Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merking av barnehagetøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 12:44   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Merking av barnehagetøy

Hva er best syns dere, penn eller merkelapper? Begge deler kanskje avhengig av hva man skal merke? Hvor kjøper man merkelapper? Penn har jeg, i England.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 12:47   #2
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Hvis du tar et kjapt søk på nett etter navnlapper så får du opp mange leverandører. Jeg bruker askeladden. Bruker kun lapper ikke penn. Da kan barne selv finne tingene sine uten å kunne lese. Farge/skrifttype/bilde på lappen bestemmer du selv.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 12:50   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Hvis du tar et kjapt søk på nett etter navnlapper så får du opp mange leverandører. Jeg bruker askeladden. Bruker kun lapper ikke penn. Da kan barne selv finne tingene sine uten å kunne lese. Farge/skrifttype/bilde på lappen bestemmer du selv.

Så lurt! Takk for tips.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 12:56   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Bruker klistrelapper som jeg fester i nakken og på vaskelappen. Bruker de samme lappene på matbokser, drikkeflasker, sekken osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 12:59   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

På klær synes jeg egentlig merkepenn har funket best, lappene detter for lett av i vask. Har prøvd mange ulike. På ting og tang er lapper veldig greie, forutsatt at man husker hvor de ligger. Har jeg hørt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:02   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Jeg har kjøpt klistrelapper fra www.nordicprint.no. Den typen som ikke trenger å strykes, men bare klistres på, som tåler vaskemaskin og oppvaskmaskin. Bruker dem både på gjenstander og klær, og har god erfaring med disse. Har ikke opplevd at de har falt av.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:04   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har kjøpt klistrelapper fra www.nordicprint.no. Den typen som ikke trenger å strykes, men bare klistres på, som tåler vaskemaskin og oppvaskmaskin. Bruker dem både på gjenstander og klær, og har god erfaring med disse. Har ikke opplevd at de har falt av.

Det er de jeg bruker også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:05   #8
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Hvis du tar et kjapt søk på nett etter navnlapper så får du opp mange leverandører. Jeg bruker askeladden. Bruker kun lapper ikke penn. Da kan barne selv finne tingene sine uten å kunne lese. Farge/skrifttype/bilde på lappen bestemmer du selv.


Signerer bare denne. Har aldri vært plaget med at de forsvinner i vask - skjer innimellom, men ikke veldig ofte.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:09   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Bruker klistrelapper som jeg fester i nakken og på vaskelappen. Bruker de samme lappene på matbokser, drikkeflasker, sekken osv.

De siste kjøpte jeg herfra https://www.nordicprint.no/?gclid=Cj...X-gaAoPo8P8HAQ

Hender jeg bruker penn også, gjerne på yttertøy. Kan kjøpes hos Polarn O Pyret (i alle fall før kunne man det) og hos Europris.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:11   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Jeg setter fortsatt på en del merkelapper med navn og nr, men vet av erfaring at innen et par måneder kommer det meste til å være merket med tusj eller penn på vaskelappen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:17   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Begge deler. Sko er lettest å skrive i, synes jeg. Men jeg er ikke av typen som har merket hver sokk osv... Og jeg tror ikke vi har mistet et eneste plagg på 9 års barnehage/skolekarriere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:21   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Begge deler. Sko er lettest å skrive i, synes jeg. Men jeg er ikke av typen som har merket hver sokk osv... Og jeg tror ikke vi har mistet et eneste plagg på 9 års barnehage/skolekarriere.

Jeg merker heller ikke alt og særlig ikke nå som de er skolebarn. Det viktigste er yttertøy og sko tenker jeg.

Vi har mistet lite vi også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:21   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Jeg bruker klistrelapper på alt. Klær, sko, matbokser osv.
Har lapper til alle barna med fornavn og mitt telefonnr og lapper med etternavn med telefonnr. Har to som bruker omtrent samme str og da er det greit å kunne skille.
Jeg merker mye, også bukser/gensere.
Merker også mine egene luer/vanter etc. Hvilket betyr at jeg stort sett får det tilbake når jeg legger det igjen steder Jeg har dog ikke egen lapp med mitt fornavn.

