Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-17, 10:56   #781
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og det virker som om det er på dette nivået samtalene om religion (det er visst en del av de) foregår blant min tenårings jevnaldrende på ungdomsskolen. Lite dømming, mer utveksling av erfaringer. Veldig fint.

Var det ikkje nett noko i avis eller på TV om det? At ungdom snakker om religion på ein annan måte enn før, uten at det er konflikt, dømming og slikt? Det er veldig flott.

Dagens klipp, kor masse kontroll har egentlig muslimske foreldre, eller krev dei å ha over barna sine? Dette var jo ei litt interessant utvikling.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 11:24   #782
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Eg fekk inntrykk av at Sana var på veg inn i ein argumentasjon, henta seg inn pg sa "For meg er det ..." og det er ein fin måte å formidle overbevisning som noko subjektivt på.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 11:37   #783
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Dagens klipp, kor masse kontroll har egentlig muslimske foreldre, eller krev dei å ha over barna sine? Dette var jo ei litt interessant utvikling.

Denne familien har samme kontroll som meg. Alle under mitt tak (uansett alder) er forventet å melde fra dersom de er borte en hel natt. Og jeg kan enkelt formidle bekymring dersom min ungdom tilbringer tid med noen jeg mener har uheldige verdier, selv om jeg ikke nekter de å omgåes.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 11:57   #784
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Var det ikkje nett noko i avis eller på TV om det? At ungdom snakker om religion på ein annan måte enn før, uten at det er konflikt, dømming og slikt? Det er veldig flott.

Dagens klipp, kor masse kontroll har egentlig muslimske foreldre, eller krev dei å ha over barna sine? Dette var jo ei litt interessant utvikling.

Omtrent som kristne foreldre tenker jeg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 11:59   #785
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Er det ikke ganske naturlig å forvente at den du bor sammen med sier i fra om de ikke kommer hjem om natten, uavhengig av alder?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 12:15   #786
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Denne familien har samme kontroll som meg. Alle under mitt tak (uansett alder) er forventet å melde fra dersom de er borte en hel natt. Og jeg kan enkelt formidle bekymring dersom min ungdom tilbringer tid med noen jeg mener har uheldige verdier, selv om jeg ikke nekter de å omgåes.

Samme her.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 12:42   #787
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.


Dagens klipp, kor masse kontroll har egentlig muslimske foreldre, eller krev dei å ha over barna sine? Dette var jo ei litt interessant utvikling.

Dette synes jeg virket som en helt vanlig familie hvor mor uttrykker bekymringene sine. Jeg og kommer til å spørre om akkurat det samme hvis sønnene mine blir borte over natta uten å si i fra. Og jeg sier også i fra hvis jeg har bekymringer rundt noen av vennene deres.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 13:06   #788
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det er ikkje det at dei uttrykker at dei vil vite kor Elias har vore, som er kontrollerande. Det er det mora seier om Yousef og Sana.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 14:20   #789
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er ikkje det at dei uttrykker at dei vil vite kor Elias har vore, som er kontrollerande. Det er det mora seier om Yousef og Sana.

Og det kunne like gjerne vært sagt i en kristen, jødisk eller ateistisk familie.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 15:24   #790
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og det kunne like gjerne vært sagt i en kristen, jødisk eller ateistisk familie.

Ja, det kunne det. Det handler ikkje om islam som sådan, men om guilt tripping og forventningar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 15:25   #791
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

For meg er det kjent å ønske å vite hvem som sover hvor. Mindre kjent at storebror må passe på hva han gjør fordi han er forbilde for lillesøster. Det argumentet er jeg ikke vant til.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 16:20   #792
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

For meg er det kjent å ønske å vite hvem som sover hvor. Mindre kjent at storebror må passe på hva han gjør fordi han er forbilde for lillesøster. Det argumentet er jeg ikke vant til.

Nei, og at storebror ikkje skal vere saman med venner fordi mor ikkje liker at lillesøster er saman med dei, er litt så där.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 16:28   #793
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Merker at eg ikkje har store barn her, ja. Hehe. Tenkte på det i det eg posta. Men det er også noko med det nokon seier, at mora ikkje liker at sana og yosef er saman. Altså, for meg framstår det som ganske uskyldig når ein er atten år, men mora veit Jo sjølvsagt ikkje våkner dei har drive med på dei timane.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 16:44   #794
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg reagerte ikke på det i det hele tatt som annet enn typisk konservativt. Og igjen veldig gjenkjennbart for meg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 17:24   #795
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Gjenkjennelig, absolutt. Og godt skildra. Men forbilete-for-søsken-guilt-tripping er ikkje ein form for barneoppdragelse eg vil vidareføre sjølv.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 06-05-17, 17:37   #796
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nei, det er mye jeg ikke vil videreføre av hvordan jeg selv ble oppdratt gitt

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:37   #797
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tenker at det vi ser i det klippet er relativt gjenkjennbare for mange. Og at det i muslimske miljø nok er ganske stor spredning i grad av kontrollbehov, men at det ofte er langt mer enn vi er vant til, og særlig på valg av kjæreste. Både at han skal være muslim, og på nasjonalitet. Det er vel ganske godt dokumentert, og resultatene, at svært mangelvare pakistansk bakgrunn fortsatt gifter seg med noen fra hjemlandet, viser vel også at de ofte når gjennom med ønskene sine.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:41   #798
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenker at det vi ser i det klippet er relativt gjenkjennbare for mange. Og at det i muslimske miljø nok er ganske stor spredning i grad av kontrollbehov, men at det ofte er langt mer enn vi er vant til, og særlig på valg av kjæreste. Både at han skal være muslim, og på nasjonalitet. Det er vel ganske godt dokumentert, og resultatene, at svært mangelvare pakistansk bakgrunn fortsatt gifter seg med noen fra hjemlandet, viser vel også at de ofte når gjennom med ønskene sine.

Det er ikke mer kontrollbehov enn jeg er vant til, så jeg vil ikke være med i det "vi"-et.

Og nettopp det synes jeg er litt interessant. Dette vises og folk tenker "sånn er det for muslimer", mens de av oss som har bakgrunn i konservative kristne trossamfunn tenker "sånn er det i gjennomreligiøse hjem".

At svært mange pakistanere gifter seg med pakistanere kan vel også være fordi det slett ikke er uvanlig å være sammen med noen som ligner en selv.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:50   #799
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror ikke en jente vokst opp i Oslo har så mye til felles med en gutt oppvokst på bygda i Pakistan at det gjør noe. For mange virker faktisk også nasjonalitet viktigere enn religion, så selv om jeg ser poenget ditt med religiøsitet og kontroll, tror jeg det med å tenke nasjonalitet, og ofte klan, ikke har så mye med religion å gjøre.

Men det er jo vinklinger og historier vi har hørt så ofte før, så det er veldig fint å se den vinklingen de har valgt her, som sikkert er like så reell og normal, og også gjenkjennelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-05-17, 18:53   #800
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg mente "ligner" som i samme etnisitet. Ikke nødvendigvis felles interesser.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no