Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-16, 23:01   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vinterklær

Ja, fulll sommer her i sør enda, men jeg vet det ikke varer og har bittelitt lyst på høst etterhvert.

Hva slags yttertøy går dere for i år til skolebarna?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:07   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær

Aner ikke, så jeg følger tråden. Gutten fikk ny jakke og bukse fra stormberg etter jul i år, tenker de vil passe denne vinteren også. Men jentene må iallefall ha jakker. Og storesøster skal på leirskole denne vinteren, så da må hun sikkert ha noen gode ytterklær.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:11   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær

Jeg har en 3. klassing som må ha bukse i alle fall. Eldste må også det, men hun vil ha Didriksons Bryn, så så fort butikkene får de inn kjøper jeg det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:14   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterklær

Eldste fikk i fjor en lagsjakke på ishockey. Den ble brukt hele vinteren. Kjøpt på Cubus. I våres hadde de 70% på de samme jakkene og jeg kjøpte en til de begge.
Boblejakke til 125,- eller noe sånt kan jeg like.
Yngste har i tillegg jakke fra POP.
Bukser håper jeg passer fra i fjor. Evt må eldste ha ny. Yngste har Ticket, eldste husker jeg ikke.
Dette er vintertøy.

Sånn skallmessig har begge jakker fra Kappahl, yngste også fra POP. Og bukser fra POP og Kappahl.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:16   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har en 3. klassing som må ha bukse i alle fall. Eldste må også det, men hun vil ha Didriksons Bryn, så så fort butikkene får de inn kjøper jeg det.

Den buksa så veldig ok ut. Og gikk opp til 170 som er det storesøster må ha. Evt. xxs-xs i voksenstørrelser.

Førsteprioritet er uansett vintersko. Når bruker skoringen å ha sånn kampanje?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:19   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær

Forhåpentligvis kan jentene fortsatt bruke jakkene fra i fjor. Men guttungen er helt nødt til å få ny jakke i år. Jeg har så vidt begynt å kikke litt, synes det er så mye kjedelig når det gjelder farger. Stort sett bare blått og svart. Gutten liker best noe med litt sprekere farger på. Han fikk seg ny skalljakke i vår, og da valgte han seg en i oransje og lilla, som jeg til slutt fant fra Skogstad. Da han skulle få ny boblevest tidligere i høst valgte han en gul fra Zara.

Jeg har sett ei vinterjakke på Lindex som jeg vet han vil like, sånn ut fra utseendet, og prisen var jo absolutt ikke ille. Men jeg vet ikke om kvaliteten holder ...



Tidligere har vi vært veldig fornøyd med vinterjakkene til Name-it, men i år synes jeg de var mye kjedeligere i fargen enn de har vært de siste årene. Men hvis yngstejenta må ha ny kan det tenkes at hun vil ha en av de fra gutteavdelinga, enten denne:



eller denne:




Fra før har hun den denimfargede i guttemodell fra 2014 og er fornøyd med den, mens storesøstera har den denimfargede i jentemodell fra i fjor. De i butikken sa at de ikke får jakker i den denimfargen i år, men det ser det da ut som på nettsiden. Så det er godt mulig vi går for slike igjen, hvis jentene må ha ny, for de har vært ekstremt slitesterke, og holder vannet godt ute.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-09-16 kl 23:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:24   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær

1.-klassingen: Reimatec+ vinterdress, Reimatec+ bukse, og Mini A Ture vinterjakke. Alt brukt/arvet. Han har også Reimatec vår/høstdress, Bergans skalljakke og HH skallbukse.

