Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til konfirmanten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-13, 09:49   #121
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Og dere tilbyr jo jenta både leie av bunad og en flott kjole! Jeg forstår virkelig ikke hva enkelte her reagerer på...

Det var på samme sted som jeg datt ut av denne diskusjonen. Jenta har fått flotte tilbud, så dette tror jeg ordner seg til alles beste!

Hvis hun ønsker å gå for en kjole, kan dere jo ta toget til Lillestrøm - "Kjolebyen" - og ha en hyggelig dag der. Det ligger mange flotte kjolebutikker som har alt fra spradende ballkjoler, til fine enkle drakter.

Anna Johnson & Friends (Har en egen seksjon for konfirmanter)
Solgunn Boutique
Queenbrud
Kristins Brudesalong
Abelone (ligger på Frogner 2016)

Coast har åpnet butikk på Strømmen Storsenter, de har også ett veldig bra utvalg i selskapskjoler.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 22-03-13 kl 09:55.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:06   #122
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Niobe slenge dritt? That will be the day. At man argumenterer for bunad fordi svært få beholder den formen de har i konfirmasjonsalderen, er vel ikke å slenge dritt?

Det er vel noe med det at uansett hvor pent man sier det og hvor hyggelig man mener det, så blir det ufint og kanskje sårende når det blir gjentatt og gjentatt og gjentatt til tross for flere beskjeder om at det man sier er oppfattet men ikke mulig å gjøre noe med.

Men nå har hun beklaget det, og da trenger vi ikke gå en hel runde på dette også, håper jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:13   #123
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Slenge dritt er det kanskje ikke, men det tippet over til utidig terping på hvor traumatisk dette var, syns jeg ihvertfall. Avgjørelsen om å vente med bunad er tatt for lenge siden, og det var ikke det Avatar spurte om, hun spurte om kjole.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:25   #124
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Vel, jeg syns det er utidig ut fra Avatar sine innlegg å mer enn insinuere at dette er traumatisk og fælt for datteren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:27   #125
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Som før nevnt, vi er en bunadsfamilie og alle mine unger skal få bunad om de ikke stritter veldig i mot. Men ingen av dem får ny bunad til konfirmasjonen. De blir omsøm, lån og leie. Selv om jeg selv var ferdigvokst i høyde og delvis i vekt som 14-15-åring, så har min fasong endret seg såpass gjennom ungdomstid, graviditeter og voksenliv at en bunad som satt som skudd ikke satt som skudd 20 år etter, til tross for at jeg brukte samme klesstørrelse.

Jeg fikk sydd meg ny da jeg var 35 og den er SÅ mye finere i fasongen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:29   #126
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

En kan jo ikke vente at en bunad fra en er 14-15 nødvendigvis skal passe til en er 40, selv med muligheter for å sy ut og ned. Men det er jo en stor fordel om den ikke er fravokst to år etter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:36   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Ja, nå syns jeg virkelig dette her er sagt mange nok ganger. Hvis du syns det er feil å snakke videre, hvorfor gjør du det? Du syns Avatars jente nummer to skal få bunad til konfirmasjonen om seks uker, selv om det er bestemt at hun skal få den senere, og Avatar spør om kjoletips?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:38   #128
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Det er en stor fordel at man ikke må sy bunaden ut en gang i ungdommen, for så å måtte gjøre det igjen når de blir voksne. Det skal jo sitte pent også, dom flere her nevner. Vi er ikke en "bunad-familie" slik som f.eks HV og har ikke bunader som går i arv etc. Jeg har ei jente til som skal ha bunad, men hun og minsten (som er gutt) har en annen pappa og kan ikke ha Lierbunaden. De velger mest sannsynlig en fra nordnorge.

Og bare for å ha sagt det også, jeg har en mor som har sagt masse til meg som ikke egner seg på trykk en gang. Jeg er svært, svært, svært gjennomtenkt i hva jeg sier og ikke sier til min barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:41   #129
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I og med det er for sent nå, blir det kanskje feil å snakke videre om dette. Jeg tenker som Niobe, at sannsynligheten for at jente nr. 1 også vokser etter konfirmasjonen, er stor, og fordi jente nr.1 fikk likevel, synes jeg det samme bør gjelde for jente nr. 2. Nå nærmer konfirmasjonen seg, så da tror jeg å leie bunad blir bra. Jeg har to jenter med fire års mellomrom, ingen av de får bunad, men å gjøre det mest mulig likt tror jeg er viktig. Det er hvert fall veldig viktig nå.

Du kan godt la være å diskutere mine jenter du også, for jeg kan ikke svare på det du skriver uten å bli personlig/utleverende på dems vegne, så vær så snill å la det ligge nå.

