Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslohelg med familien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-17, 23:55   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Oslohelg med familien

Vi har litt tett program, men torsdag blir bydag. Hva gjør vi og hvor spiser vi? Er det snø i oslo nå i parker og slikt? Mathallen har vi brukt å være innom så det blir noe annet. Nighthawk diner likeså. Tenker området, løkka , st.hanshaugen, sentrum. Kidsa er 4,5 og ni.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:07   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Nei, akkurat nå regner all snøen bort er jeg redd.

Jeg kan anbefale ramen på Sapporo (rett ovenfor Mathallen), Kaffe, kakao og suppe på Retrolykke i Markveien, southern cooking på Way Down South. Kylling på Lucky Bird er også barnevennlig. Det har kommet en ny lekeplass ved mathallen også.

Vil også anbefale Murakami-utstillingen på Astrup Fearnley. Stor hit blant barn!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 28-02-17 kl 09:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:21   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vil også anbefale Murakami-utstillingen på Astrup Fearnley. Stor hit blant barn!

Er ikke den svært vovet? Jeg har fått skikkelig dårlige vibber i forhold til det folk har lagt ut på facebook fra utstillingen. Der går det i meterlange peniser og svære pupper. Etter mitt Japan-besøk blir jeg ganske uvel av sexifisert magna, men utstillingen har kanskje mer enn det?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:23   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Det er to life size manga-figurer, hvor den ene ejakulerer i en diger ring rundt hodet, og den andre spruter melk fra brystene i i to digre ringer. De er mest av alt komiske. Jeg mener at barn tåler slikt helt fint, og vil ikke betegne utstillingen som helhet som vovet, nei.

Dette er altså kunst, ikke manga. Noe av kunsten er inspirert av manga, men det er veldig mye mer enn det, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:26   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er to life size manga-figurer, hvor den ene ejakulerer i en diger ring rundt hodet, og den andre spruter melk fra brystene i i to digre ringer. De er mest av alt komiske. Jeg mener at barn tåler slikt helt fint, og vil ikke betegne utstillingen som helhet som vovet, nei.

Dette er altså kunst, ikke manga. Noe av kunsten er inspirert av manga, men det er veldig mye mer enn det, altså.

OK. Da burde jeg kanskje gi utstillingen en sjanse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 11:46   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, akkurat nå regner all snøen bort er jeg redd.

Jeg kan anbefale ramen på Sapporo (rett ovenfor Mathallen), Kaffe, kakao og suppe på Retrolykke i Markveien, southern cooking på Way Down South. Kylling på Lucky Bird er også barnevennlig. Det har kommet en ny lekeplass ved mathallen også.

Vil også anbefale Murakami-utstillingen på Astrup Fearnley. Stor hit blant barn!

Egentlig er jeg glad det ikke er snø. Har nok snø her. Kan det være håp for bar bakke og fotball i parken kanskje?

Har bodd i oslo i mange år og er der på besøk hvert år, men bruker liksom litt de samme plassene. Så helt supert med tips!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 12:37   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Jeg tror det blir for vått og glatt til fotball i parken. For øyeblikket har det regnet i snart 12 timer, etter at det snødde kraftig i helgen. Ser at det muligens skal snø bittelitt på onsdag og natt til søndag, men så blir det ikkeno og temperaturer mellom -4 og 0. Så egentlig ganske kjipt lekevær. Sørpete, med isflekker tenker jeg.

Det er jo mulig å dra i korketrekkern, men er usikker på om det kan bli for voldsomt for den yngste? Spesielt om det er isete og skikkelig glatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 12:45   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

I sentrum/torggata kan jeg forresten anbefale Freddy Fuego, burritossted hvor du kan velge akkurat det du vil ha på. Supert med kresne barn. Man kan velge kun kjøtt f.eks. Og spør om å få klistremerker.

Rett ved siden av ligger Meatballs. Jeg har ikke testet dem ut, men vil tro det kan være noe for barn. Wunderburger rett rundt hjørnet er også fin, det er blant Hiawatas favorittburgersteder. Og jeg liker godt stemninga og kaffen på Peloton. De har forresten også pizza. Tror den skal være god!