Kjøper navnelapper hos askeladden.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:28   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Klistrelapper fra Askeladden og nordic print her også. Har brukt det i 8 år, veldig fornøyd.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:32   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Begge deler. Sko er lettest å skrive i, synes jeg. Men jeg er ikke av typen som har merket hver sokk osv... Og jeg tror ikke vi har mistet et eneste plagg på 9 års barnehage/skolekarriere.



Jeg merker mye, men vi har likevel mistet store mengder, både i barnehagen og på skolen. Dyre fine klær har forsvunnet, til tross for at det har vært merket. I den gigantiske haugen med glemmetøy som vi må gå igjennom på slutten av hvert skoleår er faktisk mesteparten merket. Jeg har også funnet mine egne barns klær i helt andre enden av skolen enn der de har klasserom. Da eldste gikk i fjerdeklasse ble den dyre allværsjakka hennes borte, og var borte i to måneder, før jeg fant den igjen i en haug med glemmetøy i garderoben til første trinn, i en helt annen etasje enn der hennes klasse befant seg. Bare flaks at jeg kom på å lete der. Den var selvsagt merket med fullt navn og telefonnummer, og var åpenbart for stor til noen førsteklassing. En merket ulljakke fikk jeg igjen nå i vår, etter at den forsvant for to år siden. Den passer heldigvis perfekt til lillesøstra nå.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:40   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Det kan ha forsvunnet et og annet sokkepar. Det ville jeg ikke merket. Men ingenting av betydning. Det må sies at vi er godt hjulpet av at eldstemann aldri har glemt/mistet noe på skolen. Det er jo ikke sikkert minsten følger opp.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:41   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kan ha forsvunnet et og annet sokkepar. Det ville jeg ikke merket. Men ingenting av betydning. Det må sies at vi er godt hjulpet av at eldstemann aldri har glemt/mister noe på skolen. Det er jo ikke sikkert minsten følger opp.

Noe sier meg at vi har svært ulike barn. I alle fall på det området.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-08-16 kl 13:59.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:42   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Vi har heller aldri mistet noe, men det er ikke ungens fortjeneste i hvert fall.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 13:58   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Har gått høyt ut med tekstillapper som ble festet med plastikkduppedingser ,det var faktisk ganske praktisk, fordi lappen enkelt kan tas av og brukes igjen. Har også brukt tusj mye, og gikk mer og mer over til det. Problemet er at det ofte er enklest å skrive på vaskelappen med str på, og at jeg egentlig liker å fjerne navn når jeg gir bort klær etterpå. Da forsvinner jo str og vaskeanvisning.

Det som jeg kom på litt sent, men som vi har hatt mye nytte av med flere barn, er at jeg ikke har skrevet på barnets navn på lappene jeg bestiller men "Olsen Family". Dermed kan en lapp brukes på hele familien, klær kan arves osv. Og så har jeg utenlandsprefix på tlf nr, - men vi reiser en del, da.

Vi har mistet lite klær, men noe tøy har antakelig blitt stjålet. Det har vært snakk om typ flunka nytt regntøy kjøpt i august til bhg-start som blir borte fra garderoben uten at det har regnet en dag. For sånt tøy begynte jeg derfor å skrive på med STOORE bokstaver inne i ryggen av jakka, og etter det ble ikke vårt borte, i hvert fall.

Litt opp i klassetrinn nå, og merker ikke klær lenger. De har ikke lenger skiftetøy på skolen, så det er ikke det samme behovet når de har klærne på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 14:06   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merking av barnehagetøy

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det som jeg kom på litt sent, men som vi har hatt mye nytte av med flere barn, er at jeg ikke har skrevet på barnets navn på lappene jeg bestiller men "Olsen Family". Dermed kan en lapp brukes på hele familien, klær kan arves osv. Og så har jeg utenlandsprefix på tlf nr, - men vi reiser en del, da.

I år gikk jeg bananas og bestilte en pakke med merkelapper hver til alle tre barna, med deres navn, mitt og mannens telefonnummer (med utenlandsprefiks ja), og et søtt/morsomt lite bilde på, som de kan bruke på sine eiendeler og klær. I tillegg bestilte jeg en pakke der jeg kun skrev mitt etternavn/mannens etternavn og våre telefonnummer, nøytralt uten noe bilde, til gjenstander som tilhører hele familien, eller sånt som kan gå i arv.

Så nå bør vi ha bra med klistrelapper for ei stund.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no