Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vinterdresser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 22:20   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isbjørn vinterdresser?

Er de bra? Hvor store er de i størrelsen i forhold til andre kjente merker?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 22:25   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Minsten har i str. 92, den er litt stor til han, og han er litt under gjennomsnittet bare. Han blir 2 på senhøsten. Men de er gjerne litt smalere, spesielt rundt livet, enn andre dresser? Det liker jeg godt med isbjørndressen, de får litt fasong. Størrelsesmessig vil jeg altså konkludere med at de er som ytterdresser flest, litt store, dog ikke like store som f.eks. Reima. Jeg elsker dressen, og den er veldig, veldig god, synes jeg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 22:33   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Veldig godt merke Noe av det mest slitesterke. Har ikke hatt dress, bare jakke. Litt stor, men ikke slik at man trenger å bytte størrelse pga det liksom. Det eneste minuset jeg kommer på er at jeg synes dressene er litt stive i stoffet.

Salg noe sted?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 22:33   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Ikke så stor i størrelsen som Reima og Ticket er nei. Veldig smal i livet men sitter godt på. Utrolig bra dress og veldig god service hos Isbjørn. Det minner meg på, jeg har en nesten ny (brukt et par ganger) dress som henger et sted her. Den har jeg helt glemt. Vi fikk ny dress på slutten av sesongen i fjor. Bare synd de ikke går høyere opp enn 128.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 23:01   #5
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Hos lillevanilje får du 30% på isbjørn vinterklær

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 23:09   #6
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Veldig slitesterke, men jeg synes de er for stive i stoffet. Har erfaring med en vinterdress og to skallsett.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 23:13   #7
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Har ikke prøvd dressen, men ble litt skremt etter at jeg kjøpte ei skallbukse. Den var så utrolig trang i beinet- nede ved foten, vanskelig å få den utenpå vintersko. Er dressene også smale?

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 23:22   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Dressene er smale. Litt vanskelig å få over sko for det er ikke glidelås . Liker reima bedre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 02:20   #9
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Vi kjøpte dress i år, den "rimeligste" (altså den til 2000, igloo) og synes ikke den har vært trang ved bena. Den har også voksetillegg.
Veldig fornøyd.
Vi har også løse vinterbukser og backflip jakke, ungene er fornøyde.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 06:30   #10
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Ikke så stor i størrelsen som Reima og Ticket er nei. Veldig smal i livet men sitter godt på. Utrolig bra dress og veldig god service hos Isbjørn. Det minner meg på, jeg har en nesten ny (brukt et par ganger) dress som henger et sted her. Den har jeg helt glemt. Vi fikk ny dress på slutten av sesongen i fjor. Bare synd de ikke går høyere opp enn 128.

Str?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 06:31   #11
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Jeg synes ikke de er stive i stoffet, nei.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:03   #12
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Vi hadde dress i str.128 til førsteklassingen ifjor ( den rosa med som selges på Lille Vanilje) Hun slet hull på begge knær på under 1 måned da det var poppis å leke hund i friminuttene. Så mye for den slitestyrken.

Men den var flott å se på og jeg syns ikke den var stiv - kanskje noe smal i fasongen. Tenker at hvis den skal brukes av aktivt barn så ville jeg tenkt meg om en gang før jeg spanderte såpass høyt beløp.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:06   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Men kom igjen. Å slepe knærene eller rumpa over steiner og grus vil jo slite på selv de mest slitesterke dresser? Det er jo ikke rustning.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:36   #14
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Nettopp - og derfor ville jeg ikke spandert såpass på en dress som det er store muligheter for blir brukt på nettopp denne måten.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:40   #15
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Vi har en i 116 som er årets modell. Fikk den i erstatning for den vi hadde kjøpt for 2-3år siden som var gått hull på ved tapen. Den er veldig stor i størrelsen og har blitt brukt sammen med en reima i 128. Enkel måling viser at den er 1cm kortere enn reima dressen som er to størrelser større. Mens den vi leverte fra oss brukte han fra han vokste ut av 104 dressene fra reflex så vil tro størrelsenehar forandret seg litt. Jeg elsker dressen og skulle gjerne hatt en til lillebror.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:40   #16
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Nettopp - og derfor ville jeg ikke spandert såpass på en dress som det er store muligheter for blir brukt på nettopp denne måten.

Det skjønner jeg godt!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:20   #17
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Vi har en i 116 som er årets modell. Fikk den i erstatning for den vi hadde kjøpt for 2-3år siden som var gått hull på ved tapen. Den er veldig stor i størrelsen og har blitt brukt sammen med en reima i 128. Enkel måling viser at den er 1cm kortere enn reima dressen som er to størrelser større. Mens den vi leverte fra oss brukte han fra han vokste ut av 104 dressene fra reflex så vil tro størrelsenehar forandret seg litt. Jeg elsker dressen og skulle gjerne hatt en til lillebror.


Ah, så det er vits i å klage på sånt selv om det er gammelt? Og hvordan går man fram..? Vi har en 2-3 år gammel skallbukse som har fått hull pga tapen.. Ellers kjøpte vi dress i 116 i fjor vår (trur eg) og den begynner å bli knapp. Storesøster har akkurat gått over til 122 i det meste nå, så denne var ihvertfall normal i størrelsen.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:48   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Jeg sendte en mail til importøren og fikk ny i posten når jeg sendte den gamle inn. Selv om jeg hadde prøvd å lime den selv først.

Har en Isbjørn jakke i 110/116 og den er nesten 5cm kortere på armene. .

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 12:24   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Lange, smale klær er en fordel for de yngste ungene mine. Jeg kjøpte 122 til plutten nå, det blir spennende om det blir svømmebassentstørrelse neste år. Han er ikke kjempestor, bruker 110 i ticket nå og 104/110 i skalljakke og 110/116 i skallbukse fra isbjørn. Skallsettene til isbjørn har genial fasong til han, det er derfor jeg kjøper dress derfra også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 17:32   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vinterdresser?

Vi var veldig fornøyde, beste dressen vi har hatt hvertfall. Passet vår slanke pode perfekt. Var heller ingen synlig slitasje på noen av de dressene vi hadde.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no