Anbefaler også en tur på kafeteriaen på Sentralen, om dere er i sentrum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:35   #9
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Jeg henger meg litt på denne tråden.
Meg og gutta skal til Oslo neste helg. Vi har booket oss inn på hotell på Økern (litt ugunstig, men det var litt sånn i siste liten og bruk av bonuspoeng, så ikke så fryktelig mye å velge mellom)
Gutta vil på pokemonjakt i Vigelandsparken, ellers er vi ganske åpne for ting.
Hva finner vi på? Hva er moro i hovedstaden for gutter på alderen 6 og 10 år?
Sist vi var i Oslo var vi på slottet, tekniskmuseum, Holmenkollen og Vigelandsparken.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:41   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Nasjonalgalleriet er et sted ungene våre liker å ta en tur innom. Kon Tiki var også vellykket.
Mine landsens barn lar seg underholde av å ta trikk og t-bane også.

I Torggata er et pannekakested, der er ganske ok. Det ligger ved Eldorado.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:41   #11
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Drikke brus på toppen av Plaza.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:45   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Anbefaler fremdeles utstillingen nevnt ovenfor. Astrup Fearnley ligger ytterst på tjuvholmen, utenfor Aker brygge. Der er det også mye Pokémons.

Last ned ruter reise og ruter billett-appene. I reise finner du reiseruter (går også å bruke Google og velge kollektivtransport.). I billettappen kan du kjøpe både enkeltbilletter og dagskort. Gutta reiser gratis på din billett i helgene. Hele Oslo er sone 1.

Om dere skal på flere museer kan det hende oslokortet til Visit Oslo lønner seg, du får regne litt på det.

Hiawata har alltid likt kon-tiki museet veldig godt! Når man først er der ute er jo både vikingskipene og folkemuseet verdt et besøk.

Save

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-03-17 kl 09:34.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 08:56   #13
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Jeg er ikke spesielt kunstinteressert.
Vurderer nasjonalhistorisk museum, er det ikke der de har dinosaurskjeletter?

Takk for gode tips om ruter app. Jeg tror jeg har den. For billett ihvertfall. Er det flere?

Er det noe T-banke som går i nærheten at Thon Hotell Linne på Økern?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:20   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Er det noe T-banke som går i nærheten at Thon Hotell Linne på Økern?

Dere må gå ca 500 meter ned til Vollebekk. Der går 5 fra hvert kvarter.
Ruter har én app for billett og én for å finne reise. RuterReise heter den andre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:25   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Jeg synes forøvrig Korketrekkeren fungerer fint for 4-5-åringer som sitter på fanget til en voksen, men jeg tror jeg ville vært litt skeptisk nå. Det må jo være ganske isete der nå? Men det går an å ringe Akeforeningen og høre. Anbefaler i så veldig sterkt buff foran munnen, for det er så udigg å få masse snø i ansiktet. Og selvfølgelig hjelm.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 03-03-17 kl 09:31.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:29   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Den nye leikeplassen i Vulkan-området er veldig fin for 4,5-åring og større barn. Til info har det snødd i natt.

Mex, Linne ligg midt mellom Vollebekk og Linderud t-bane. Begge i relativt kort avstand. I tillegg stopper 60-bussen like utanfor, men det er melkerute. Likevel, greit å kunne komme nær med baggasje.

Bjerkedalen park er like ved Linne. Den har fått ein kommunal arkitekturpris etter oppgradering og har ein koselig kafé.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:33   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.375
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vurderer nasjonalhistorisk museum, er det ikke der de har dinosaurskjeletter?

Naturhistorisk i allefall. Men dinosaurdeler er stengt på ubestemt tid, dessverre. Men highlightsene, bl.a. Tyrannosaurusen er å se i Stein & bein-utstillingen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:36   #18
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Åh, jeg bodde i borettslaget like ved Linne før vi flytta. Greit å komme seg til byen derfra, veldig nærme Vollebekk-stoppet ja.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:42   #19
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Naturhistorisk i allefall. Men dinosaurdeler er stengt på ubestemt tid, dessverre. Men highlightsene, bl.a. Tyrannosaurusen er å se i Stein & bein-utstillingen.

Selvsagt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 13:24   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslohelg med familien

Tror det er ganske crappy i Korketrekkeren nå, dessverre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no