Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 13:17   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Stakkars kjerring! http://www.agderposten.no/apps/pbcs....008/ABONNEMENT

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:20   #2
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fant en slange i doen..



Etter at jeg leste om noen her i Bergen som fant en øgle i do, så sjekker jeg alltid doen før jeg setter meg ned.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:21   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fant en slange i doen..

O skrekk og gru. Jeg ville ha låst døra til toalettet og ventet på hjelp.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:31   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen..

Dette hadde vært mine første reaksjoner:









Og så hadde jeg sittet sånn i sofaen (med bena oppunder meg) i et par uker etterpå:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 15:19   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fant en slange i doen..

P4 hadde en ekspert i studio og han var helt sikker på at slangen ikke kunne ha komt opp gjennom kloakken på denne delen av året. Slanger av denne typen blir visst helt immobile ved temeraturer under 20 grader. Så enten tar slangeeksperten feil, eller så utelater media/kvinnen en del av storyen her.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 15:59   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Hadde uansett fått panikk, ved å møtt noe sånt i wcen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:25   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

*vil gjerne tro på P4-eksperten*

…hvis ikke han/hun har rett vurderer jeg å installere gitter i rørene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:30   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Iiiiiiiik

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:00   #9
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Iiiik! Er det mulig??

Stakkars menneske som fant den.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:21   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.500
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Jeg hadde sannsynligvis vært død av .
(Endleg kan jeg bruke smiley før punktum).

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:14   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Så TVinnslag.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:19   #12
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fant en slange i doen..

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

P4 hadde en ekspert i studio og han var helt sikker på at slangen ikke kunne ha komt opp gjennom kloakken på denne delen av året. Slanger av denne typen blir visst helt immobile ved temeraturer under 20 grader. Så enten tar slangeeksperten feil, eller så utelater media/kvinnen en del av storyen her.

Jeg tenkte faktisk det samme. Jeg tror ikke at slanger kan krype så langt i kloakksystemet i denne årstiden. Vannet holder ikke særlig mange grader heller, og slangen hadde etter min mening måttet gå i dvale (bli immobil) lenge før den kunne svømt så langt.

Kanskje den kom inn gjennom et vindu og krøp ned i doskåla? Det at hun ikke så at den bevegde seg til å begynne med, kan jo tyde på at den var mobil helt frem til den traff det kalde vannet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:23   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Inn gjennom vindu og ned i do? Det kan jo ikke ha vært en spesielt intelligent slange.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:25   #14
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Uff jeg kom over dette på sol , og jeg blir helt mo i hele kroppen bare av å tenke på det.
Tror ikke jeg hadde overlevd en slik opplevelse.... . Totalt slangeangst...

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:27   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Inn gjennom vindu og ned i do? Det kan jo ikke ha vært en spesielt intelligent slange.

Hvem vet?

Men jeg lurer faktisk på om den ville krøpet rundt ute overhodet, når temperaturene er så lave. Det er vel mest sannsynlig at den kommer fra samme blokka, og krøp fra den ene doen i den andre. Det er kort avstand og ikke så kaldt som i rørene ute.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:37   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Inn gjennom vindu og ned i do? Det kan jo ikke ha vært en spesielt intelligent slange.

Teppepyton er en slange som vanligvis trives oppi trærne. Utrolig hva en lærer av å høre på radio …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:46   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Det virker mer og mer usannsynlig at den har VILLET ned (eller opp) i den doen. Jeg velger å tro at det er ukjente opplysninger her, men kommer nok til å kikke litt nøyere opp i tronen før jeg setter meg neste gang!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 22:31   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Æsj og grøss.

Husker dere nyheten i forrige uke om de som hadde funnet en slange i et kabelskap ute?

Vel... Dagen etter skulle jeg ut og åpne ikke mindre enn 11 kabelskap (for første gang i mitt liv). Dere kan tro jeg var lettet da jeg så de var tettet med bygg/fugeskum i bunnen slik at slike uhumskheter ikke kunne komme til :svett:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:02   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)



I går kveld gjorde jeg det kunststykke å spyle ned FØR jeg satte meg, sånn at eventuelle slanger skulle holde seg litt unna.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 12:18   #20
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fant en slange i doen.. (Agderposten)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



I går kveld gjorde jeg det kunststykke å spyle ned FØR jeg satte meg, sånn at eventuelle slanger skulle holde seg litt unna.

:dulter: You and me, alfaCharlie. Jeg hadde trengt krisepsykiatri hadde jeg opplevd noe sånt. Muligens hadde jeg fått innlagt kateter og utlagt tarm i samme slengen, sånn at jeg aldri aldri mer måtte gå på do

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no