Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et filosofisk spørsmål om julen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-20, 14:13   #41
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et filosofisk spørsmål om julen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Man vil jo gjerne at det skal være en magi ved det, og at magien er noe annet enn at mor har stått på kjøkkenet og bakt pepperkaker midt på natten, liksom. Et slags stjernestøvdryss over verden som gir Den Følelsen.

Det at min mor faktisk alltid gjorde så mye ut av julen, hun som egentlig er ganske lat, er for meg magi i seg selv. Hun bakte peppernøtter midt på natta, hun gikk ut i skogen og hentet greiner og pynta med til middagen. For meg var magien i jula å se at min mor kunne gi det lille ekstra uten å bli helt martyr "jeg må gjøre alt"-gnålet, som hun er litt kjent for..
Hun likte faktisk å gjøre dette, og hun gjør det fortsatt, selv om det bare er for far min. Så det er faktisk magien for meg.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no