeg det er greitt ...
*storsinnet på morgenkvisten*

Jeg har også drept noen, men jeg tenkte at det var upassende å ta med i en smiley-diskusjon.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:48   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har også drept noen, men jeg tenkte at det var upassende å ta med i en smiley-diskusjon.

Jeg er åpen for alle slags avsporinger i tråder.

Så kom med det!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:07   #89
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: :snill:-smileyen ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har også drept noen, men jeg tenkte at det var upassende å ta med i en smiley-diskusjon.

Jeg forstod det sånn at det er lov med én feil, og siden du ikke har brukt i betydningen snill, så har du vel bestått, du også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:56   #90
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.196
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :snill: smilyen..

Jeg bruker den som den grimasen den ser ut som. Altså litt sånn "hallo!!" med et lite smil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no