Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 19:11   #21
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Å guri, det ble stort!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 19:24   #22
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Clarks eller Tamaris.

Clarks har pumps med ekstra bredde også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 19:30   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?



__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 19:33   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Sjekk ut merkene Unisa og Gabor. De har mye klassiske pumps som er gode å gå i.

Jeg har og et par ankelstøvletter fra Unisa som er knallgode.
Som disse, bare jeg har sorte:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 20:05   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Clarks var min første tanke også. Flere av kollegaene mine har disse, som jeg liker godt - men stiletthæl har de jo strengt tatt ikke:

Disse har jeg også, de er kjempegode å gå i, selv med lite samarbeidsvillige føtter.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 20:09   #26
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg har disse fra Gabor. Pase høye, og komfortable å gå i. Har også litt bred fot, og hvis de er trange over vrista går det an å blokke dem litt ut. Anbefales ihvertfall!

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 20:20   #27
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg synes mine Camper, Mary Jane-style, er vonde å gå i. Jeg får ikke nok støtte der vristen er høy.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 20:38   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Om du har brede føtter med høy vrist vil ikke stilletthæler se veldig pent ut på deg. Og det kommer hvertfall ikke til å være behagelig. Sorry. Jeg har samme type fot, og ville gått for Biviel eller Chie Mihara. Elegante, pene og slanke, selv om de ikke har stillett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 21:35   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Lille vinkel har sorte enkle Chie Mihara som jeg tror kan passe kriteriene. De er dyre, men klassiske og ofte godt balansert over hælen slik at de er nokså behagelige.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 21:37   #30
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg måtte jo ikke google Chie Mihara!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 21:46   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Disse fra Chie Mihara er enkle og elegante:


The last conspiracy har også noen fine:


jeg liker disse stripete:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 22:20   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg vil også anbefale Høgl Comfort, det store bildet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 10:59   #33
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.



Pumps fra Högl. Helt fantastiske å gå i.

Veldig fine. Må se om jeg ikke får prøvd de i butikk. (Men de blir sikkert litt spinkle på beina mine.)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om du har brede føtter med høy vrist vil ikke stilletthæler se veldig pent ut på deg. Og det kommer hvertfall ikke til å være behagelig. Sorry. Jeg har samme type fot, og ville gått for Biviel eller Chie Mihara. Elegante, pene og slanke, selv om de ikke har stillett.

Det har du sikkert rett i.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Disse fra Chie Mihara er enkle og elegante:


The last conspiracy har også noen fine:


jeg liker disse stripete:

De stripete var helt utrolig fine!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De mest komfortable høyhælte skoene mine kommer for øvrig fra Biviel (jeg fortsetter å ignorere kravet om stiletthæl, siden jeg selv er allergisk mot det ). Det er ikke disse jeg har, men de kan likne litt (med forbehold om at jeg blingser litt, for det er vanskelig motlys her nå):

Kjempefine! Ikke helt så stramme som jeg egentlig ser for meg, men veldig fine.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 11:04   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg har samme problem selv og tenker at jeg skal se ut som Camilla Pihl i lekte sorte stilletos, men det går jo ikke med mine føtter. Men de ser riktig så elegante ut i sko som de jeg viste over!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 11:05   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De mest komfortable høyhælte skoene mine kommer for øvrig fra Biviel (jeg fortsetter å ignorere kravet om stiletthæl, siden jeg selv er allergisk mot det ). Det er ikke disse jeg har, men de kan likne litt (med forbehold om at jeg blingser litt, for det er vanskelig motlys her nå):

Ååååå! Der er jo skoene jeg vil ha (uten at jeg visste at det var akkurat de!)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 11:08   #36
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?



Skal komme meg ut på skoshopping en dag, så får vi se hva som passer. Veldig fint med noen tips og forslag i bakhodet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 19:40   #37
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

De Blivielskoene fik jeg i posten fra Lille Vinkel i fjor (tror jeg) i str 40, og så var 40 alt for lite, selv om jeg har 40 andre Bliviel-sko. 41 var ikke å oppdrive noe sted, og jeg sørger fortsatt over dem. Fine, fine, fine skoene!

Til saken. Jeg liker veldig godt sko fra KMB, og har KMB Fez i både sort og brun (i glatt skinn dog, skoen på bildet under er i semsket skinn) :



Svært god lest.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 19:44   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

http://lillevinkelsko.no/wonders-m90...t-p-11372.html

Wonders? De pleier også å være relativt gode å gå med.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 20:06   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte høyhælte sko til jobb, som er kule og samtidig gode? Finnes det?

Jeg har flere fra wonders, de er gode og pene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no