Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-17, 14:47   #581
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ser ikke PH og har vel ikke sett mer enn et par minutter fra reklamer for programmet til sammen. Fikk med meg temaet der i en overskrift, jeg også. Veldig morsomt at chatten er så meta!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 20-04-17, 23:53   #582
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Video fra Hei Briskeby og chat fra Vilde hvor det også er link til videoen. Et eller annet med Even og de gutta, ja, det er helt klart!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 11:57   #583
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Spent på kveldens klipp! Eller er det #fredagkl15 vi venter på nå? De skal jo se på buss.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-04-17, 12:27   #584
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det må jo komme klipp kl. 15.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 12:40   #585
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Å ja, det er sikkert bussen!!
Jeg er hjemme alene i kveld og gleder meg til å kose meg med godis og ukas episode

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 12:49   #586
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Gleder meg til klipp i kveld. Regner med at Even-Mikael-greia kommer opp, siden den nok en gang ble nevnt i Hei Briskeby-kanalen. Kan hende det blir noe bussgreier, men tror noe kommer opp. Fredagsfolket vet jo også om Even-Mikael-greia, siden Isak så Mikael på Sana sin Mac.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 12:51   #587
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gleder meg til klipp i kveld. Regner med at Even-Mikael-greia kommer opp, siden den nok en gang ble nevnt i Hei Briskeby-kanalen. Kan hende det blir noe bussgreier, men tror noe kommer opp. Fredagsfolket vet jo også om Even-Mikael-greia, siden Isak så Mikael på Sana sin Mac.

Kva er Even-Mikael-greia i grunn?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 13:00   #588
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det vet vi jo ikke, men det eneste Isak fant da han googlet Even var en video som Mikael hadde laget som et skoleprosjekt der han filmet Even og dukkehuset i en film basert på Baz Luhrmans Romeo og Juliet. Even har ingen Face eller SoMe-profil whatsoever, og det har Vilde tidligere skrevet i en chat til Isak er fordi Even klikket totalt på en fyr og skrev masse crazy på veggen hans, sannsynligvis i en manisk episode.

Den fyren er antagelig Mikael eller Yousef, hvis man tar hint fra den siste Briskeby-videoen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 21-04-17 kl 13:14.
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 13:08   #589
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det Candy Darling sier. Vi vet ikke, men noe er det siden det blir hintet til flere ganger og siden gutta fra Bakka er med igjen. Regner med at vi får vite etter hvert.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 14:23   #590
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ny chat!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå  
Gammel 21-04-17, 14:41   #591
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Russebuss-greier kl.15.00. Det er jo snart. Blir det klipp da eller senere???

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 15:12   #592
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hvor mye vedder dere på at Julie Andem sitter og følger med på hvor mange som sjekker inn på Skamsiden nå uten å finne noe. :fniser: Jeg er skyldig.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 15:15   #593
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hehe, jeg også. De rakk det vel ikke til 15.00 fordi Eva og Chris somla...

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 15:20   #594
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Even/ Michael er jo også nevnt når Isak spør Even om hvem han er og Even svarer "den forrige mannen i mitt liv". Det er kanskje ikke tilfeldig at Even pugget Koranen utenat heller ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-04-17, 15:32   #595
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Og når skal man lære at klipp ikke kommer når man tror de kommer? Også veldig skyldig i å oppdatere nettsida.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 15:46   #596
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Men så kom det. Go Sana. Og hjelp, hvordan skal de få det til?

Tilbake til Yousefklippet. Hjemme hos meg mener storesøster at det er catphishing (altså en falsk profil for å lokke henne inn i noe ) fordi han visstnok ikke har noen likes på bildene sine. jeg ser det ikke, men bøyer meg eventuelt for at tenåringen ser ting jeg ikke ser.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 16:26   #597
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men så kom det. Go Sana. Og hjelp, hvordan skal de få det til?

Tilbake til Yousefklippet. Hjemme hos meg mener storesøster at det er catphishing (altså en falsk profil for å lokke henne inn i noe ) fordi han visstnok ikke har noen likes på bildene sine. jeg ser det ikke, men bøyer meg eventuelt for at tenåringen ser ting jeg ikke ser.

Det kan vel også være litt slett redaksjonsarbeid. Sanas chatter var ellers bare med NRK-medarbeidere, ingen med jentene. Og i Olafiachatten dukket plutselig Mari magnus sitt profilbilde opp i stedet for Vilde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 21-04-17, 17:41   #598
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men så kom det. Go Sana. Og hjelp, hvordan skal de få det til?

Tilbake til Yousefklippet. Hjemme hos meg mener storesøster at det er catphishing (altså en falsk profil for å lokke henne inn i noe ) fordi han visstnok ikke har noen likes på bildene sine. jeg ser det ikke, men bøyer meg eventuelt for at tenåringen ser ting jeg ikke ser.

TV-karakterer får ikke lov til å opprette Facebookprofiler, så karakterene har ikke egen profil der. Vet ikke helt hvordan de gjør det, men tror nok det er derfor Yousef ikke har noen likes eller kommentarer. Sana sin profil har også Mari Magnus og folk fra Skam på chatten, mens hun egentlig burde hatt Olafiaklinikken øverst.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 18:25   #599
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg håper dere har rett. Jeg vil gjerne at Yousef skal være bra.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 21-04-17, 19:30   #600
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det vet vi jo ikke, men det eneste Isak fant da han googlet Even var en video som Mikael hadde laget som et skoleprosjekt der han filmet Even og dukkehuset i en film basert på Baz Luhrmans Romeo og Juliet. Even har ingen Face eller SoMe-profil whatsoever, og det har Vilde tidligere skrevet i en chat til Isak er fordi Even klikket totalt på en fyr og skrev masse crazy på veggen hans, sannsynligvis i en manisk episode.

Den fyren er antagelig Mikael eller Yousef, hvis man tar hint fra den siste Briskeby-videoen.

Ahaaaa! Takk!

Og så lurer eg ordentlig på kva som er sana sin plan med bussen. Kjære tid, eg blir faktisk litt nervøs. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no