Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Huganda (klær??)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 11:13   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Huganda (klær??)

Reiser til Egypt til Torsdag, og nå må jeg pakke!!

Kikker de stygt på oss nordiske jenter med sommerkjole som ikke dekker alt??

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 11:16   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Nei, det tror jeg ikke. Egypterne er liberale, spesielt på turiststeder. Skal man et sted som tilsier at man dekker seg til, så gjør man jo det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 11:20   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Det er bra.. Skal jo ikke akkurat gå med puppene på utsia så da går det vel greit med de klærne jeg har da!

(prøvde litt klær i går, og de var jo skikkelig fine til de "skikkelig hvite" beina mine.. Så nå er det smørings med Dove - bli brun krem!"

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 11:47   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Hvis du skal oppholde deg midt i turistghettoen er det greit å gå lettkledd. Hvis du skal utenfor så kan du i Hurghada også gå lettkledd, men min erfaring med tilsvarende steder er at det er mest behagelig å dekke seg litt til. Inne på hotellområdene er det ganske fritt for mas og innpåslitne mannfolk, men på markeder og lignende steder kan du bli betraktet som fritt villt hvis du går for lettkledd. Jeg har reist i Egypt sammen med venninna mi som snakker arabisk. Det var interessant å høre henne oversette alt som ble sagt bak ryggen vår.

Hvis du vil inn i en moske bør du dekke deg til.

De gangene jeg har vært i Egypt har jeg foretrukket side skjørt når jeg ikke er på hotellområde/stranden+ t-skjorte hvor skuldrene dekkes. Jeg har alltid hatt med et tynt sjal i veska i tilfelle vi beveger oss ut av turistflommen.. eller kommer ut for en sandstorm.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 11:49   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Reiser man med en mann eller flere så er man gjerne unntatt for mye mas.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 11:55   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Reiser man med en mann eller flere så er man gjerne unntatt for mye mas.



Det hjelper hvis man går arm i arm. Ha giftering /annen lignende ring på venstre hånd. Det hjelper litt.


Jeg hadde det veldig artig på markedet i Kairo en gang. Jeg dekket meg helt til for jeg orket ikke mas. Mannen min gikk inn i en butikk mens jeg stod på gata. En selger dristet seg bort til meg. Jeg svarte at jeg ikke ville snakke med ham fordi jeg ventet på mannen min. Han ble veldig ydmyk unnskyldte seg masse og ingen andre kom bort og maste.

Det var en herlig dag på markedet ikledd sort fra topp til tå.

Vi gikk også på de lokale markedene utenfor turiststrøket i fred og ro og fikk en stor opplevelse.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 12:00   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Ja, jeg har jo med både giftering, mann og 3unger, så det burde vel gå bra..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 14:19   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Hurghada, ja. Da vi var der og gikk i byen, gikk jeg mest i bluse og langt skjørt, jeg følte meg rett og slett ikke vel i miniskjørt og små topper der. På hotellstranda er det noe annet, da.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 21:58   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Hvor skal dere bo, Cilen?
Vi reiser høyst sannsynlig til Hurghada i midten av januar.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:40   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Vi skal bo her..

http://www.albatour.net/catalogo/Mar...a/Magawish.htm

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:43   #11
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

M[tte bare legge inn dette bildet.. Nydelige mennesker! Husker menneskene i S;rAmerika.. de var ogs[ veldig nydelige..


*hva har skjedd med tastaturet mitt da.. Noen bokstaver blander seg med andre.. hm......

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:45   #12
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

....Kommer nok til [ male Egypt bilder n[r jeg kommer hjem igjen..... hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 23:04   #13
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Huganda (klær??)

Men igjen, jeg ville ikke vist for mye heller, av respekt for dem.
Venninna mi som bor der nede i perioder sa også at korte skjørt og singleter blir sett veldig stygt på.
Jeg hadde tatt skjørt til rundt kneet i hvertfall, også t-skjorter, ikke singleter.
Også hatt et sjal i veska og slenge over armene/skuldrene hvis situasjonen skulle tilsi det.
Hun har bodd i Kairo forresten. Men reist mye rundt og.
Og nå er hun i Hebron.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:07   #14
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Har pakka sjal... hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 00:58   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Hmmm... hva skal man si?

På hotellområdet er det ingen som reagerer på noe som helst, men jeg husker veldig godt at samboer og meg gikk en tur i retning et tettsted i Hurghada og jeg hadde på meg singlet (med bh under) og shorts og vi gikk forbi et byggeprosjekt langs veien og mannfolka hang ut og ropte etter meg, slengte slikke-slen-kyss og annet ekkelt. De hadde ikke minste respekt for at jeg gikk hånd i hånd med samboeren min en gang.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 01:01   #16
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Har en svoger som akkurat kom hjem fra et studieopphold i Kairo. Han reiste med seks jenter. De ble anbefalt å dekke seg til for å unngå konflikter med lokalsamfunnet og unødvendig oppmerksomhet.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 01:15   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Har en svoger som akkurat kom hjem fra et studieopphold i Kairo. Han reiste med seks jenter. De ble anbefalt å dekke seg til for å unngå konflikter med lokalsamfunnet og unødvendig oppmerksomhet.

Dette stemmer til punkt og prikke ja....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 01:21   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huganda (klær??)

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

M[tte bare legge inn dette bildet.. Nydelige mennesker! Husker menneskene i S;rAmerika.. de var ogs[ veldig nydelige..


*hva har skjedd med tastaturet mitt da.. Noen bokstaver blander seg med andre.. hm......

Du har sikkert vært borti engelsk-tastatur-knotten.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no