6.-klassingen: Didriksons vinterjakke og HH bukse. Og Bergans skalljakke og HH skallbukse.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 23:50   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær

Nå ser jeg på Skogstad sine nettsider at de har kommet med nye vinterjakker, og de tør jo å bruke litt andre farger. Jeg ser absolutt ikke bort fra at denne vil falle i smak hos guttungen

... og eldste sier sikkert ikke nei takk til denne:



Men jeg er usikker på hvor varme de er, det står at de er vatterte, og de er merket med åtte av ti prikker på "isolerende". Det er da vel vinterjakker da? Jeg får vel ta meg en tur og kikke på dem.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-09-16 kl 23:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 00:03   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


... og eldste sier sikkert ikke nei takk til denne:



Men jeg er usikker på hvor varme de er, det står at de er vatterte, og de er merket med åtte av ti prikker på "isolerende". Det er da vel vinterjakker da? Jeg får vel ta meg en tur og kikke på dem.

Den var fin, tror jeg skal ta med meg jentene og prøve denne. Tror storesøster hadde likt den i armygrønn.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 07:33   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den buksa så veldig ok ut. Og gikk opp til 170 som er det storesøster må ha. Evt. xxs-xs i voksenstørrelser.

Førsteprioritet er uansett vintersko. Når bruker skoringen å ha sånn kampanje?

Starter i morgen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 08:30   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vinterklær

Begge ungene passer Isbjørndressene sine fra i fjor, det er bare å sprette opp forlengelsessømmene i foret. Til eldstes store sorg er det nok siste året han kan bruke en hel dress. Vinterjakken fra i fjor passer eldstemann også i år, og minste arver en gammel etter storebroren. Tror til og med skoene fra i fjor passer i år, men det må jeg sjekke ut før Barnas dager begynner på skoringen. Ligger an til å bli en billig vinter i år

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 09:36   #12
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Vinterklær

Begge barna har fått vanntette vinterjakker (bor i Bergen ), jenten fikk en rosa/lilla fra Stormberg og gutten en fra Bergans, kjøpt på salg. De har også hver sin dunjakke fra Benetton til tørrere vinterdager. Utebuksene fra i fjor passer ennå, tror det er Stormberg og Didriksons.
Det som gjenstår er passende skotøy. 12-åringen er begynt å bli litt kresen, men siden han er plattfot, smal i foten og har dyspraksi (gir vansker med å knytte lisser), snevrer det kraftig ned på alternativene. Han har Goretex joggesko fra Salomon, de dekker nok behovet en stund fremover.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 10:33   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær

Begge har Ver de Terre parkas som jeg har kjøpt brukt.
Eldste får Bergans dunjakke i bursdag, som jeg fant på et salg.
Yngste arver en Reima jakke med noen rifter, men den holder til lek.
Yngste har Molo vinterbukser kjøpt brukt her.
Eldste har Molo skallbukser kjøpt på Trendsales, håper den holder i år også.
Begge har Skogstad parkdresser, men de er det ikke lett å få i bruk. :vilikke:.
Begge har lengrennsklær, men eldste mangler skisko.

Yngste får Bisgaard goretex som jeg kjøpte på salg, pluss noe arvesko.
Eldste har Bisgaard skinn med tex, men jeg tror hun trenger større, og jeg vurderer disse, men er skeptisk fordi det kun er fleecefôr i skaft, ikke sko.
Ikke lett å finne barnesko i str 39.
https://www.sportamore.no/produkt/11...-ii-jr-gulbrun

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 10:39   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

... jeg vurderer disse, men er skeptisk fordi det kun er fleecefôr i skaft, ikke sko.
Ikke lett å finne barnesko i str 39.
https://www.sportamore.no/produkt/11...-ii-jr-gulbrun

05-jenta mi hadde slike i fjor, bare i annen farge. Hun var veldig fornøyd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 10:44   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

05-jenta mi hadde slike i fjor, bare i annen farge. Hun var veldig fornøyd.

Takk! Det er mulig jeg kjøper Nesnalobber i tillegg, så har vi i tilfelle kulda setter seg på Østlandet. Hvis hun vokser ut av de, kan jeg overta.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 10:47   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk! Det er mulig jeg kjøper Nesnalobber i tillegg, så har vi i tilfelle kulda setter seg på Østlandet. Hvis hun vokser ut av de, kan jeg overta.

