Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iOS eller android apps til barn?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-15, 13:14   #1
lene_petite
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2015
Innlegg: 1
lene_petite har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

iOS eller android apps til barn?

Hei!

Hvilke nettbrett erfaringer for baby/barn har dere der ute? Jeg ønsker å skaffe meg nettbrett som min kommende sønn skal også ha utbytte av. Min samboer og jeg er uenig om å kjøpe ipad eller samsung/sony nettbrett. Jeg har hørt at operativsystemene iOS og android tilbyr ulike apps. kjedelig viss det er noen virkelig gode apps der ute som en av operativsystemene ikke tilbyr. Jeg ønsker å ha tilgang til lærerike og pedagogiske apps.

lene_petite er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 14:28   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iOS eller android apps til barn?

Mine unger har hatt/brukt begge deler og jeg tenker at det er ikke noen forskjell annet enn at foreldrene kanskje har ulike favoritter. Siden vi er "sammen" på gmail hele familien, har vi valgt android nettbrett her i huset. Da deler vi bilder og lignende etterhvert som ungene blir eldre.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 14:35   #3
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: iOS eller android apps til barn?

Jeg syns ipad er enklere enn android-nettbrett, lillebror har mestret den siden han var 2 år. Mange fine apper til små barn på iOs.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no