Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hva er mest intimt?
Kløft 85 80,19%
Barfot 7 6,60%
Noe helt annet - spesifiserer i tråden 14 13,21%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-18, 14:40   #81
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vel. Det er vel du som først sier "de må være velstelte", deretter spesifiserer hva du mener med "velstelt", og hva som er det motsatte. Så du går vel litt lenger kanskje, enn å bare si at velstelt er finere enn ustelt.

Den kan jeg ta til meg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 00:54   #82
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg ender ganske ofte med å gå barføtttes inne hos andre. Ganske mange går barføttes inne hos meg også. Det er for mange jeg kjenner en konsekvens av at sokker er for varmt om sommeren, utesko er ofte ugreit innendørs og å ta med innesko er noe som nesten aldri skjer annet enn om vinteren.

Hvis noe synes det er ekkelt så skjuler det godt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 08:02   #83
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg ender ganske ofte med å gå barføtttes inne hos andre. Ganske mange går barføttes inne hos meg også. Det er for mange jeg kjenner en konsekvens av at sokker er for varmt om sommeren, utesko er ofte ugreit innendørs og å ta med innesko er noe som nesten aldri skjer annet enn om vinteren.

Hvis noe synes det er ekkelt så skjuler det godt.

Samme her, det er veldig naturlig å gå barbeint innendørs om sommeren. Tror ikke jeg har hatt på meg sokker siden begynnelsen av mai.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 08:26   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Folk jeg slipper inn i huset mitt på privat basis, får selvsagt lov å gå barbent. :raus: Men jeg hadde blitt overrasket hvis oppvaskmaskinreparatøren gjorde det. Eller hvis jeg så noen på butikken. Så sånn sett er det intimt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 09:47   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Samme her, det er veldig naturlig å gå barbeint innendørs om sommeren. Tror ikke jeg har hatt på meg sokker siden begynnelsen av mai.

Går dere barbeint i skoene også da? Det fikser ikke jeg, det blir klamt og ekkelt. Hvis jeg skal ha lukkede sko (noe jeg må ha i dag, siden det pøser og blåser stiv kuling), må jeg ha sokker. Men når været har vært så fint som det har vært den siste måneden, da går jeg med sandaler ute og barbeint inne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 09:51   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Går dere barbeint i skoene også da? Det fikser ikke jeg, det blir klamt og ekkelt. Hvis jeg skal ha lukkede sko (noe jeg må ha i dag, siden det pøser og blåser stiv kuling), må jeg ha sokker. Men når været har vært så fint som det har vært den siste måneden, da går jeg med sandaler ute og barbeint inne.

Jeg går barbent i sko, ja, og det blir ikke klamt. Akkurat det tror jeg er veldig individuelt. Jeg har en venninne som sier det samme som deg, og hun får også lukt i skoene om hun går barbent i dem. Jeg svetter generelt lite, og aldri i føttene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 09:57   #87
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg går barbent i sko, ja, og det blir ikke klamt. Akkurat det tror jeg er veldig individuelt. Jeg har en venninne som sier det samme som deg, og hun får også lukt i skoene om hun går barbent i dem. Jeg svetter generelt lite, og aldri i føttene.

Jeg er nok som venninnen din, selv om det ikke lukter. Har prøvd mange ganger, men det er ekkelt. Spesielt i dag, i dette været, når alternativet er joggesko eller skinnsko. Og ikke bare blir det klamt, men rusk fester seg under føttene..

Sånn ellers liker jeg godt å gå barbeint. Siste måneden
har jeg kun brukt sokker når jeg trener.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 10:04   #88
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg går også barbeint i joggesko etc når det er sommer, mye klammere med sokker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 10:39   #89
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Jeg blir klam om jeg går barbeint i hele sko, så det blir til at jeg mest bruker sandaler o.l. fra det er varmt nok og til jeg begynner å fryse. Unntak er et par joggesko jeg har med veldig god lufting, de kan jeg bruke om sommeren, selv med tynne sokker i.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 10:50   #90
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg går også barbeint i joggesko etc når det er sommer, mye klammere med sokker.

Det forstår jeg ikke, men jeg konkluderer med at vi alle er forskjellige.
Jeg foretrekker helt klart bare føtter om sommeren, men altså ikke i tette sko. Sokker holder føttene tørre, og jeg foretrekker hvite ankelsokker. Spesielt når jeg trener, men også hvis jeg må gå på jobben en dag i tette sko.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 12:41   #91
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

På trening bruker jeg også sokker, vanligvis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:02   #92
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det forstår jeg ikke, men jeg konkluderer med at vi alle er forskjellige.
Jeg foretrekker helt klart bare føtter om sommeren, men altså ikke i tette sko. Sokker holder føttene tørre, og jeg foretrekker hvite ankelsokker. Spesielt når jeg trener, men også hvis jeg må gå på jobben en dag i tette sko.


Sånn er jeg også. Jeg kjøpte til og med noen spesielt luftige såler til det ene paret med sko for at det skulle bli mindre klamt. Det luktet kattepiss av dem etter etpar år uansett. /

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 01:32   #93
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Folk jeg slipper inn i huset mitt på privat basis, får selvsagt lov å gå barbent. :raus: Men jeg hadde blitt overrasket hvis oppvaskmaskinreparatøren gjorde det. Eller hvis jeg så noen på butikken. Så sånn sett er det intimt.

Ok, jeg også reagerer om jeg faktisk legger merke til barbeinte på butikken. Ikke fordi det er intimt, men fordi jeg selv ikke ville gjort det fordi det er skittent og en stor risiko for glasskår og andre ting. Jeg går heller ikke barbeint gatelangs pga dette, og jeg ser meg godt for på stranda og slikt.

Jeg hadde heller ikke sett det intime i det om en fagmann hadde trådd inn her barbeint. Hadde vel bare tenkt at jeg håper ikke du kjører bil barbeint, eller beveger deg over alt barbeint, for det er ikke helt trygt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 11:16   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Kanskje bare føtter oppleves mer intimt jo lenger nord man kommer? Som i at det er såpass kaldt mesteparten av året, at man ikke så ofte ser det?

Om sommeren vil jeg jo nødvendigvis måtte være barbeint hjemme hos venner om de inviterer inn, siden jeg ikke har sokker på. Her vi bor har ikke folk privat hage, og når de er ute i felleshagen og lekeplassen er de også barbeinte, og kan fint tusle bort på kiosken eller nærcafeen med bare føtter. Siden vi bor som vi bor har man nok en mindre intimsone på slikt, og en utvidet privatsfære, slik at det ikke er unaturlig å gå barbeint utenfor egen leilighet. Barbeint nede i Oslo sentrum er jo litt rart, men jeg ser det jo i ny og ne, uten at det plager meg. Men det hander mer om at man blir ekstremt skitten, enn at jeg syns det er for intimt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-18, 14:00   #95
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Enig i det, Tally. Ikke ekkelt, men herlighet, så skittent. Jeg ville ikke hatt føtter som ble brukt ute uten sko inn i mitt hus. :sær:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no