Ja, det er jo gjerne kaldere på Østlandet enn her, og i fjor var vel heller ikke en spesielt kald vinter, etter det jeg kan huske. Men jeg husker i alle fall ikke at det var snakk om å være kald på beina. Så jeg vurderer å tilby henne disse i år igjen, i en eller annen farge, om hun ikke kan bruke dem fra i fjor.

07-ungene må nok ha nye. Jenta brukte sine forrige to vintre på rad, så om de fortsatt passer så er de likevel såpass utslitte at det er på tide med en utskiftning. Ser for meg at dette er noe sånt som hun vil like:



Hva gutten ender opp med er jeg ikke sikker på, men han likte godt sine Viking med hjulstramming på lissene, som han hadde både i fjor og året før. Så det er mulig det blir det i år også. Han bryr seg fortsatt lite om hvordan det ser ut, men er glad i kule tekniske løsninger.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-09-16 kl 10:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 11:12   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær

Da har jeg brukt 2000 kroner på tre par vintersko på footway. Krysser fingrene for at de passer og at ungene blir fornøyde.

Storesøster


Lillesøster


Guttungen

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 14:17   #18
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterklær

Jeg må nok finne jakker til begge. Til største er det viktig at den er vattert, vind- og vanntett, gjerne ørlite lengde, og fin nok! (dvs jentete nok for hennes smak). Ikke lett, men den over fra Skogstad ser ikke så dum ut. Ellers tror jeg at jeg skal se på Didriksons. Hun bruker 122, men jeg tenkte å kjøpe 128. Tips mottas med takk. Sko har hun nok fra i fjor, og hun fikk akkurat goretex vintersko fra Ecco (beige semsket skinn med snøring kun oppe og rosa detaljer) i forsinket bursdagsgave fra besteforeldrene. Hun har dress i 122 som ble kjøpt på tampen av sesongen, og den holder nok fortsatt. Etter det vil hun selv over på todelt, så da må vi finne en vattert og vanntett bukse.

Til fireåringen vet jeg ikke helt. Han trenger nok nye sko med goretex, og da blir det nok Viking igjen. Muligens trenger han vinterjakke, også, men jeg tviler. Han har også dress som ble kjøpt på tampen av sesongen i fjor i 104, som sikkert passer en god stund, og etter det har vi en bruktkjøpt Isbjørndress i 116 som forhåpentligvis kan innvies om den første blir for liten.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 22:51   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær

Jeg antok at yngste måtte ha vinterbukse siden hans forrige fra i fjor ble gitt bort forleden, for liten. Men gikk gjennom kassene i boden og fant en bukse fra POP der etter eldste, i str 134. Det kan godt tenkes at den kan brukes av ham om han strammer den godt inn. Kjøpte Viking gore tex vintersko til ham forleden på godt tilbud og jakken fra i fjor, arvet, passer i år også. Mulig han trenger en jakke nr to, særlig om/når/hvis det kommer snø. Da trenger han nok et skift, men får se hva jeg finner.

Eldste fikk en brukt DC jakke i fjor og er strålende fornøyd med den. Men, hun kunne nok gjerne hatt en annen type til litt pent siden den andre er grønn, beige og cerise. Ser for meg en type parkas. Tenker vi kan se hva de har på Cubus i XS eller S i dame. Hun fikk dyre timberland støvletter i fjor. Heldigvis passer de i år også, så da var ikke prisen så helt ille likevel. Men, hun bør nok ha et skift, for i fjor på det våteste holdt de ikke tett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 23:00   #20
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær

Andreklassingen fikk todelt sett fra Reima i fjor som var for stort da, som jeg håper passer nå. Kjøpte gode og varme vintersko fra Sorel i forrige uke. Fikk kåpeaktig vinterjakke fra Danefæ i fjor som fortsatt passer.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no