Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-15, 12:37   #1
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Gutten har mistet mobilen sin, igjen. Han er litt svimete og uvøren, men prøver så godt som han kan å ta vare på tingene sine. Jeg har bestemt meg at han skal få seg en ny mobil som fungerer best mulig med hensyn til litt spilling og chatting, altså med ok minne og hastighet. Han er ikke moden for å ta vare på en kostbar mobil. Han er litt sosialt sårbar, derfor ønsker jeg at han skal ha utstyr som gir ok status blant jevnaldrende, uten å bidra til merkepress.

Tips?

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 12:55   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Samsung Galaxy Trend plus.

Den har min 8-åring. Greit kamera og plass til 5-6 av dei mest populære spela. Har nok minne og hastighet til å sjå på film også. Jenta mi bruker den mykje til å sjå på NRK nett-TV.

Du får den til 890kr på Elkjøp uten binding.
Nettbutikken til Telenor har den også.

Også finns det ein del ok deksler og flip-case til den på diverse nettbutikkar, f.eks. incover.no

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 12:59   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Elkjøp hadde nettopp ein Huawei mobil til 699,- Grei mobil, med lagringsplass og grei skjerm.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 17:12   #4
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Det ble en LG F70. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt (1799,-), men en såpass størrelse på skjerm var visst et must sa den unge håpefulle.

http://www.gridzdirect.com/lg-f70-d315.html

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 17:47   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Huawei er de beste androidtelefonene mener min nerdesønn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 20:48   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Elkjøp har ofte pre-owned iPhone4 på tilbud.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-15, 21:13   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Jeg vurderer denne til min datter som bursdagsgave http://www.elkjop.no/product/mobil-o...rttelefon-hvit

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 11:25   #8
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg vurderer denne til min datter som bursdagsgave http://www.elkjop.no/product/mobil-o...rttelefon-hvit

Den fikk tolvåringen for to dager siden. Fin telefon, men gubbanoa så svær den var!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 12:00   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig, men bra mobil til 11-åring

Snuppa (10,5 år) har en helt grei LG som slett ikke var så dyr. Den funker helt fint til hennes bruk, men hun kan ikke laste ned ubegrenset med spill. Det er ikke vanvittige mengder med lagringsplass, men hun er fornøyd nok.

Noe stautussymbol er den dog ikke, og jeg håper derfor at den ikke blir stjålet helt først hvis noen gjør et raid på treninga eller noe.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no