Diskuter gjerne dette på generelt grunnlag. Jeg har aldri spurt hva noen mener om valget vi tok.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:44   #130
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

En kan jo ikke vente at en bunad fra en er 14-15 nødvendigvis skal passe til en er 40, selv med muligheter for å sy ut og ned. Men det er jo en stor fordel om den ikke er fravokst to år etter.

Det er vel det Avatar mener hun kan vite noe om, og jeg antar også at jeg vil kunne mene noe om det med mine døtre. Man forventer muligens både en viss form og høyde, ut fra utvikling ellers og arv/familietrekk.

Jeg vil anta at mine døtre vil være klar for bunad når de er 15, som jeg var selv. Jeg har kun hatt litt justering ut i livet etter noen år, og så litt inn senere i livet. Jeg var 1,69 som konfirmant, og med en mor på 1,64 og en far på 1,78, så ville man vel da anta at jeg kom til å ligge på det. Så en del informasjon sitter jo foreldrene faktisk med i vurderingen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 10:48   #131
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det er vel det Avatar mener hun kan vite noe om, og jeg antar også at jeg vil kunne mene noe om det med mine døtre. Man forventer muligens både en viss form og høyde, ut fra utvikling ellers og arv/familietrekk.

Jeg vil anta at mine døtre vil være klar for bunad når de er 15, som jeg var selv. Jeg har kun hatt litt justering ut i livet etter noen år, og så litt inn senere i livet. Jeg var 1,69 som konfirmant, og med en mor på 1,64 og en far på 1,78, så ville man vel da anta at jeg kom til å ligge på det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:04   #132
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Hvilken prisklasse går dere for?
http://www.moodsofnorway.com/no/wome...s/corinne#size[]=34&p=1
Denne var kjempefin - men den kan være ubehagelig å ha på om man føler man ikke har pupper nok, kanskje? - og så var det dette med beina da. (og prisen - i o m at den er fra moods)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:04   #133
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg var 1,69 som konfirmant, og med en mor på 1,64 og en far på 1,78, så ville man vel da anta at jeg kom til å ligge på det. Så en del informasjon sitter jo foreldrene faktisk med i vurderingen.

En liten digresjon, men jeg er 167 og faren til eldste er 175. Foreløpig står eldste på 185 og vi lurer alle på hva som har skjedd der.

Har dere bestemt om dere går for å prøve å låne/leie bunad/festdrakt eller om det blir kjole?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:06   #134
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men jeg anser det som minst like sannsynlig at storesøsteren kommer til å endre seg ut av sin bunad.

Hvis det skulle vise seg å være ulurt å ha kjøpt bunad til storesøsteren i konfirmasjonsalder, er det vel dumt å gjøre det samme en gang til bare for at det ikke skal bli urettferdig?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:39   #135
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hvilken prisklasse går dere for?
http://www.moodsofnorway.com/no/wome...s/corinne#size[]=34&p=1
Denne var kjempefin - men den kan være ubehagelig å ha på om man føler man ikke har pupper nok, kanskje? - og så var det dette med beina da. (og prisen - i o m at den er fra moods)

Den var nydelig og helt innafor i pris. Var akkurat innom en kjolebutikk i lunsjen og de hadde mange "lignende" denne kjolen. Fordelen der er at de har sydame og tilpasser den henne. Jeg har fått mange bra tips i denne tråden og har sjekke ut alle.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:40   #136
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Hun skal jo helt sikkert på skoleball og juleball og hva har du av ball, så kjolen kan sikkert brukes flere ganger i tillegg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:41   #137
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.


Har dere bestemt om dere går for å prøve å låne/leie bunad/festdrakt eller om det blir kjole?

Har enda ikke fått napp på leie av bunad, men alle muligheter er åpne. Har også fått bilder av festdrakten vi ble tilbudt å låne i denne tråden. Til syvende og sist er det jo jenta som bestemmer, men nå har vi i hvert fall mange aktuelle steder å sjekke ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 11:44   #138
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hun skal jo helt sikkert på skoleball og juleball og hva har du av ball, så kjolen kan sikkert brukes flere ganger i tillegg.

Ja. Ball til neste år.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 13:43   #139
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Støtter Avatar fullt ut i valg om å vente med bunad. Skulle ønske det ble gjort med meg og.
Håper dere finner en kjole eller får leid en bunad til henne.

Helt ærlig, så ville jeg unngått å låne festdrakt på en slik dag (om det er snakk om de masseproduserte festdraktene som de har på a la Spar Kjøp ja) . Jeg syns mange av de er veldig fine på små barn som vokser fort, men ikke på en konfirmant.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 13:47   #140
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Jeg vurderer faktisk å få sydd en guttebunad i konfirmantstørrelse. Men det kan være at jeg har mer lyst til det enn de som skal puttes inni der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no